Så er det på fredag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Nej jeg stoppede da min pony blev solgt .. Eller en halv pony .. Hehe... 

Og så begyndte jeg på efterskole hvor jeg også red , men så var det slut og så fik jeg bare arbejde .. Og har kun været ude og ride 2 gange siden .. red fra jeg var 7 til jeg var 16 .. Så jeg savner det ... ! 

Ah på den måde. Så har vi cirka redet lige lang tid! Jeg har redet en 10-11 år. Så er det altså vildt bare at stoppe, sådan lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Ah på den måde. Så har vi cirka redet lige lang tid! Jeg har redet en 10-11 år. Så er det altså vildt bare at stoppe, sådan lidt.

Hmm ja .. Ej nu vil jeg altså også melde mig til igen !!

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Hmm ja .. Ej nu vil jeg altså også melde mig til igen !!

Det kan ikke klemmes ind?  Hvis det er holdridning er det jo kun 1 gang om ugen, så er der da 6 dage til fitness Haha. 

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

Dinna88 skriver:

Jagt er jo jagt - som I at man jagter noget Mener du ligesom Hubertusjagten, at man ikke længere bruger dyr? (I hubertusjagten er de jo så erstattet med to ryttere der ridder forrest) 

jagt nu om dage er ikke noget med dyr altså dem på heste de er noget alle kan være med til, der er sikkert også noget hvor man skyder dyr, men har jeg dog ikke været ude for da man ikke rigtig bruger heste til jagt mere .

men det jeg mener er man er en masse fra forskellige klubber, og så er det en slags skovtur med masse forhindringer, og så er det hvem der er fejlfri og kommer først(;

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Det kan ikke klemmes ind?  Hvis det er holdridning er det jo kun 1 gang om ugen, så er der da 6 dage til fitness Haha. 

Hehe ja , men det er vidst mere pengene han tænker på ..

Jamen så skal jeg ha lavet en pasningsorden med Oscar osv , for Daniel arbejder temmelig meget ..

Og nu har jeg jo solgt mine ridebukser

Godt jeg har et par mere

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

alberts mor<3 skriver:

jagt nu om dage er ikke noget med dyr altså dem på heste de er noget alle kan være med til, der er sikkert også noget hvor man skyder dyr, men har jeg dog ikke været ude for da man ikke rigtig bruger heste til jagt mere .

men det jeg mener er man er en masse fra forskellige klubber, og så er det en slags skovtur med masse forhindringer, og så er det hvem der er fejlfri og kommer først(;

Jeg kender dem godt - har selv været tæt på at overveje hubertusjagten, som jo kræver et vis antal jagter på et år, så der tjekkede jeg det hele ud. 

Men ja, der er helt sikkert nogle der stadig bruger hestene - om det så er lovligt eller ej! Det ved jeg, da jeg er blevet fortalt om det. 

Men jeg forstår godt at du er vild med det!

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Hehe ja , men det er vidst mere pengene han tænker på ..

Jamen så skal jeg ha lavet en pasningsorden med Oscar osv , for Daniel arbejder temmelig meget ..

Og nu har jeg jo solgt mine ridebukser

Godt jeg har et par mere

Jaaa, det er ikke sjovt med de penge. Hvorfor er det ikke bare gratis!

Ork, du kan komme til Randers og ride, så skal jeg nok se efter ham, hæhæ. Vi har en rytterstue og alt muligt i Stevnstrup!

Hov, hvem har du dog solgt dine ridebukser til?  haha.

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

Dinna88 skriver:

Jeg kender dem godt - har selv været tæt på at overveje hubertusjagten, som jo kræver et vis antal jagter på et år, så der tjekkede jeg det hele ud. 

Men ja, der er helt sikkert nogle der stadig bruger hestene - om det så er lovligt eller ej! Det ved jeg, da jeg er blevet fortalt om det. 

Men jeg forstår godt at du er vild med det!

er dog ikke til de helt store jagter(; får stress af for mange mennesker hihi(;

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Jaaa, det er ikke sjovt med de penge. Hvorfor er det ikke bare gratis!

Ork, du kan komme til Randers og ride, så skal jeg nok se efter ham, hæhæ. Vi har en rytterstue og alt muligt i Stevnstrup!

Hov, hvem har du dog solgt dine ridebukser til?  haha.

Der er bare liidt langt .. :O ..

Heh .. Jamen jeg kan ik huske hvad hun hed  

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

alberts mor<3 skriver:

er dog ikke til de helt store jagter(; får stress af for mange mennesker hihi(;

Det forstår jeg godt! Man skal også have en meget tolerant hest til dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.