Savner at amme ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Maise

Muffi<3 skriver:

He he ja du er skruk   det er jeg åbenbart også men tror altid jeg vil være det uanset hvor mange børn jeg får og hvor gammel jeg bliver

ja det må jeg være selvom jeg glæder mig til at bare at være fri i aften og skulle til en veninde og hygge, mens far og datter hygger sig.

ÅHhh er det så den sidste i skal have ??

jeg har fået lovning på minimum 1 mere og så ser vi derefter og der ikke lige skal en lille en mere til. ihhh glæder mig allerede til næste gang, imellem tiden vil jeg smide nogle kiloer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Lady Marion <3

Maise skriver:

ja det må jeg være selvom jeg glæder mig til at bare at være fri i aften og skulle til en veninde og hygge, mens far og datter hygger sig.

ÅHhh er det så den sidste i skal have ??

jeg har fået lovning på minimum 1 mere og så ser vi derefter og der ikke lige skal en lille en mere til. ihhh glæder mig allerede til næste gang, imellem tiden vil jeg smide nogle kiloer

Jo Alexander er den sidste  han er min nr 3 og jeg er nu 38  såå    ,,,,   uhhh gad godt være i dine sko Du kan nå¨mange endnu

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

Maise skriver:

åhhh øv for dig jeg ville have værethvis det var mig. ved du hvorfor??

TRO mig det var jeg også ..  har også lavet et par tråde om det herinde  heh

men, eh jeg producerede for lidt, men blev alligevel med indtil hun til sidst bare SLET ikke gad mere, og begyndt at tude hver gang jeg lagde hende til brystet 

Anmeld

24. marts 2011

Maise

Muffi<3 skriver:

Jo Alexander er den sidste  han er min nr 3 og jeg er nu 38  såå   ,,,,   uhhh gad godt være i dine sko Du kan nå¨mange endnu

ja vi glæder os også vildt til alt det vi har til gode.

Anmeld

24. marts 2011

Maise

Maggieh skriver:

TRO mig det var jeg også ..  har også lavet et par tråde om det herinde  heh

men, eh jeg producerede for lidt, men blev alligevel med indtil hun til sidst bare SLET ikke gad mere, og begyndt at tude hver gang jeg lagde hende til brystet 

øv, hmm ærgeligt at det skal være så svært for nogen og så lige til for andre. Søvn, væske og mad og ro, samt teknik er mit eneste råd. håber det lykkedes dig næste gang. men uanset, så er du jo en god mor og det er det vigtigste

Anmeld

24. marts 2011

Magsen

Maise skriver:

øv, hmm ærgeligt at det skal være så svært for nogen og så lige til for andre. Søvn, væske og mad og ro, samt teknik er mit eneste råd. håber det lykkedes dig næste gang. men uanset, så er du jo en god mor og det er det vigtigste

tak for de søde ord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.