Savner at amme ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

dorthemus

BlyViol skriver:

haha, det må du da lige filme og lægge ud??? 

nej hvem der bare kunne nøjedes med at tage hensyn til sig selv og bebs? (ved godt det ikke altid er lykken at være alene heller).. god dag søde Dorthe..

Det har bestemt også sine fordele

Det har været dejligt, men ikke uden omkostninger som du måske har læst i tråden om mad i Majbørn 2010?

Hav også en skøn dag i solen

.....og nej det ryger ikke på youtube

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Lady Marion <3

hmm nej og jo   savner ikke at amme Alexander , stoppede med at amme ham da han var 13 mdr , indtil da blev han ammet morgen og aften , jeg syntes han var blevet for stor .. Kan godt savne amme/hyggestunder med en baby men det kommer jeg aldrig til at opleve mere

Anmeld

23. marts 2011

Maise

Caroline86 skriver:

jo, jeg savner det HELT vildt...

amningen var min og Lauras ting og KUN vores.. ingen andre kunne det vi kunne! Da hun i en alder af 11½ måned sagde "tak for mad, mor" virkede det helt naturligt at nu skulle vi selvfølgelig stoppe (jeg havde jo heller intet valg når nu ungen ikke ville mere ) men det var hårdt og jeg var ked...

det er nu 1½ måned siden og der har ikke været det mindste problem i at stoppe (sådan rent fysisk, tænker jeg på)...

Men pludselig forleden, da Laura var ulykkelig og hamrende syg, kunne jeg mærke hvordan det hele snørrede sig sammen og brysterne spændte op og gjorde ondt jeg er HELT sikker på at produktionen var stoppet HELT 14 dage efter amningen stoppede men den gråd satte åbenbart lige gryden i kog igen.. hmm! Men hun blev altså ikke ammet

Jeg GLÆDER mig til at skulle amme næste barn (til den tid) selvom jeg godt ved starten er hård, svær osv...

Ja lige præcis Caro, det er det man har sammen, den tæthed og hygge som ingen andre har. så dejligt.

ja det er skørt med de bryster. jeg kan stadig ( efter 6 mdr) presse råmælk ud) og når jeg holder min svigerindes baby i armene der skriger, trækker det i kanalerne i svatterne.

Kunne du så presse mælk ud ??

Anmeld

23. marts 2011

Halbschön

JO! Savner det helt vildt.. Nicolai sagde selv fra da han var 6mdr.. Jeg havde ingen problemer, ikke engang ømme brystvorter.. Havde mælk nok.. Det løb til dagen efter han blev født, så det var nemt og smertefrit.. Og jeg har stadig mælk... Masser..

Anmeld

23. marts 2011

Maise

patella skriver:

Forstår dig virkelig godt - jeg var så ked af det da min dreng sagde fra i en alder af 8 måneder. Det var så hyggeligt og noget som kun han og jeg havde - så jeg følte faktisk en sorg da det sluttede  Men han trivedes jo godt, så langsomt affandt jeg mig med det, men det var virkelig trist

Det var præcis sådan jeg havde det. Lidt en sorg over at blive afvist, selvom udtrapningen var naturlig fordi hun spiste mere og mere.

Anmeld

23. marts 2011

Maise

BlyViol skriver:

haha, det må du da lige filme og lægge ud??? 

nej hvem der bare kunne nøjedes med at tage hensyn til sig selv og bebs? (ved godt det ikke altid er lykken at være alene heller).. god dag søde Dorthe..

jeg har set det, hun er geniel, moser med knytnæven og drejer hovedet rundt for at ramme den "rigtige"kanal til sidste dråbe

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Det har bestemt også sine fordele

Det har været dejligt, men ikke uden omkostninger som du måske har læst i tråden om mad i Majbørn 2010?

Hav også en skøn dag i solen

.....og nej det ryger ikke på youtube

argh come on!!

jo så det godt lige, fik også lige selv svaret

Anmeld

23. marts 2011

Maise

Muffi<3 skriver:

hmm nej og jo   savner ikke at amme Alexander , stoppede med at amme ham da han var 13 mdr , indtil da blev han ammet morgen og aften , jeg syntes han var blevet for stor .. Kan godt savne amme/hyggestunder med en baby men det kommer jeg aldrig til at opleve mere

Clara stoppede selv da hun var 9 mdr, så der var hun stadig baby, kan godt være jeg ikke ville synes det var så hyggeligt hvis hun var 13 mdr. nu er hun 15 mdr og stor pige synes jeg. SAvner min lille baby, selvom hun er drønsjov nu.

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

Maise skriver:

jeg har set det, hun er geniel, moser med knytnæven og drejer hovedet rundt for at ramme den "rigtige"kanal til sidste dråbe

haha fedt

Anmeld

23. marts 2011

Maise

R&N skriver:

JO! Savner det helt vildt.. Nicolai sagde selv fra da han var 6mdr.. Jeg havde ingen problemer, ikke engang ømme brystvorter.. Havde mælk nok.. Det løb til dagen efter han blev født, så det var nemt og smertefrit.. Og jeg har stadig mælk... Masser..

Masser af mælk stadig ?? du må da have en ammestopspille så, jeg kan presse råmælk ud her 6 mdr efter. åhh 6 mdr, vildt at stoppede så tidligt. Var han så meget glad for mad i stedet for ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.