De usunde sager... jeres holdning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Brams

Rose <3 skriver:

Det var godt disse ting kom ud negativt, men jeg kan selvf. godt forstå du er bekymret.

Men jeg vil sige hvis lægerne ikke er bekymret og din datter ellers trives -udvilker sig og spiser normalt, så tror jeg ikke du skal bekymre dig. (ved jeg godt er nemmere skrevet end gjort) Men jeg kender flere børn der i 1 års aldere ikke er vokset i længere tid.

Men et stort kram skal du i hvert fald ha´.

Tak - ja det er nemmere sagt end gjort , men hun trives og har det fint, spiser godt og sover som hun skal. Krydser fingre for at hun til næste tjek bare har taget en lille smule på. Tak fordi du gad skrive tilbage og forklare mig det med IGUR.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Brams skriver:

Tak - ja det er nemmere sagt end gjort , men hun trives og har det fint, spiser godt og sover som hun skal. Krydser fingre for at hun til næste tjek bare har taget en lille smule på. Tak fordi du gad skrive tilbage og forklare mig det med IGUR.

Jamen det var da så lidt.

Vil lige sige jeg har en veninde hvis datter ikke tog på fra hun var ca. 11 mdr. og så frem til hun var ca. 20 mdr. Hun voksede et par cm. men det var også alt. og nu hvor hun er knap 2 år er hun så småt begyndt at tage på igen, men hun har så altid været dygtig motorisk. Så lægerne mente hun brugte energien til at udvilke hjernen i stedet for til at vokse med. Måske det er det samme ved din datter.

Men jeg krydser for hun har taget en lille bitte smule på, ved næste tjek. Så du kan få lidt fred i sindet.

Anmeld

24. marts 2011

Brams

Rose <3 skriver:

Jamen det var da så lidt.

Vil lige sige jeg har en veninde hvis datter ikke tog på fra hun var ca. 11 mdr. og så frem til hun var ca. 20 mdr. Hun voksede et par cm. men det var også alt. og nu hvor hun er knap 2 år er hun så småt begyndt at tage på igen, men hun har så altid været dygtig motorisk. Så lægerne mente hun brugte energien til at udvilke hjernen i stedet for til at vokse med. Måske det er det samme ved din datter.

Men jeg krydser for hun har taget en lille bitte smule på, ved næste tjek. Så du kan få lidt fred i sindet.

Nej hvor er det bare dejligt at høre. Hun er faktisk ret god både motorisk og sproglig siger de "kloge", så måske er det det hun bruger krudt på

Trine - nu med lidt mere fred i sindet

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Brams skriver:

Nej hvor er det bare dejligt at høre. Hun er faktisk ret god både motorisk og sproglig siger de "kloge", så måske er det det hun bruger krudt på

Trine - nu med lidt mere fred i sindet

Jamen det er jo sikkert det hun så bruger energien på.

Godt det kunne give dig lidt fred, det er ikke sjovt at gå og bekymre sig om de små pus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.