Nu kan jeg se at jeres alle svar er positive, det er mit ikke.
Jeg kom sammen med en der var 11 år ældre end mig i tre år. det var fra jeg var 16 til 19 år. Og jeg kan absolut ikke anbefale det. Det var så dårligt et forhold og det tog mig længe at komme ovenpå igen. Man skulle tro at nu han var så meget ældre, at han så også var det mere moden, men nej det var han godt nok ikke.
Han lavede nul og nix, og jeg stod for alt hos ham. Selv om jeg boede der blev jeg ofte mindet om af ham at det ikke var mit sted og jeg bare kunne skride.
I spørger nok hvorfor jeg ikke gik. men det var mit første rigtige forhold, jeg var ikke ret gammel og der var ikke nogen der hjalp mig eller støttede mig så jeg kunne komme ud af det. jeg var så langt nede da jeg endelig kom væk at det tog mig år før jeg blev mig selv igen.
I dag hader jeg ham som pesten og han ødelagde mit liv.. Og jeg fortryder inderligt den periode af mit liv.
I dag har jeg en fantastisk kæreste som heldigvis kun er 3 år ældre end mig. jeg skal aldrig have en kæreste der er ældre.
I har været heldige i jeres valg af kærester, men det var jeg ikke. Jeg synes det er dejligt for jer at i kun har positive ting at sige, og jeg ville ønske det var mig.
Ønsker jer alle held og lykke i fremtiden. Og håber ikke for nogen de skal opleve det samme som mig
Anmeld