De usunde sager... jeres holdning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

L-Mortil3

Herhjemme går vi ind for at der gerne må spises guf i ny og næ, og det skal der være plads til

Liam har fået lov til at smage alt mellem himmel og jord, og han får sommetider en mælkesnitte når han kommer hjem fra DP, fordi hans dovne mor ikke lige har nået at få handlet en ny portion frugt ind.

Han får Juice i weekenden til hans rundstykke, og fred være med det

Vi tager let på det herhjemme, og så længe vi børster tænderne rigtig grundigt og han ikke er overvægtig, så skal han også have lov at have det lidt godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 3 1/2 år og Lina er 2 år i dag

De har begge skulle være mindst 1 år før de fik noget af det usunde såsom slik og sodavand. I dag har de et afslappet forhold til søde sager som de kun får i weekenderne eller når vi skal til fest/fødselsdag.

Anmeld

24. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

MoarHvidovre skriver:

De har begge skulle være mindst 1 år før de fik noget af det usunde såsom slik og sodavand. I dag har de et afslappet forhold til søde sager som de kun får i weekenderne eller når vi skal til fest/fødselsdag.

tillykke til lina

Anmeld

24. marts 2011

MoarHvidovre

Mor til prinsessen :-) skriver:

tillykke til lina

Tak

Anmeld

24. marts 2011

Lunae

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hej Tøser...

Jeg kunne godt tænke mig af vide om i går op í hvad jeres børn får droppet i munden af usunde sager.... slik sodavand kage osv.......

Og lidt hvad der ligger bag.... :-)

Ja kort og godt alt hvad i vil dele med mig og andre som er interesserede i denne tråd......

Min datter er kun 6 mdr og skal selvfølgelig hverken have sodavand, slik eller kage nu! Men jeg vil også forsøge at begrænse mine børns sukkerindtag til det minimale! Endvidere vil jeg ikke tilbyde hende noget før hun selv kan bede om det og så må vi tage den derfra!

Hvorfor? Ja fordi det jo er usundt og børn ikke har godt af sukker, men også fordi jeg er vokset op i en familie, hvor sukker har været dagligdag og det vil jeg ikke ønske for mine børn!

Anmeld

24. marts 2011

Lillefe

Vi var meget afslappede.... men vores datter på 4 år er ekstrem hun ville have slik HELE tiden.. så vi var ved at blive trætte i hovedet , plus at jeg ville egentligt gerne tabe mig efter fødsel, så nu har vi fået en sundere livsstil og så er der kun slik om lørdag men der må man til gengæld spise så meget man har lyst til 

ps ham den lille får self under ingen omstændigheder slik.

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

det samme her. dog er det eneste han gider spise er vingummi alt hvad der hedder kager/is og chips det gider han ikk så vil han heller spise en rugbrøds mad. 

Og tillykke med smukke lina  

Anmeld

24. marts 2011

MoarHvidovre

Diana... skriver:

det samme her. dog er det eneste han gider spise er vingummi alt hvad der hedder kager/is og chips det gider han ikk så vil han heller spise en rugbrøds mad. 

Og tillykke med smukke lina  

Tak - tænk engang 2 år. Vores små babyer er blevet store

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Tak - tænk engang 2 år. Vores små babyer er blevet store

Ja det er altså vild... 

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Brams skriver:

Ok, tak for dit svar.

Min datter var normalvægtig ved fødslen 3.174 g og 50 cm. lang.

Min bekymring er, at hun ikke har taget på siden juni måned sidste år  Har været hos børnelæge hvor hun er testet for Glutenallergi og forskellige stofskiftesygdomme som heldigvis alle kom tilbage negative. Er dog stadig bekymret

Det var godt disse ting kom ud negativt, men jeg kan selvf. godt forstå du er bekymret.

Men jeg vil sige hvis lægerne ikke er bekymret og din datter ellers trives -udvilker sig og spiser normalt, så tror jeg ikke du skal bekymre dig. (ved jeg godt er nemmere skrevet end gjort) Men jeg kender flere børn der i 1 års aldere ikke er vokset i længere tid.

Men et stort kram skal du i hvert fald ha´.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.