Så er det på fredag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
58 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Dinna88

At noget af det bedste jeg ved bliver en del af mit liv igen.

Indtil jeg begyndte i gymnasiet havde jeg redet i 11 år. Jeg var begyndt at komme op på et rimlig godt niveau, og den hest jeg red på blev jeg faktisk tilbudt for 20.000 kr, men jeg havde ikke råd. Det er jo hundehamrende dyrt at have hest.

Nå, men jeg fik en rigtig god veninde igennem ridning, og vi fik gjort så vi red sammen! Jeg red dog kun 1 gang om ugen da det var det der var råd til, men jeg hjalp til frivilligt på rideskolen nogle gange og red hestene i ferierne osv. Men, min veninde skulle på efterskole og jeg skulle starte i gymnasiet og fandt det dumt at fortsætte ridningen, når jeg ikke blev bedre ved hjælp af rideskoleundervisning.

Men!! Jeg savner at ride SÅ meget! Så nu tog min veninde og jeg ned på rideskolen vi gik på sammen, og vi begynder allerede fredag! På "vores" heste! Jeg så Sofie, som jeg blev tilbudt at købe, lige igår, og det er SÅ ærgeligt at hun går til spilde ved at være rideskolehest, men NU kommer jeg og begynder at arbejde med hende igen. Jeg fik trænet hende op til at gå SÅ flot når hun blev arbejdet med, men nu spænde de hende ind, så hun er tvunget til at gå til biddet - uden at gå til biddet rigtigt. Men hun har det godt og det var SÅ godt at se hende igen. 

Nu skal det bare blive fredag...  (meningsløst indlæg, I know, måtte bare dele min glæde!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Dot D

Dejligt for dig

Anmeld

23. marts 2011

Kruse90

ihh det er fantastisk
Hvor skal i ride henne?

Jeg er jo også en hestepige
Har bare ikke råd eller tid lige pt

Anmeld

23. marts 2011

Mira0911

Ih hvor skønt... er selv en tidligere hestepige... Må sq indrømme at jeg savner så meget... 

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

Dot D skriver:

Dejligt for dig

Jaaa

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

Dot D skriver:

Dejligt for dig

Jaaa

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

Kruse90 skriver:

ihh det er fantastisk
Hvor skal i ride henne?

Jeg er jo også en hestepige
Har bare ikke råd eller tid lige pt

Jaa, det er SÅ skønt. Det er i Stevnstrup rideklub, der hvor pony landsmesterskaberne afholdes (mener jeg det er, nu er det jo tre år siden jeg sidst var med til at holde det) Det er ikke den bedste rideskole, men ridelæreren derude er hende der var der tre for tre år siden, jeg tror jeg nåede at have hende et års tid inden jeg stoppede, så hun kender mig og min måde at ride på ret godt. Så det er bare super!

Dejligt med andre hestepiger! Hvor er det ærgeligt at du ikke har tid eller råd. Det koster 250 for hold undervisning i Stevnstrup, så det er faktisk ikke super dyrt! 315 kr for en halv times eneundervisning - dét er dyrt. Ayikes.

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Ih hvor skønt... er selv en tidligere hestepige... Må sq indrømme at jeg savner så meget... 

Hvorfor er du stoppet?  
Jeg håber på at jeg bliver ved denne gang. Ligemeget hvad, så ved jeg at jeg skal have heste når jeg får mit eget sted til dem. Så jeg kommer aldrig til at stoppe i så lang tid igen! 

Anmeld

23. marts 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Hvorfor er du stoppet?  
Jeg håber på at jeg bliver ved denne gang. Ligemeget hvad, så ved jeg at jeg skal have heste når jeg får mit eget sted til dem. Så jeg kommer aldrig til at stoppe i så lang tid igen! 

Jeg havde ikke tiden til det længere... 

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Jeg havde ikke tiden til det længere... 

Ærgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.