pige 21.... kæresten 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

katrineoerum

Min mand er 44 og jeg er 27

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

camillakrath

Min kæreste er 6 år ældre end mig. Det var først da jeg mødte ham at jeg kom til at tro på ægte kærlighed

Anmeld

23. marts 2011

Henriette1973

Hej

Hjemme hos os er det lidt omvendt. Jeg er 37 og min mand er 29. Det har fungeret i de sidst 5 år. Vi elsker hinanden, og får det til at fungere. Vi kan ikke mærke aldersforskellen. Og dog... der er jo lidt begrænsning på hvor mange børn vi kan få sammen, i forhold til min relative høje alder.

Hilsen

Henriette

Anmeld

23. marts 2011

SpunkenJo

Kærlighed har ingen alder, men kan forestille mig der kan opstå "problemer" interesseforskelle når det kommer til hans jævnaldrende kammeraters koner/kærester.

Selvom man matcher som par, KAN det være svært med hans jævnaldrende omgangakreds, ligesom det kan være det for ham når det vedrører din.

Men mærkeligt at I er sammen, når der er aldersforskel på den måde; overhovedet ikke

Knus Jo

Anmeld

23. marts 2011

mia1981

Preghiera skriver:

Hej herinde!

Vil bare høre om jeg ER den eneste i verden med en "gammel" mand?

-Og høre om jeres erfaringer

-Fordele/ulemper

-Fordomme i har mødt etc...

PS.. skal lige sige at det nu ikke er fordi jeg har problemer i forholdet... tværtimod! Vil bare høre jer andre af nysgerrighed

Jeg er 29 og venter barn med en på 42 år... vi var sammen i 4 år.... Han er manden i mit liv!!

Med 28 dage til termin gik vi fra hinanden (man behøver ikke være moden selvom man er ældre)

Nu er der 13 dage til termin og jeg venter spændt min søn alene.¨

Status pt på ældre mænd... DE ER BARNLIGE

Anmeld

23. marts 2011

PernilleB

Preghiera skriver:

Hej herinde!

Vil bare høre om jeg ER den eneste i verden med en "gammel" mand?

-Og høre om jeres erfaringer

-Fordele/ulemper

-Fordomme i har mødt etc...

PS.. skal lige sige at det nu ikke er fordi jeg har problemer i forholdet... tværtimod! Vil bare høre jer andre af nysgerrighed

Jeg har fulgt i mine forældres fodspor... der er 9½ år mellem dem, og det er der osse mellem min kæreste og jeg... Jeg er 22 og han er snart 32... jeg har haft en kæreste som idag er 37... og det var ikk nogen succes..!! vold, narko, druk, og varig mén fra krigs tiden.. og det gik ud over mig... men ham her. min drømme mand...

Anmeld

23. marts 2011

MorTil4<3

her er jeg 22 og min mand er 36

og vi har en søn på 8 måneder og skal giftes til august hehe

Anmeld

23. marts 2011

KarinaIda

Jeg er 24 og min forlovede 30, og vi venter vores andet barn her til maj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.