Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anitta Kristiansen skriver: min miaver også helt vildt i tiden og er en hun kat og vækker mig også om natten gerne ved en 3 4 tiden foir at kæle og sige haha jeg er her også. så tror der er noget med noget paring for hun går og spinner og hygger som normalt. men virker som en der trænger til noget
min miaver også helt vildt i tiden og er en hun kat og vækker mig også om natten gerne ved en 3 4 tiden foir at kæle og sige haha jeg er her også. så tror der er noget med noget paring for hun går og spinner og hygger som normalt. men virker som en der trænger til noget
Godt at jeg ikke er den eneste med dette "problem" ...her bliver jeg vækket forskellige tidspunkter..men mest ved 4-6 tiden..det er næsten som at have en baby som vækker en hver nat ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tak for din erfaringsoplysning . Tænkte også mest på at det er fordi han er i løbetid..kan se at han allerede har været ude at slås, så mon ikke det kan være derfor..
Tak for din erfaringsoplysning . Tænkte også mest på at det er fordi han er i løbetid..kan se at han allerede har været ude at slås, så mon ikke det kan være derfor..
han er ikke i løbetid.. men i parringshumør
det er hunner der er i løbetid..!
men det er et forfærdeligt miaveri fra begge køn alligevel...
Gittemor09 skriver: han er ikke i løbetid.. men i parringshumør det er hunner der er i løbetid..! men det er et forfærdeligt miaveri fra begge køn alligevel...
Nå jo...det er selvfølgelig rigtigt..smiler..Men hvor kan katte dog miave højt
Anonym skriver: Godt at jeg ikke er den eneste med dette "problem" ...her bliver jeg vækket forskellige tidspunkter..men mest ved 4-6 tiden..det er næsten som at have en baby som vækker en hver nat ...
hahah kender det godt, men er nu godt nok når jeg nu er gravid så kan jeg vende mig til det men de skal jo skabe sig lidt nogen gange de katte. hun bliver skør af de baby ting jeg køber, det sugter forkert så skal lige slikkes på :O
Anitta Kristiansen skriver: hahah kender det godt, men er nu godt nok når jeg nu er gravid så kan jeg vende mig til det men de skal jo skabe sig lidt nogen gange de katte. hun bliver skør af de baby ting jeg køber, det sugter forkert så skal lige slikkes på :O
Det er nu godt nok at du bliver vænnet til det så..smiler...så kan miaveri om natten alligevel være en lille fordel nogen gange...smiler... haha, måske skal hun lige gøre dig opmærksom på at hun stadigvæk bor der selvom en baby snart kommer til at bo der også...så må alle tingene ikke lugte så meget anderledes
Anonym skriver: Det er nu godt nok at du bliver vænnet til det så..smiler...så kan miaveri om natten alligevel være en lille fordel nogen gange...smiler... haha, måske skal hun lige gøre dig opmærksom på at hun stadigvæk bor der selvom en baby snart kommer til at bo der også...så må alle tingene ikke lugte så meget anderledes
ja det kan være hun tænker det men hun undersøger det godt nok meget hun fatter intet af det for køber normalt en masse til hende hun elsker når jeg kommer hjem med hendes mad eller noget. eller legetøj. de er jo lidt skøre. men foråret er på vej så de er vel bare ved at gøre sig klar til alt det spændende
Anitta Kristiansen skriver: ja det kan være hun tænker det men hun undersøger det godt nok meget hun fatter intet af det for køber normalt en masse til hende hun elsker når jeg kommer hjem med hendes mad eller noget. eller legetøj. de er jo lidt skøre. men foråret er på vej så de er vel bare ved at gøre sig klar til alt det spændende
Ja det hele er nok nyt for hende og anderledes, og hun forstår nok ikke så meget af det..smiler..babyen skal sikkert også undersøges og snuses til en masse, når han/hun kommer til verden ...Her vil vores kat slet ikke have legetøj..og de små plastik kugler med en sølv kugle indeni, som larmer når man triller dem, er han bange for...smiler..til gengæld forlanger han wiskas mad og ikke billigere kattemad som man kan få..det rør han slet ikke..suk.. ...det snaskede kattemad spiser han heller ikke, men fortrækker makral på dåse...ja man er vel lidt stædig og fin i det..smiler..
Anonym skriver: Ja det hele er nok nyt for hende og anderledes, og hun forstår nok ikke så meget af det..smiler..babyen skal sikkert også undersøges og snuses til en masse, når han/hun kommer til verden ...Her vil vores kat slet ikke have legetøj..og de små plastik kugler med en sølv kugle indeni, som larmer når man triller dem, er han bange for...smiler..til gengæld forlanger han wiskas mad og ikke billigere kattemad som man kan få..det rør han slet ikke..suk.. ...det snaskede kattemad spiser han heller ikke, men fortrækker makral på dåse...ja man er vel lidt stædig og fin i det..smiler..
ej det er nu sjovt med de katte min kat får nu det billigste. ellers må hun undvære har hun fundet ud af hun spiser også bare som jeg ved ikke hvad. en pakke fodder er væk på to dage. hun er stadig ikke så stor så hun burde slet ikke spise så meget. :O på pakken står der at sådan en holder til meget længere, men nej nej
hun kattene kan værfe i løbetid??
Anonym skriver: Nå jo...det er selvfølgelig rigtigt..smiler..Men hvor kan katte dog miave højt
hihi en mindre detalje
men ja, det er en forfærdelig høj lyd...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128