regalprime skriver:
Ihh tak
Det er en rigtig smuk hest, men desværre rider jeg hende ikk mere. Kom overens med rideskolen der har hende. Men jeg klager ikk, har nok at ride
Har en jeg fast springer stævner på, og pt har jeg en 2 pony jeg rider op til salg
Øv det var rigtig træls, for hun vil super gerne at der er folk der vil tage sig af dem og passe dem, da hun selv har 2 hun lægger alt sit arbejde i
Hendes heste rider jeg sommetider også
Ja det er sejt at vi rider det, det er jo en oplevelse for livet
Som pony rytter red jeg lands plan i spring, men sys sku det er højt når man sidder på en hest
Har du hestegalleri??? Har en bruger derinde hvor du bla kan se min nu afdøde Fuldblods vallak.
http://hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=81230
Uh, det lyder spændende 
Øv øv. Hun kan flytte dem herop, så skal jeg nok ride dem! Haha.
Uh, jeg er ikke til ponyridning - de er for små! Så jeg springer også kun på de større. Det er mere spændende, synes jeg. Men generelt er jeg ikke meget til springning, det er mere følelsen af at sidde på en hest der bare går godt, jeg elsker. Men ja - det må virkelig være fedt at ridde de større stævner!
Jeg er dersværre ikke derinde, men det kunne da være at jeg skulle se på det senere, bare for at se ham 
Jeg har et par billeder der er 4 år gamle - det er den omtalt Sofie. Det er efter et par år hvor jeg havde arbejdet med hende - hun har været meget stivi nakken og kastede med hovedet, derfor har hun meget løst de der læderremme der går fra biddet ned til gjord - jeg kan IKKE huske hvad de hedder!! Alle begreber fra ridning begynder så småt at komme tilbage, men ellers er alt bare væk! Jeg er meget spændt på om jeg overhovedet kan få hende til at slappe af igen - de bruger stadig de læderremme på hende, for så kan de små piger også ride hende - SÅ synd! (Og ja, jeg rider dressur med springbøjler
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld