Caroline86 skriver:
jo, jeg savner det HELT vildt...
amningen var min og Lauras ting og KUN vores.. ingen andre kunne det vi kunne! Da hun i en alder af 11½ måned sagde "tak for mad, mor" virkede det helt naturligt at nu skulle vi selvfølgelig stoppe (jeg havde jo heller intet valg når nu ungen ikke ville mere
) men det var hårdt og jeg var ked...
det er nu 1½ måned siden og der har ikke været det mindste problem i at stoppe (sådan rent fysisk, tænker jeg på)...
Men pludselig forleden, da Laura var ulykkelig og hamrende syg, kunne jeg mærke hvordan det hele snørrede sig sammen og brysterne spændte op og gjorde ondt
jeg er HELT sikker på at produktionen var stoppet HELT 14 dage efter amningen stoppede men den gråd satte åbenbart lige gryden i kog igen.. hmm! Men hun blev altså ikke ammet 
Jeg GLÆDER mig til at skulle amme næste barn (til den tid) selvom jeg godt ved starten er hård, svær osv... 
Ja lige præcis Caro, det er det man har sammen, den tæthed og hygge som ingen andre har. så dejligt.
ja det er skørt med de bryster. jeg kan stadig ( efter 6 mdr) presse råmælk ud) og når jeg holder min svigerindes baby i armene der skriger, trækker det i kanalerne i svatterne.
Kunne du så presse mælk ud ??
Anmeld