HJÆLP!!! Katten miaver hele tiden!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

ja hun er kun bange for støvsugeren. selv min hårtører siger hende intet. hun er nærmest ligeglad med alt  hvis jeg børster hende ligger hun sig bare, kan enda ligge fnugrullen på hende, man skulle tro hun tænkte ah de hår kommer af. men har også prøvet at vende hende til alt lige fra sterten får når der engang kom et barn ville jeg ikke have barnet skulle få klør i armen eller noget. så er dejligt. hun er enda tæt på at gå med under bruseren, hun skal hvertald gå i vandet bagefter  tror ikke det er en kat

kom katten så ind med musen eller? har set en mor fange en mus til sine killinger ad. ikke så dejligt at se indvolden flyde ud af en mus  

nej det ville da være dejligt hvis man er helt rolig ved at sin baby og katten kan være alene i samme rum, uden at der sker noget ...haha, vores kat flygter hvis den blot får et par dråber vand på sig, han hader vand..til gengæld kan han godt finde på at hoppe op i vores badekar hvis der ligger lidt vand og prøve at drikke det..meget underholdene kat..nej heldigvis ikke..hader mus..men vi kom ud på græsplænen hvor han lå lige så godt i græsset og vogtede over sin døde mus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Ville det ikke være en idé at få ham kastreret? 

Så slipper I for det miaven, og han bliver ikke far til "ups-kuld" når han er ude. 

Nej vi vil ikke have kastereret..han er nu 8 år..så nej det vil vi ikke..ellers skulle det være gjordt da han var killing

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

nej det ville da være dejligt hvis man er helt rolig ved at sin baby og katten kan være alene i samme rum, uden at der sker noget ...haha, vores kat flygter hvis den blot får et par dråber vand på sig, han hader vand..til gengæld kan han godt finde på at hoppe op i vores badekar hvis der ligger lidt vand og prøve at drikke det..meget underholdene kat..nej heldigvis ikke..hader mus..men vi kom ud på græsplænen hvor han lå lige så godt i græsset og vogtede over sin døde mus..

årh heldigt nok. kan ikke fordrange hvis de skal ligge indenfor og spise dem. hun sad her for lidt siden og gloede på to duer lige uden for vinduet. næsten større end hende, men hun lignede en der lige kunne spise dem.  

hun havde også frygt engang, men nu er det kun hvis der kommer meget vand på hende. eller da hun ehavde en periode med at tisse på gulvet, der fik hun også vand, men hun er stoppet så er hulpet  

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

årh heldigt nok. kan ikke fordrange hvis de skal ligge indenfor og spise dem. hun sad her for lidt siden og gloede på to duer lige uden for vinduet. næsten større end hende, men hun lignede en der lige kunne spise dem.  

hun havde også frygt engang, men nu er det kun hvis der kommer meget vand på hende. eller da hun ehavde en periode med at tisse på gulvet, der fik hun også vand, men hun er stoppet så er hulpet  

Nej det er godt nok ulækkert..kender en kat som hele tiden tager mus eller fugle med ind i huset og spiser dem..føj ...haha godt at hun var indenfor så hun ikke begyndte at jagte dem osv...smiler...

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Nej det er godt nok ulækkert..kender en kat som hele tiden tager mus eller fugle med ind i huset og spiser dem..føj ...haha godt at hun var indenfor så hun ikke begyndte at jagte dem osv...smiler...

hahah hun ville falde langt hvis hun skulle jage dem, bor alligevel på anden sal. tror ikke hun ville blive så glad så. hun er så fin når hun kommer ud. der har altid været koldt så hun kom under jakken og hvis det blæste miavede hun og kravlede ind i jakken. og har prøvet hun kravlede hele turen rundt om mig. er dejligt at have en stor jakke. men sjovt når det blæder de øjne der kigger på mig og siger hvordan kunne du tage mig ud i den kulde også gemmer hun sig bare.

men ad er glad for hun ikke kan tage dyr med ind hun har masser af legetøjsmus  

Anmeld

22. marts 2011

Fenja09

Har ikke læst alle indlæg, så ved ikke om det er blevet skrevet  men jeg er næsten 100 % sikker på, at det skyldes foråret og de mange hunkatte som går i løb nu...

Må jeg spørge om, hvorfor han ikke er kastereret, hvis han løber ude?

/Fenja

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

hahah hun ville falde langt hvis hun skulle jage dem, bor alligevel på anden sal. tror ikke hun ville blive så glad så. hun er så fin når hun kommer ud. der har altid været koldt så hun kom under jakken og hvis det blæste miavede hun og kravlede ind i jakken. og har prøvet hun kravlede hele turen rundt om mig. er dejligt at have en stor jakke. men sjovt når det blæder de øjne der kigger på mig og siger hvordan kunne du tage mig ud i den kulde også gemmer hun sig bare.

men ad er glad for hun ikke kan tage dyr med ind hun har masser af legetøjsmus  

Haha...hun lyder mega sød din kat..smiler..

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Haha...hun lyder mega sød din kat..smiler..

ja er hun også men dum er hun også men er glad for hun er min og ikke behøvede at komme af med hende det min lille baby  

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Har ikke læst alle indlæg, så ved ikke om det er blevet skrevet  men jeg er næsten 100 % sikker på, at det skyldes foråret og de mange hunkatte som går i løb nu...

Må jeg spørge om, hvorfor han ikke er kastereret, hvis han løber ude?

/Fenja

Ja er også blevet enige med mig selv at det skyldes parringstiden..smiler..
Det er oprindeligt min kærestes kat..han fik den for ca. 8 år siden, hvor han boede i lejlighed..så der var han inde kat..men bor nu i hus, og nu er han jo ikke killing mere..men 8 år cirka..så nu er han imod at gøre det, hvilket jeg synes er i orden...ikke alle kasterer deres kat

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

ja er hun også men dum er hun også men er glad for hun er min og ikke behøvede at komme af med hende det min lille baby  

Alle katte er nok lidt dumme...men på den søde måde..smiler.. Er bestemt også glad for vores kat, og ville ikke bytte den til nogen anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.