BlyViol skriver:
jeg var nødt til at stoppe efter 5 uger, og husker det kun som en lettelse. Det gjorde ondt, der var brystbetændelse, jeg vidste ikke hvor meget hun fik, om mælken var god nok, brugte suttebrikker så skulle malke ud for at holde produktionen oppe og det tog bare såååå lang tid.. så nej jeg savner det bestemt ikke MEN! jeg ønsker bare SÅ højt, at jeg kan amme uden så meget besvær næste gang. Det er da bare meget nemmere at have indbyggede madpakker, end flaske flaske flaske.. specielt når man er ude... Jeg var ekstremt blufærdig her første gang så jeg gik altid ind i et rum for mig selv, DET kommer jeg ikke til næste gang. hvis bebs er sulten, så er bebs sulten!! også selvom sarte onkel er der 
og så er der bare den der nærkontakt som en flaske ikke giver på samme måde. 
JA kan godt huske smerten i starten ved amning, Aaaaaaav, men så brystbetændelse, puha, ja det må have været en lettelse til sidst.
Det er så meget nemmere ja,
for det går bedre næste gang. Jeg måtte dagligt stå over håndvasken og malke ud og massere knuder for ikke at få bryst betændelse. Jeg havde alt for meget mælk og det var meget tæt på at give mig problemer også. Måtte også bruge ammebrik de første mange uger.
Anmeld