HJÆLP!!! Katten miaver hele tiden!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

det er da lidt af en bange kat min frygter intet. alt skal prøves. selv at klatre på vægen. hmm ikke lykkeds endnu men toilettet er hvertfald blevet skrubbet af kat et par gange. hun skal jo lige se om hun ikke kan igen.  men hun kan ikke løftes normalt. kun hvis hun vender på ryggen som et barn. øh  er ved at tro hun er en baby men ja pelsen er virkelig træls når den er ved at falde af. er glad for min ikke er slem når huin går inde i varmen men kan ses at der er flere hår. kan ikke leve uden fnugrulle.

ja det er han hvertfald...og han dukker sig når der kommer fugle flyvende fordi, hvis han holder vagt ude i haven ...dog var han meget stolt da han havde fanget en lille mus sidste sommer..og så flygter han fra støvsugeren og lyden fra staniol papir...din kat lyder hvertfald meget modig..synes bare ikke at hendes plan om toilettet er helt optimal ..smiler...ja fnug rulle er det bedste + støvsugeren som kommer frem lidt oftere om sommeren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

ja det er han hvertfald...og han dukker sig når der kommer fugle flyvende fordi, hvis han holder vagt ude i haven ...dog var han meget stolt da han havde fanget en lille mus sidste sommer..og så flygter han fra støvsugeren og lyden fra staniol papir...din kat lyder hvertfald meget modig..synes bare ikke at hendes plan om toilettet er helt optimal ..smiler...ja fnug rulle er det bedste + støvsugeren som kommer frem lidt oftere om sommeren..

ja hun er kun bange for støvsugeren. selv min hårtører siger hende intet. hun er nærmest ligeglad med alt  hvis jeg børster hende ligger hun sig bare, kan enda ligge fnugrullen på hende, man skulle tro hun tænkte ah de hår kommer af. men har også prøvet at vende hende til alt lige fra sterten får når der engang kom et barn ville jeg ikke have barnet skulle få klør i armen eller noget. så er dejligt. hun er enda tæt på at gå med under bruseren, hun skal hvertald gå i vandet bagefter  tror ikke det er en kat

kom katten så ind med musen eller? har set en mor fange en mus til sine killinger ad. ikke så dejligt at se indvolden flyde ud af en mus  

Anmeld

22. marts 2011

Peanut

min miaver også helt vildt i tiden og er en hun kat og vækker mig også om natten gerne ved en 3 4 tiden foir at kæle og sige haha jeg er her også. så tror der er noget med noget paring for hun går og spinner og hygger som normalt. men virker som en der trænger til noget 

En hunkat er i løbetid i ca en uge af gangen, så du kan forvente lidt mere miav'en endnu..

Men hvis du ikke har planer om hun skal have killinger, ville det være bedst for hende, hvis du får hende neutraliseret 

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Peanut skriver:

En hunkat er i løbetid i ca en uge af gangen, så du kan forvente lidt mere miav'en endnu..

Men hvis du ikke har planer om hun skal have killinger, ville det være bedst for hende, hvis du får hende neutraliseret 

jeg klarer mig nu nok, hun er elendig til at miave. da jeg fik hende åbnede hun munden men ingen lyd er dog kommet senere men er lavt så jeg brokker mig ikke.  

Anmeld

22. marts 2011

Peanut

Anonym skriver:

Tak for din erfaringsoplysning . Tænkte også mest på at det er fordi han er i løbetid..kan se at han allerede har været ude at slås, så mon ikke det kan være derfor..

Ville det ikke være en idé at få ham kastreret? 

Så slipper I for det miaven, og han bliver ikke far til "ups-kuld" når han er ude. 

Anmeld

22. marts 2011

Peanut

jeg klarer mig nu nok, hun er elendig til at miave. da jeg fik hende åbnede hun munden men ingen lyd er dog kommet senere men er lavt så jeg brokker mig ikke.  

Okay, men stadig bedst for hende, at blive neutraliseret, hvis hun alligevel ikke skal have killinger 

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Peanut skriver:

Okay, men stadig bedst for hende, at blive neutraliseret, hvis hun alligevel ikke skal have killinger 

hmm okay, men har jeg nu planer om engang når jeg kommer lidt væk fra midt byen og er jo ikke alle der vælger alligevel. vil være så ked af hvis det blevet taget fra mig.  noget andet med katte, men var da ked af det var sket med den hund vi engang havde. så killinger skal nok komme en dag, når den bette bliver større.  

Anmeld

22. marts 2011

Peanut

hmm okay, men har jeg nu planer om engang når jeg kommer lidt væk fra midt byen og er jo ikke alle der vælger alligevel. vil være så ked af hvis det blevet taget fra mig.  noget andet med katte, men var da ked af det var sket med den hund vi engang havde. så killinger skal nok komme en dag, når den bette bliver større.  

Okay, så kan du evt få nogle p-piller af dyrlægen at give hende  For de har ikke godt af at gå i løbetid uden at blive parret

Men det er selvfølgelig din kat og dit valg 

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Peanut skriver:

Okay, så kan du evt få nogle p-piller af dyrlægen at give hende  For de har ikke godt af at gå i løbetid uden at blive parret

Men det er selvfølgelig din kat og dit valg 

okay tak for det vidste jeg ikke. tænkte ikke at der var noget når hun jo er en inde kat men nej  

Anmeld

22. marts 2011

mizzblondie

hvis i har været i nærheden af hunkatte eller han på anden vis er i nærheden af hunkatte ja så miaver han, det gjorde min kammerats kat efter han havde været oppe ved mig mens vores katte var i løbetid. hans kat blev kastereret og nu er der intet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.