Så er det på fredag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Ærgeligt

Ja meget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

miinimeal

hvor lyder det bare dejligt, jeg red også til jeg blev gravid,. red på højt nevu både spring dresur og jagt(; og red en hel del heste til(;  der er ikk noget mere fatastisk

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

alberts mor<3 skriver:

hvor lyder det bare dejligt, jeg red også til jeg blev gravid,. red på højt nevu både spring dresur og jagt(; og red en hel del heste til(;  der er ikk noget mere fatastisk

Åh, det lyder som om det har været fantastisk!

Jeg har aldrig bevæget mit op på et rigtig højt niveau, da jeg ikke rider stævner. Efter tre stk. fandt jeg ud af at det bare ikke er mig. Men, der er intet bedre end at ride en rigtig dressurhest der går perfekt! Og så er det bare SÅ skønt at springe i skoven! Åh, jeg glæder mig til at komme igang igen.

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

Dinna88 skriver:

Åh, det lyder som om det har været fantastisk!

Jeg har aldrig bevæget mit op på et rigtig højt niveau, da jeg ikke rider stævner. Efter tre stk. fandt jeg ud af at det bare ikke er mig. Men, der er intet bedre end at ride en rigtig dressurhest der går perfekt! Og så er det bare SÅ skønt at springe i skoven! Åh, jeg glæder mig til at komme igang igen.

kan jeg bestemt godt forstå. jeg elskede det "kik" man får af at starte et stævne, og spændingen og elsker self at  vinde(;

men fandt ud af at hygge jagt lige var mig, der var et skide fedt sammenhold og dejlig natur og bare hyggeligt(;

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

alberts mor<3 skriver:

kan jeg bestemt godt forstå. jeg elskede det "kik" man får af at starte et stævne, og spændingen og elsker self at  vinde(;

men fandt ud af at hygge jagt lige var mig, der var et skide fedt sammenhold og dejlig natur og bare hyggeligt(;

Uha, haha, ja, det er at vinde. Og det at vide at det man gør er super godt! Jeg vandt alle tre stævner jeg var til, men nej, det var ikke liiiiiiiiiiige mig. Jeg har det slet ikke godt med at al opmærksomhed er rettet på mig.

Uh. Fjernede man det dyr man jagter, så er det også lige noget for mig! Jeg går dog ikke ind for jagt, men det at ride i naturen i en fælles gruppe - SÅ lækkert Så det forstår jeg godt at du er glad for.

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Arr jeg er slet slet sleeet ikke misundelig  Bare det dog var mig !

Skulle til at gå ned og melde mig til ridning igen her i svendborg , men så sagde min (nogle gange irriterende kæreste) Ej skat, kan du ik godt melde dig ud af fitness så , du bruger det alligevel ike !?

Øv , og der er 6 mdr. binding på fitness så må lige vente lidt ..

Savner heste såå meget ! Du er heldig !!

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Arr jeg er slet slet sleeet ikke misundelig  Bare det dog var mig !

Skulle til at gå ned og melde mig til ridning igen her i svendborg , men så sagde min (nogle gange irriterende kæreste) Ej skat, kan du ik godt melde dig ud af fitness så , du bruger det alligevel ike !?

Øv , og der er 6 mdr. binding på fitness så må lige vente lidt ..

Savner heste såå meget ! Du er heldig !!

Jeg har droppet fitness for ridningen  Jeg må bare ride igen, koste (næsten) hvad det vil.

6 måneders binding lyder sindssygt! Så må du begynde derefter! Stoppede du fordi du blev gravid? Puha, jeg kender det med at savne det. Det har jeg gjort i tre år nu - men nu er det endelig på fredag! Det er helt uvirkelig, jeg kunne slet ikke sove i aftes. 

Det er egentlig vildt at det kan påvirke en så meget

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

Dinna88 skriver:

Uha, haha, ja, det er at vinde. Og det at vide at det man gør er super godt! Jeg vandt alle tre stævner jeg var til, men nej, det var ikke liiiiiiiiiiige mig. Jeg har det slet ikke godt med at al opmærksomhed er rettet på mig.

Uh. Fjernede man det dyr man jagter, så er det også lige noget for mig! Jeg går dog ikke ind for jagt, men det at ride i naturen i en fælles gruppe - SÅ lækkert Så det forstår jeg godt at du er glad for.

man jagter ikke noget dyr i en jagt (; det er en slags skovtur med forskellige forhindringer(; dræber ike dyr(;

jeg startede ikke rigtig dressur kun når min far meldte mig til(; hadede at læse bagefter hvad jeg gjorde forkert(;

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Jeg har droppet fitness for ridningen  Jeg må bare ride igen, koste (næsten) hvad det vil.

6 måneders binding lyder sindssygt! Så må du begynde derefter! Stoppede du fordi du blev gravid? Puha, jeg kender det med at savne det. Det har jeg gjort i tre år nu - men nu er det endelig på fredag! Det er helt uvirkelig, jeg kunne slet ikke sove i aftes. 

Det er egentlig vildt at det kan påvirke en så meget

Nej jeg stoppede da min pony blev solgt .. Eller en halv pony .. Hehe... 

Og så begyndte jeg på efterskole hvor jeg også red , men så var det slut og så fik jeg bare arbejde .. Og har kun været ude og ride 2 gange siden .. red fra jeg var 7 til jeg var 16 .. Så jeg savner det ... ! 

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

alberts mor<3 skriver:

man jagter ikke noget dyr i en jagt (; det er en slags skovtur med forskellige forhindringer(; dræber ike dyr(;

jeg startede ikke rigtig dressur kun når min far meldte mig til(; hadede at læse bagefter hvad jeg gjorde forkert(;

Jagt er jo jagt - som I at man jagter noget Mener du ligesom Hubertusjagten, at man ikke længere bruger dyr? (I hubertusjagten er de jo så erstattet med to ryttere der ridder forrest) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.