Hej herinde!
Vil bare høre om jeg ER den eneste i verden med en "gammel" mand? 
-Og høre om jeres erfaringer
-Fordele/ulemper
-Fordomme i har mødt etc...
PS.. skal lige sige at det nu ikke er fordi jeg har problemer i forholdet... tværtimod!
Vil bare høre jer andre af nysgerrighed 
Min lillesøster på 33 år er gift med en mand på 48 år...de har kendt hinanden i 10 år.
Min anden søster på 25 år har i nogle måneder nu været kæreste med en mand på 39 år.
Jeg har sekv mødt den dejligste mand...dvs jeg har kendt ham i flere år, men pludselig var der andet mellem os...fantastisk...han er 51 år og jeg er 35(snart 36 år
)
Lidt sjovt for jeg har fortalt min mor om ham i dag og selvom jeg er en voksen kvinde så var jeg da lidt nervøs ved det...men jeg vidste jo godt hvad hun ville sige og det gjorde hun også...det handler ikke om alder, men hvad I kan give hinanden.
Jeg boede sammen med en mand der var 11 år ældre da jeg var 20 og der voksede jeg fra ham..han var voksen da vi mødtes og jeg blev det...så der blev lysår mellem os pludselig og det tror jeg der kan være en risiko for hvis den ene knap er helt voksen endnu. Men altså, det behøver det jo slet ikek.
Så nyd det...ingen ved hvad dagen i morgen bringer.
Og ang. fordomme så joker vi lidt med at kvinderne ved hade og ham mændene misunde ham..hehe..men altså, folk kan og må da mene hvad de vil...vi passer perfekt sammen og er jo det det handler om.
Anmeld