Savner at amme ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Maise

BlyViol skriver:

haha fedt

hahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Halbschön

Maise skriver:

Masser af mælk stadig ?? du må da have en ammestopspille så, jeg kan presse råmælk ud her 6 mdr efter. åhh 6 mdr, vildt at stoppede så tidligt. Var han så meget glad for mad i stedet for ??

Ja har godt overvejet det, det er jo alligevel efterhånden 1år siden jeg stoppede, og når han virkelig blir ked og utrøstelig, så spænder det Ja, rigtig tidligt, fra det ene måltid til det andet sagde han fra.. Og ja, meget madglad, og det er han endnu

Anmeld

23. marts 2011

Maise

R&N skriver:

Ja har godt overvejet det, det er jo alligevel efterhånden 1år siden jeg stoppede, og når han virkelig blir ked og utrøstelig, så spænder det Ja, rigtig tidligt, fra det ene måltid til det andet sagde han fra.. Og ja, meget madglad, og det er han endnu

ja for det må da være øv, og mælk til højre og venste når man er i seng sammen. ja 1 år er for længe. dejligt han er madglad. synes ofte at drenge er meget tidligt madglade i forhold til piger. måske fordi de trænger, vokser jo mere i starten end piger.

Anmeld

23. marts 2011

Caroline86

Maise skriver:

Ja lige præcis Caro, det er det man har sammen, den tæthed og hygge som ingen andre har. så dejligt.

ja det er skørt med de bryster. jeg kan stadig ( efter 6 mdr) presse råmælk ud) og når jeg holder min svigerindes baby i armene der skriger, trækker det i kanalerne i svatterne.

Kunne du så presse mælk ud ??

jeg forsøgte ikke, men tror bestemt jeg kunne... men som sagt var de HELT tomme 14 dage efter Laura sagde stopog uanset hvor meget jeg asede og masede og pressede og masserede kom der ikke en dråbe ud

Anmeld

23. marts 2011

Maise

Caroline86 skriver:

jeg forsøgte ikke, men tror bestemt jeg kunne... men som sagt var de HELT tomme 14 dage efter Laura sagde stopog uanset hvor meget jeg asede og masede og pressede og masserede kom der ikke en dråbe ud

hold da op, det var alligevel hurtigt. men da fedt når man alligevel skal stoppe.

Anmeld

23. marts 2011

Halbschön

Maise skriver:

ja for det må da være øv, og mælk til højre og venste når man er i seng sammen. ja 1 år er for længe. dejligt han er madglad. synes ofte at drenge er meget tidligt madglade i forhold til piger. måske fordi de trænger, vokser jo mere i starten end piger.

Heldigvis kommer der ingen mælk medmindrer jeg står under bruseren og klemmer lidt, men gør jeg det så starter kanalerne for alvor også, så det er ikke så slemt Ja det kan godt være det er sådan noget, for han er godt nok en stor dreng og så har han et kæmpe aktivitetsniveau.. Det kan fx ses på hans vægt.. 10mdr 14,5kg og 78cm.. 12 mdr 13,0kg og 81cm.. Nu 17mdr 13,4kg og 88cm.. Så han har smidt meget

Anmeld

23. marts 2011

Lady Marion <3

Maise skriver:

Clara stoppede selv da hun var 9 mdr, så der var hun stadig baby, kan godt være jeg ikke ville synes det var så hyggeligt hvis hun var 13 mdr. nu er hun 15 mdr og stor pige synes jeg. SAvner min lille baby, selvom hun er drønsjov nu.

Gør jeg også   uhh og tiden derefter (fødslen)  såå hyggeligt

Anmeld

23. marts 2011

Maise

Muffi<3 skriver:

Gør jeg også   uhh og tiden derefter (fødslen)  såå hyggeligt

ja jeg blev så skruk igår da jeg skulle passe min svigerindes baby på 3 mdr mens hun satte køkken op. hun skulle bare amme, resten tog jeg mig af, følte mig næsten utilstaækkelig at jeg ikke bare lige kunne sætte mig ned og amme hende, og når jeg så endna havde lyst til det. hmmm konklusion: må have mig en mere, vi er bare lige blevet enige om at vente 1-2 år.

Anmeld

23. marts 2011

Lady Marion <3

Maise skriver:

ja jeg blev så skruk igår da jeg skulle passe min svigerindes baby på 3 mdr mens hun satte køkken op. hun skulle bare amme, resten tog jeg mig af, følte mig næsten utilstaækkelig at jeg ikke bare lige kunne sætte mig ned og amme hende, og når jeg så endna havde lyst til det. hmmm konklusion: må have mig en mere, vi er bare lige blevet enige om at vente 1-2 år.

He he ja du er skruk   det er jeg åbenbart også men tror altid jeg vil være det uanset hvor mange børn jeg får og hvor gammel jeg bliver

Anmeld

23. marts 2011

Maise

R&N skriver:

Heldigvis kommer der ingen mælk medmindrer jeg står under bruseren og klemmer lidt, men gør jeg det så starter kanalerne for alvor også, så det er ikke så slemt Ja det kan godt være det er sådan noget, for han er godt nok en stor dreng og så har han et kæmpe aktivitetsniveau.. Det kan fx ses på hans vægt.. 10mdr 14,5kg og 78cm.. 12 mdr 13,0kg og 81cm.. Nu 17mdr 13,4kg og 88cm.. Så han har smidt meget

åhh så er jeg mere rolig for dine svatter

Ja det er vildt som de ikke tager på men bare vokser derudaf nu.

Clara er nu 15 mdr. 11,0 kilo 83 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.