Så er det på fredag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

ORRRR ! Dy snyder ! 

Haha xD Hvorfor er fyn så langt væk... Danmark er sgu da så lille 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Haha xD Hvorfor er fyn så langt væk... Danmark er sgu da så lille 

ENIG 

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

ENIG 

Om ikke andet, så håber jeg at du finder en løsning, så du kan genoptage ridningen. Jeg glæder mig i hvert fald SÅ meget til på fredag!

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

Dinna88 skriver:

træls

ja men sådan er det nu engang(; er ike så god til at holde overblikket(;

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

alberts mor<3 skriver:

ja men sådan er det nu engang(; er ike så god til at holde overblikket(;

Så finder man alternativer

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

Dinna88 skriver:

Så finder man alternativer

jep(;

Anmeld

23. marts 2011

Pige2009

Dinna88 skriver:

At noget af det bedste jeg ved bliver en del af mit liv igen.

Indtil jeg begyndte i gymnasiet havde jeg redet i 11 år. Jeg var begyndt at komme op på et rimlig godt niveau, og den hest jeg red på blev jeg faktisk tilbudt for 20.000 kr, men jeg havde ikke råd. Det er jo hundehamrende dyrt at have hest.

Nå, men jeg fik en rigtig god veninde igennem ridning, og vi fik gjort så vi red sammen! Jeg red dog kun 1 gang om ugen da det var det der var råd til, men jeg hjalp til frivilligt på rideskolen nogle gange og red hestene i ferierne osv. Men, min veninde skulle på efterskole og jeg skulle starte i gymnasiet og fandt det dumt at fortsætte ridningen, når jeg ikke blev bedre ved hjælp af rideskoleundervisning.

Men!! Jeg savner at ride SÅ meget! Så nu tog min veninde og jeg ned på rideskolen vi gik på sammen, og vi begynder allerede fredag! På "vores" heste! Jeg så Sofie, som jeg blev tilbudt at købe, lige igår, og det er SÅ ærgeligt at hun går til spilde ved at være rideskolehest, men NU kommer jeg og begynder at arbejde med hende igen. Jeg fik trænet hende op til at gå SÅ flot når hun blev arbejdet med, men nu spænde de hende ind, så hun er tvunget til at gå til biddet - uden at gå til biddet rigtigt. Men hun har det godt og det var SÅ godt at se hende igen. 

Nu skal det bare blive fredag...  (meningsløst indlæg, I know, måtte bare dele min glæde!)

Hvor skønt for dig Ridder du dressur eller spring? Hvilket niveau sluttede du på?

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

Baagøe skriver:

Hvor skønt for dig Ridder du dressur eller spring? Hvilket niveau sluttede du på?

Begge dele, primært dressur. Jeg er aldrig kommet super langt med spring (dvs at jeg kan springe, men er aldrig kommet op på det niveau at det var på tid)

Jeg har ingen idé om hvilket niveau jeg sluttede på, men jeg har været med til at ride heste til og jeg blev for god til det der rideskolepjat - så jeg var rimlig 

Anmeld

23. marts 2011

Pige2009

Dinna88 skriver:

Begge dele, primært dressur. Jeg er aldrig kommet super langt med spring (dvs at jeg kan springe, men er aldrig kommet op på det niveau at det var på tid)

Jeg har ingen idé om hvilket niveau jeg sluttede på, men jeg har været med til at ride heste til og jeg blev for god til det der rideskolepjat - så jeg var rimlig 

Ok. Det er da så bare skønt, at du kommer i gang igen

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

Baagøe skriver:

Ok. Det er da så bare skønt, at du kommer i gang igen

Ja! Det er det virkelig. Jeg har savnet det så ubeskriveligt meget. Og og og, nu har jeg en undskyldning for at få min niece til at prøve det, når hun bliver så stor  Men ja, jeg glæder mig til at komme igang - jeg er bare lidt nervøs for om jeg overhovedet kan huske det, men min ridelærer som er der endnu siger, at det er ligesom at cykle - man glemmer det ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.