pige 21.... kæresten 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.863 visninger
47 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Preghiera

Hej herinde!

Vil bare høre om jeg ER den eneste i verden med en "gammel" mand?

-Og høre om jeres erfaringer

-Fordele/ulemper

-Fordomme i har mødt etc...

PS.. skal lige sige at det nu ikke er fordi jeg har problemer i forholdet... tværtimod! Vil bare høre jer andre af nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

o1Mutte

Min er også ret gammel Han bliver 32 i næste måned.. Jeg er 20

Anmeld

22. marts 2011

Aprilmor11

Preghiera skriver:

Hej herinde!

Vil bare høre om jeg ER den eneste i verden med en "gammel" mand?

-Og høre om jeres erfaringer

-Fordele/ulemper

-Fordomme i har mødt etc...

PS.. skal lige sige at det nu ikke er fordi jeg har problemer i forholdet... tværtimod! Vil bare høre jer andre af nysgerrighed

Jeg kender nogen som har kærester som er 5-10 år ældre end de selv er .. Så du er langt fra den eneste .. Men de er normalt også lidt mere modne og har flere erfaringer´, end drengene på 20 - 23 år, det er ihvrefald min oplevelse af det

Anmeld

22. marts 2011

Kitaas

Nææh det er du da ikk... min er 36 og jeg er 23 ... sys ikke at  alderen har den store betydning, så længe man har det godt sammen.. 

Anmeld

22. marts 2011

Worldwide

Jeg er selv 21 og kæresten er lige fyldt 34:p

Folk var da så'en lidt 'ahhh er du nu sikker på det her?' i starten, men nu er der intet, tværtimod. Selvfølgelig kigger nogle folk da meget underligt på en når man kommer gående sammen gennem byen, men det må de om. Kærlighed har ingen alder - ihvertfald ikke her..

Jeg har kun nydt godt af, og gør det stadig, at N er det ældre end mig - han kan give meget mere modspil end en på mig egen alder. Jeg vil sige jeg så også er så heldig han har børn fra et tidligere forhold, så han har været møllen igennem før og har kendskab til det at være far, mor og børn

Der er vel lige så mange fordele og ulemper ved en ældre herre end en ung en

Jeg kender da snart et pas stykker hvor manden er 10+ år ældre end kvinden - så tror bestemt ikke du er palle alene i verden :p

Anmeld

22. marts 2011

Preghiera

Dejligt at høre!

Jeg er heller ikke i tvivl: Jeg har aldrig haft det bedre!

Men møder tit folk der "undrer" sig... nærmest som om man kan se at de tænker "hvad er der i vejen med hende/ham da?" - som om man KUN kan være i sådan et forhold hvis den ene er lidt... kuk-kuk, hehe.

Bliver man sgu lidt træt af

Anmeld

22. marts 2011

de-wett

min mand bliver 35 og jeg er 19 og vi skal giftes lørdag

Anmeld

22. marts 2011

Bshizzle

Lige for at skyde en kommentar af.. så kan jeg virkelig ikke fordrage når folk kommer med negative kommentar om høj aldersforskel...!

5 - 10- 15 - 25- 30.. i dont care..

I vores tilfælde er jeg 3(+) år ældre en kæresten.. og det funker fint.  

Anmeld

22. marts 2011

Worldwide

Preghiera skriver:

Dejligt at høre!

Jeg er heller ikke i tvivl: Jeg har aldrig haft det bedre!

Men møder tit folk der "undrer" sig... nærmest som om man kan se at de tænker "hvad er der i vejen med hende/ham da?" - som om man KUN kan være i sådan et forhold hvis den ene er lidt... kuk-kuk, hehe.

Bliver man sgu lidt træt af

Folk der har ondt i røven over det, er folk der ikke har fundet kærligheden endnu

Anmeld

22. marts 2011

lukasmor

Jeg er 22 og min kæreste er 32 - det fungere super godt og passer sammen som pot og pande

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.