pige 21.... kæresten 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Anja&jesper

Preghiera skriver:

Hej herinde!

Vil bare høre om jeg ER den eneste i verden med en "gammel" mand?

-Og høre om jeres erfaringer

-Fordele/ulemper

-Fordomme i har mødt etc...

PS.. skal lige sige at det nu ikke er fordi jeg har problemer i forholdet... tværtimod! Vil bare høre jer andre af nysgerrighed

Hejsa

Jeg er 23 (bliver 24 i juni) og jeg bor/er sammen med min forlovede som er 40 (bliver 41 til november) vi kan ikke mærke forskellen da min forlovede ikke lige er den der voksne han har stadig et meget barnligt sind så det er ikke noget problem for os, vi har Mikkel sammen som bliver 5måneder nu her d.29/3 og så har han en datter fra tidligere forhold på 16

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Aves.

Hej herinde!

Vil bare høre om jeg ER den eneste i verden med en "gammel" mand?

-Og høre om jeres erfaringer

-Fordele/ulemper

-Fordomme i har mødt etc...

PS.. skal lige sige at det nu ikke er fordi jeg har problemer i forholdet... tværtimod! Vil bare høre jer andre af nysgerrighed

Min lillesøster på 33 år er gift med en mand på 48 år...de har kendt hinanden i 10 år.

Min anden søster på 25 år har i nogle måneder nu været kæreste med en mand på 39 år.

Jeg har sekv mødt den dejligste mand...dvs jeg har kendt ham i flere år, men pludselig var der andet mellem os...fantastisk...han er 51 år og jeg er 35(snart 36 år )

Lidt sjovt for jeg har fortalt min mor om ham i dag og selvom jeg er en voksen kvinde så var jeg da lidt nervøs ved det...men jeg vidste jo godt hvad hun ville sige og det gjorde hun også...det handler ikke om alder, men hvad I kan give hinanden.

Jeg boede sammen med en mand der var 11 år ældre da jeg var 20 og der voksede jeg fra ham..han var voksen da vi mødtes og jeg blev det...så der blev lysår mellem os pludselig og det tror jeg der kan være en risiko for hvis den ene knap er helt voksen endnu. Men altså, det behøver det jo slet ikek.

Så nyd det...ingen ved hvad dagen i morgen bringer.

Og ang. fordomme så joker vi lidt med at kvinderne ved hade og ham mændene misunde ham..hehe..men altså, folk kan og må da mene hvad de vil...vi passer perfekt sammen og er jo det det handler om.

Anmeld

22. marts 2011

malenecl

Min far er 50 og gift med en som er 23 . I starten var folk meget oppe og køre over det, især fordi min storebror er ældre end sin "stedmor", han er nemlig 26. Men de har været gift i 3 år nu og har det fantastisk sammen!

Anmeld

22. marts 2011

LinLin

Jeg er 26 - min kæreste er lige blevet 41

Anmeld

22. marts 2011

Frk.S

Nu kan jeg se at jeres alle svar er positive, det er mit ikke.

Jeg kom sammen med en der var 11 år ældre end mig i tre år. det var fra jeg var 16 til 19 år. Og jeg kan absolut ikke anbefale det. Det var så dårligt et forhold og det tog mig længe at komme ovenpå igen. Man skulle tro at nu han var så meget ældre, at han så også var det mere moden, men nej det var han godt nok ikke.

Han lavede nul og nix, og jeg stod for alt hos ham. Selv om jeg boede der blev jeg ofte mindet om af ham at det ikke var mit sted og jeg bare kunne skride.

I spørger nok hvorfor jeg ikke gik. men det var mit første rigtige forhold, jeg var ikke ret gammel og der var ikke nogen der hjalp mig eller støttede mig så jeg kunne komme ud af det. jeg var så langt nede da jeg endelig kom væk at det tog mig år før jeg blev mig selv igen.

I dag hader jeg ham som pesten og han ødelagde mit liv.. Og jeg fortryder inderligt den periode af mit liv.

I dag har jeg en fantastisk kæreste som heldigvis kun er 3 år ældre end mig. jeg skal aldrig have en kæreste der er ældre.

I har været heldige i jeres valg af kærester, men det var jeg ikke. Jeg synes det er dejligt for jer at i kun har positive ting at sige, og jeg ville ønske det var mig.

Ønsker jer alle held og lykke i fremtiden. Og håber ikke for nogen de skal opleve det samme som mig

Jeg tænker, at det måske ikke har været pga. aldersforskellen, at det ikke var et godt forhold - men bare manden der var et fjols! Det havde han nok også været hvis i havde været tæt på hinanden  i alder. 

Der er kun et par måneder i mellem mig og min kæreste, men det er tilfældigt - ikke fordi jeg ikke ville gå efter en ældre. Og jeg skal ikke gøre mig til dommer over hvad der er rigtigt for andre. Hvis i elsker hinanden og har det godt sammen, så er det da bare sådan det skal være.

Jeg kender da flere par, hvor der er stor aldersforskel - og det fungerer fint. Min kærestes fætter har en kæreste der er 12-13 år ældre, og de er bare gode sammen. 

Anmeld

22. marts 2011

Preghiera

samantha1986 skriver:

Nu kan jeg se at jeres alle svar er positive, det er mit ikke.

Jeg kom sammen med en der var 11 år ældre end mig i tre år. det var fra jeg var 16 til 19 år. Og jeg kan absolut ikke anbefale det. Det var så dårligt et forhold og det tog mig længe at komme ovenpå igen. Man skulle tro at nu han var så meget ældre, at han så også var det mere moden, men nej det var han godt nok ikke.

Han lavede nul og nix, og jeg stod for alt hos ham. Selv om jeg boede der blev jeg ofte mindet om af ham at det ikke var mit sted og jeg bare kunne skride.

I spørger nok hvorfor jeg ikke gik. men det var mit første rigtige forhold, jeg var ikke ret gammel og der var ikke nogen der hjalp mig eller støttede mig så jeg kunne komme ud af det. jeg var så langt nede da jeg endelig kom væk at det tog mig år før jeg blev mig selv igen.

I dag hader jeg ham som pesten og han ødelagde mit liv.. Og jeg fortryder inderligt den periode af mit liv.

I dag har jeg en fantastisk kæreste som heldigvis kun er 3 år ældre end mig. jeg skal aldrig have en kæreste der er ældre.

I har været heldige i jeres valg af kærester, men det var jeg ikke. Jeg synes det er dejligt for jer at i kun har positive ting at sige, og jeg ville ønske det var mig.

Ønsker jer alle held og lykke i fremtiden. Og håber ikke for nogen de skal opleve det samme som mig

Det er jeg da rigtig ked af at høre, du har været udsat for. Der findes rigtig mange "dumme" mænd, og næsten alle oplever at løbe ind i én... og der er det bare altafgørende at man har styrken (gennem venner, familie, eller bare sig selv) til at komme væk!

Er glad for dit svar, for tråden var ikke ment som en "hyldest" til de gamle gutter, men vil også vove at påstå, din eks vil være en dårlig kæreste - uanset hans alder! Altså jeg tror ikke han var en skidt kæreste fordi han var 11 år ældre.

Men håber du er i et dejligt forhold nu, og har masser af selvværd og selvtillid på trods af den oplevelse.

Anmeld

22. marts 2011

B&J

Jeg er 24 og min kæreste 35

Anmeld

22. marts 2011

BinaMor

jeg har også en halvpebret én. jeg 24, han 38.

Anmeld

22. marts 2011

samantha1986

Preghiera skriver:

Det er jeg da rigtig ked af at høre, du har været udsat for. Der findes rigtig mange "dumme" mænd, og næsten alle oplever at løbe ind i én... og der er det bare altafgørende at man har styrken (gennem venner, familie, eller bare sig selv) til at komme væk!

Er glad for dit svar, for tråden var ikke ment som en "hyldest" til de gamle gutter, men vil også vove at påstå, din eks vil være en dårlig kæreste - uanset hans alder! Altså jeg tror ikke han var en skidt kæreste fordi han var 11 år ældre.

Men håber du er i et dejligt forhold nu, og har masser af selvværd og selvtillid på trods af den oplevelse.

Jeg har arbejdet hårdt på at nå hvor jeg er i dag.. Men han ødelagde mig godt nok. Men ja det har jo ikke noget at gøre med hvor gammel han er.

Måske i dag når jeg nu er blevet ældre ville det være noget andet, men jeg tør ikke gøre det nogensinde igen.

Min kæreste havde heldigvis tålmodighed og kæmpede for at alt skulle blive godt med mig og det er jeg ham evig taknemlig for. jeg var ikke nået hertil uden ham..

Anmeld

22. marts 2011

samantha1986

Frk.S skriver:

Jeg tænker, at det måske ikke har været pga. aldersforskellen, at det ikke var et godt forhold - men bare manden der var et fjols! Det havde han nok også været hvis i havde været tæt på hinanden  i alder. 

Der er kun et par måneder i mellem mig og min kæreste, men det er tilfældigt - ikke fordi jeg ikke ville gå efter en ældre. Og jeg skal ikke gøre mig til dommer over hvad der er rigtigt for andre. Hvis i elsker hinanden og har det godt sammen, så er det da bare sådan det skal være.

Jeg kender da flere par, hvor der er stor aldersforskel - og det fungerer fint. Min kærestes fætter har en kæreste der er 12-13 år ældre, og de er bare gode sammen. 

Jeg synes det er fedt for dem hvor det fungere. men det vil det nok aldrig kunne med mig. jeg tror jeg er blevet skræmt af det forhold. Og jeg søger nok også i dag mere tryghed end jeg gjorde den gang. Jeg ville sagtens kunne leve i et forhold i dag selv om jeg måske elskede manden mindre end man burde, bare for at beholde den tryghed jeg har. Dog skal det siges det ikke er tilfældet her.

Men et sådan forhold sætter mange spor i en.. og jeg ville ønske jeg dengang havde reageret før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.