Den soM dræber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Mortilelias<3

luppe-laban skriver:

gør jeg dælme os..

er bange for og gå ud for døren om aften når jeg har set sådan noget.. :/

ja skulle ryge en godnat smøg ville kæresten skulle gå med hahah han grinte også bare mig og gik med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Diana...

Albertesmor skriver:

Selve handlingen er ok, men Laura der har hovedrollen håber jeg bliver bedre med tiden for jeg synes hun spiller ekstremt dårligt

Det har du bare så ret i 

Anmeld

21. marts 2011

Diana...

Åhh altså jeg er bare blevet en rigtig tøsetøs efter jeg har fået børn he he jeg plejer godt at kunne se sådan noget MEN nej det kan jeg bare ikke mere. Jeg sider seriøst og holder mig for øjene ha ha  Igår var nadia vågen og jeg ammet hende så imens det vare der og aldrig har jeg kikket SÅ meget på hende mens vi ammet ha ha 

Næste gang skal jeg dog ikke se den og hvis jeg skal bliver det med en pude for hoved hele vejen igennem. Det med at det er moren og børnene der bliver drabt det kan jeg slet ikke lige havde og slet ikke nu. 

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

Diana... skriver:

Jeg sagde som noget at det første til min mand da jeg så det omhandlet børn at der skulle jeg ikke se den. Det kan jeg simpelthen ikke bare tanken om det gør mig helt dårlig 

Skal se den, meeen bliver med min mand i den ene hånd og en pude i den anden hånd....

Anmeld

21. marts 2011

MetteDN

Super spændende serie

Anmeld

21. marts 2011

Dinna88

Jeg tror det kunne være godt, men jeg er bare ikke imponeret over størstedelen af de danske skuespillere. Rent ud sagt, så kan jeg ikke tage seriøst seriøst. 

Anmeld

21. marts 2011

Louisiana

Isabeau skriver:

Det forstår jeg virkelig ikke? Jeg havde ikke set det sidste søndag, men fik genudsendelsen med i går, og så det så idag, men jeg kan virkelig ikke se det uhyggelige??

Har jeg set  for mange gysere, kriminalserier? Er jeg nu imun?

Sådan har jeg det også. Jeg synes slet slet ikke, at den er uhyggelig. Jeg tror også, at jeg efterhånden er blevet immun af alle de gysere jeg har set.

Anmeld

21. marts 2011

*Toffee*

Jeg synes den er ringe!

Den minder om en dårlig parodi på de virkelig gode amerikanske krimi serier.

Da ham psykologen eller profilmanden (eller hvad han nu var) blev fyret kom jeg til at grine, nærmest lidt små hysterisk, for det var SÅ ringe!! Og så skiftede jeg væk.. Jeg vil have LYKKE tilbage! NU!

Jovist der er lidt spændings elementer, men det andet overskygger i den grad.

Så ingen fast seer herfra, så vil jeg alligevel hellere se gen-gen-genudsendelsen af Camilla Plum på DR2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.