Vi har en han kat (ikke kastereret) som er cirka 8 år og som hele tiden går og miaver. Han har altid frisk foder i sin skål og frisk vand. Han kan gå udenfor når det passer ham. Nogen gange tror vi bare at det er opmærksomhed eller drilleri der gør at han miaver meget. Men så når man sætter sig ned på gulvet for at nusse den bliver han glad i 2 sek. og miaver på ny igen, som om at det ikke er det han vil.
Han er meget stædig til tider, og vil gerne have sin vilje (som et barn i trodsalderen). Lige pt vækker han os næsten hver nat for at sige at han er sulten, men når man så kommer ud i køkkenet er der stadigvæk nok mad i skålen.. så går han forvirret rundt som om han ikke ved hvorfor han vækkede os alligevel. Det skal lige siges at det altid er mig der tager mig af ham om natten, da jeg sover let i forhold til de andre. Han drikker vand som han plejer, og spiser som han plejer, og er udenfor som normale katte, og kommer nogen gange først hjem om aftenen eller 1-2 dage efter. Foruden sin stædighed, kan han rigtig godt lide at være sammen med andre mennesker.
Hvad kan der være "galt" med vores kat?
Anmeld