Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NEEEEEEEEEEEJ, det var da det jeg glemte i aften, øv øv. Så den ikke i sidste uge, men så den så i aftes, ret spændende, så må jeg jo se genudsendelse igen i næste uge. Så har jeg det at glæde mig til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabeau skriver: Det forstår jeg virkelig ikke? Jeg havde ikke set det sidste søndag, men fik genudsendelsen med i går, og så det så idag, men jeg kan virkelig ikke se det uhyggelige?? Har jeg set for mange gysere, kriminalserier? Er jeg nu imun?
Det forstår jeg virkelig ikke? Jeg havde ikke set det sidste søndag, men fik genudsendelsen med i går, og så det så idag, men jeg kan virkelig ikke se det uhyggelige??
Har jeg set for mange gysere, kriminalserier? Er jeg nu imun?
jeg tror det jeg syntes er uhyggeligt er at de bliver lukket nede i det lille rum. jeg lider frygteligt af klaustoforbi så det er frygteligt og se.
wamse skriver: Synes det er rigtig godt, ser det sammen med sønnen min
Synes det er rigtig godt, ser det sammen med sønnen min
muzen skriver: en fantastisk uhyggelig serie. jeg er slet ikke til gysere, så det var lige før jeg sad på skødet af min kæreste. for den var virkelig ulækker. og den giver mig helt sikkert mardit i nat. men rigtig god serie, min kæreste også gider og se
en fantastisk uhyggelig serie. jeg er slet ikke til gysere, så det var lige før jeg sad på skødet af min kæreste. for den var virkelig ulækker. og den giver mig helt sikkert mardit i nat.
men rigtig god serie, min kæreste også gider og se
Hvornår sender de den serie? Lyder da som en der skal ses
Albertesmor skriver: Selve handlingen er ok, men Laura der har hovedrollen håber jeg bliver bedre med tiden for jeg synes hun spiller ekstremt dårligt
Selve handlingen er ok, men Laura der har hovedrollen håber jeg bliver bedre med tiden for jeg synes hun spiller ekstremt dårligt
det synes jeg du har helt ret i. hun er virkelig ringe!
Dot D skriver: NEEEEEEEEEEEJ, det var da det jeg glemte i aften, øv øv. Så den ikke i sidste uge, men så den så i aftes, ret spændende, så må jeg jo se genudsendelse igen i næste uge. Så har jeg det at glæde mig til
ellers kan du se den på sputnik
luppe-laban skriver:Hvor gammel er din søn..?
luppe-laban skriver: Hvor gammel er din søn..?
Hvor gammel er din søn..?
15, jeg er jo en gammel kone, og har store børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128