pige 21.... kæresten 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Isabella_mor

jeg er 24 og kæresten er 33.. vi har et barn sammen og vi her bare et rigtig godt forhold. og det går KUN op ad bakke... det er ligesom bare at vi snakker godt sammen.!

jeg ved ikke om det er en fordel at han er ældre end mig. jeg kan lide hans personlighed og han kan lide min. vi passer godt sammen og det er det vigtigste.. alderen siger mig absolut intet.. da han til tider kan være som en på 15 og nogle gange som en på 60... så det er jo bare rart at man har det godt sammen ... op i røven med alderen når man som kvinde er over 18-20 år så syntes jeg at man kan være sammen med hvem som helst...

det er værre med børn/teenagere det dater GAMLE mænd.. altså fyre der er 10 år ældre og 15 år ældre. det er nastyt.. men mest manden der er nasty syns jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Mira0911

Alderen har jo ikke noget at sige mht forhold! 

Der er mange par hvor aldersforskellen er lille, mellem eller stor... Det kommer slet ikke an på det... 

Anmeld

22. marts 2011

SussieThyssen

Preghiera skriver:

Hej herinde!

Vil bare høre om jeg ER den eneste i verden med en "gammel" mand?

-Og høre om jeres erfaringer

-Fordele/ulemper

-Fordomme i har mødt etc...

PS.. skal lige sige at det nu ikke er fordi jeg har problemer i forholdet... tværtimod! Vil bare høre jer andre af nysgerrighed

Min mor var 18 da hun blev gift med min far, der var 32.

Min onkel var 17 år ældre end min faster.

Min fars moster var 19 år ældre end hendes mand, og...

Jeg er 13 år ældre end min mand.

Så nej...der er ingen problemer i den retning..hvis det er den rigtige for en, så er det den rigtige for en, og så spørger hjertet ikke om fødselsattest.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. marts 2011

VIPpigen

Kærlighed har ingen alder. Længere er den ikke... Her er manden 2½ år yngre, og folk kommer da som regel også med en kommentar til det, men vi tænker ikke over det...

Min kusine er gift med en som er 19 år ældre end hende, og min svigerinde ligeså.... Så har aldrig ser skævt på forhold hvor mand og kone ikke er jævnalderende.....

Anmeld

22. marts 2011

Josesmor

Jeg er 24 og min kæreste 33. Det har aldrig været et problem for vores forhold men ja... Fra vores omverden har vi skulle høre meget inden ørene falder af.. Og de sidder der endnu hvis vi købte noget i starten af vores forhold var der nogen der spurgte om det var mine børnepenge vi brugte... Og meget andet l...!!! Men nå ja små hjerner, små glæder

Anmeld

22. marts 2011

twinny

Ingen fordømme overfor alder... eller jo lidt, men det er når jeg tænker på de bimbos, der hygger sig med Hefner eller Anna Nicole Smidt.... Det synes jeg simpelhen er for klamt og golddigger agtigt...  Men normale mennesker hvor der er mange år i mellem har intet problem med. Min mormor og morfar er der 12 års forskel. Det er fint. Men sjovt min mormor er ældst...

Anmeld

22. marts 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg er 21 (jeg fylder 22 til september)
Kæresten fylder 30 i juli.

Anmeld

22. marts 2011

Preghiera

Jeg synes også det er berrigende på mange områder... Personligt kunne jeg slet ikke FORESTILLE mig at være sammen med en jævnaldrende fyr... SUK!

Men jeg tænker tit på hvordan det bliver i fremtiden Fx. når jeg er 40... så er han 54? Og når jeg er 69 så er han 83!

Og selfølgelig! - når vi skal være forældre, så må det gerne snart være nu, for han er meget klar, og synes han skal ha' sit første barn inden han er 40

Er det "bekymringer" eller tanker i har gået med?

Anmeld

22. marts 2011

samantha1986

Nu kan jeg se at jeres alle svar er positive, det er mit ikke.

Jeg kom sammen med en der var 11 år ældre end mig i tre år. det var fra jeg var 16 til 19 år. Og jeg kan absolut ikke anbefale det. Det var så dårligt et forhold og det tog mig længe at komme ovenpå igen. Man skulle tro at nu han var så meget ældre, at han så også var det mere moden, men nej det var han godt nok ikke.

Han lavede nul og nix, og jeg stod for alt hos ham. Selv om jeg boede der blev jeg ofte mindet om af ham at det ikke var mit sted og jeg bare kunne skride.

I spørger nok hvorfor jeg ikke gik. men det var mit første rigtige forhold, jeg var ikke ret gammel og der var ikke nogen der hjalp mig eller støttede mig så jeg kunne komme ud af det. jeg var så langt nede da jeg endelig kom væk at det tog mig år før jeg blev mig selv igen.

I dag hader jeg ham som pesten og han ødelagde mit liv.. Og jeg fortryder inderligt den periode af mit liv.

I dag har jeg en fantastisk kæreste som heldigvis kun er 3 år ældre end mig. jeg skal aldrig have en kæreste der er ældre.

I har været heldige i jeres valg af kærester, men det var jeg ikke. Jeg synes det er dejligt for jer at i kun har positive ting at sige, og jeg ville ønske det var mig.

Ønsker jer alle held og lykke i fremtiden. Og håber ikke for nogen de skal opleve det samme som mig

Anmeld

22. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Herhjemme bliver jeg 23 til juni og manden bliver 36 til juli, vi blev gift i dec. 2010 og har en datter der bliver 6 til dec.

Jeg kunne ikke ønske mig en bedre mand, vi er virkelig hinandens eneste ene og vi ved vi skal blive gamle sammen Vi mærker ikke aldersforskellen, langt fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.