Verden ifølge Bubber (det rumsterer i min hjerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.271 visninger
52 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Faith

Godmorgen piger.

I går aftes så jeg en trailer for de nye afsnit af Verden ifølge Bubber som starter nu her. Og jeg kan mærke at den rumsterer i min hjerne.... På en ret så negativ måde.

En af de ting Bubber skal ud og undersøge er DYRESEX!!!

Det synes jeg simpelthen er så frastødende og jeg kan sku ikke have det oppe i mit hoved at sådan noget foregår. Ved jo godt at det gør det rent faktisk, men jeg kan simpelthen bare ikke fatte at man kan have de tendenser og at TV2 vælger at lave et program hvor man følger mennesker der forgriber sig på dyr. Synes det er SÅ forkert og jeg væmmes ved det!!!!

Øv øv øv det gør mig så trist

Havde bare lige brug for at få mine tanker ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Godmorgen piger.

I går aftes så jeg en trailer for de nye afsnit af Verden ifølge Bubber som starter nu her. Og jeg kan mærke at den rumsterer i min hjerne.... På en ret så negativ måde.

Det synes jeg simpelthen er så frastødende og jeg kan sku ikke have det oppe i mit hoved at sådan noget foregår. Ved jo godt at det gør det rent faktisk, men jeg kan simpelthen bare ikke fatte at man kan have de tendenser og at TV2 vælger at lave et program hvor man følger mennesker der forgriber sig på dyr. Synes det er SÅ forkert og jeg væmmes ved det!!!!

SÅ enig, den trailer har heller ikke et sekundt forladt mine tanker

Anmeld

24. marts 2011

Laulund87

Jeg har virkelig også tænkt på det efter jeg så det klip

Det er forkasteligt

Anmeld

24. marts 2011

Tulle28

smillaluna skriver:

Godmorgen piger.

Jeg giver dig helt ret, synes i det hele taget at de programmer er så usle og Bubber er så forkert i rollen som "udforsker". Jeg tror helt sikkert IKKE jeg skal se det... Og klippet med dyresex giver mig kvalme

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Godmorgen piger.

Synes du det er forkert at TV2 laver programmet...jeg synes det er super godt at få smidt det i hovedet så alle kan få indsigt og forholde sig til at vi faktisk i danmark har en lovgivning der siger god for det...det kan skabe en debat så vi måske kan få ændret denne lovgivning.

Og ja, det er dælme da virkelig en frastødende lyst at have...men det er jo ikke noget nyt at mennesker har nogle virkelig syge og bizarre lyster, desværre.

Anmeld

24. marts 2011

wamse

Det har jeg heldigvis ikke set klip fra, for det er da i den grad vammelt 

Anmeld

24. marts 2011

PsychedeliC

Dyresex er desværre lovligt i Danmark, bare de ikke lider og har smerte

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

PsychedeliC skriver:

Dyresex er desværre lovligt i Danmark, bare de ikke lider og har smerte

Hvis de lider og har smerte...rækker de så højre pote op eller...tænk at man kan have sådan en lovgivning...er sgu da virkelig komisk at bare dyrene ikke lider under det...hvornår går de ikek det..hvem kan se og vide det..og hvis de efterfølgende har følt dette, så kan de jo ikke ligefrem melde det til politiet....ej...sorry, ved godt det er alvor men hvor er lovgivningen da bare komisk her...håber det ændres..

Anmeld

24. marts 2011

Faith

Tulle28 skriver:

Jeg giver dig helt ret, synes i det hele taget at de programmer er så usle og Bubber er så forkert i rollen som "udforsker". Jeg tror helt sikkert IKKE jeg skal se det... Og klippet med dyresex giver mig kvalme

Ja jeg synes osse det er en total falliterklæring at Bubber vælger at deltage i sådan et program... Tror altså osse det kommer til at skabe en del debat.

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

Godmorgen piger.

Har det på fuldstændig samme måde ( REKLAMEN ER DER LIGE NU)

forstår slet slet ikke, hvorfor det her skal "undersøges/dyrkes"... forstår ikke Bubber har lyst til at være med til det her - forstår ikke det skal frem i lyset - ja der er så meget jeg ikke forstår... jeg har fundet de her programmer meget spændende før hen - men lige præcis af samme grund som dig, vil jeg ikke se det....

FORSTÅR DET IKKE og jeg syntes det er så frastødende... og jeg får kvalme og ubehag i kroppen bare ved tanken...

Knus Pia - som har helt samme tanker som dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.