HJÆLP!!! Katten miaver hele tiden!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Alle katte er nok lidt dumme...men på den søde måde..smiler.. Er bestemt også glad for vores kat, og ville ikke bytte den til nogen anden

så må de miave og skabe sig så meget som de nu gør de stadig elsket  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

så må de miave og skabe sig så meget som de nu gør de stadig elsket  

Ja, haha..Man vil alligevel savne dem hvis de var væk...selvom de miaver en del..

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Ja, haha..Man vil alligevel savne dem hvis de var væk...selvom de miaver en del..

nemlig. skulle havde passet hende en weekend hvor hun var ved min veninde dum som hun er så stopper hun med at spise hele weekenden for jeg var der ikke. :O det første hun gør da hun kom hjem igen var at spise. dumme kat, min veninde var helt ude af den. hun troede hun havde gjort noget. 

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

nemlig. skulle havde passet hende en weekend hvor hun var ved min veninde dum som hun er så stopper hun med at spise hele weekenden for jeg var der ikke. :O det første hun gør da hun kom hjem igen var at spise. dumme kat, min veninde var helt ude af den. hun troede hun havde gjort noget. 

dumme kat..den sulter sig selv når du ikke er der ..kan godt forstå at din veninde blev lidt bange

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

dumme kat..den sulter sig selv når du ikke er der ..kan godt forstå at din veninde blev lidt bange

hun er skør. var da også selv bange. og hun var så stille og sløj. så var godt hun kom hjem igen. men hun er en beskytter. har haft en periode jeg ikke rigtigt kunne spise hun sad ved døren til køkkenet og miavede du skal spise. og hvis jeg sover urligt kommer hun og spinner så jeg kan sove, så fin hun er

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

hun er skør. var da også selv bange. og hun var så stille og sløj. så var godt hun kom hjem igen. men hun er en beskytter. har haft en periode jeg ikke rigtigt kunne spise hun sad ved døren til køkkenet og miavede du skal spise. og hvis jeg sover urligt kommer hun og spinner så jeg kan sove, så fin hun er

Nurh hvor godt..du har fundet dig en rigtig god kat, hende må du aldrig gå af med..smiler..

Anmeld

22. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Ja er også blevet enige med mig selv at det skyldes parringstiden..smiler..
Det er oprindeligt min kærestes kat..han fik den for ca. 8 år siden, hvor han boede i lejlighed..så der var han inde kat..men bor nu i hus, og nu er han jo ikke killing mere..men 8 år cirka..så nu er han imod at gøre det, hvilket jeg synes er i orden...ikke alle kasterer deres kat

Ja selvfølgelig er det op til ejeren selv, men personligt er jeg imod at man har ude-katte som ikke er neutraliseret, det er nemlig med til at øge bestanden af vildkatte  

Men kan godt se, at det er sent at neutralisere end 8 årig hankat, det kan dog sagtens lade sig gøre, da der er nogle avls-hankatte som først bliver neutraliseret sent. Det eneste der ikke kan garanteres er, at han ændre adfærd ( f.eks miaven) når han er så gammel.

I kan evt. prøve at sætte en Feliway i stikkontakten og se om det hjælper.

Pøj pøj med det

/Fenja

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Nurh hvor godt..du har fundet dig en rigtig god kat, hende må du aldrig gå af med..smiler..

nej vil jeg hellere ikke. skulle jo rigtigt af med hende, men en veninde har været sød at sige hun nok skal passe hende til jeg finder den nye lejelighed. hun redet mit liv.  

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

nej vil jeg hellere ikke. skulle jo rigtigt af med hende, men en veninde har været sød at sige hun nok skal passe hende til jeg finder den nye lejelighed. hun redet mit liv.  

ih hvor dejligt...smiler..

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

ih hvor dejligt...smiler..

ja er vidunderligt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.