Den soM dræber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.228 visninger
47 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

lucas<3

Ja piger må indrømme jeg sad med en pude og kæresten ved siden a. Var sku glad for jeg ikk var alene.. Så piger hva syns i om serien indtil vider..(tror ikk jeg skal se det i næste uge )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Jakob'sMor

luppe-laban skriver:

Ja piger må indrømme jeg sad med en pude og kæresten ved siden a. Var sku glad for jeg ikk var alene.. Så piger hva syns i om serien indtil vider..(tror ikk jeg skal se det i næste uge )

Synes det er en god serie, men var også glad at manden var hjemme. Skal helt sikkert se det i næste uge

Anmeld

20. marts 2011

Mira0911

Synes det er en hamrende spændende serie... 

Anmeld

20. marts 2011

wamse

Synes det er rigtig godt, ser det sammen med sønnen min

Anmeld

20. marts 2011

4kløver

Syndes den er ok.. Men har i set at den kan købes på dvd

Anmeld

20. marts 2011

muzen

en fantastisk uhyggelig serie. jeg er slet ikke til gysere, så det var lige før jeg sad på skødet af min kæreste. for den var virkelig ulækker. og den giver mig helt sikkert mardit i nat.

men rigtig god serie, min kæreste også gider og se

Anmeld

20. marts 2011

Ranarupta

luppe-laban skriver:

Synes, at den er god, men også lidt som "alle de andre"...

Men jeg bliver spændt og synes, at den er lidt uhyggelig - så den virker...

Dog synes jeg, at hovedpersonen spiller ekstremt dårligt.

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

luppe-laban skriver:

Den er mega uhyggelig og klam... og ALLE detaljer er med... men skal klart se den på søndag igen

Anmeld

20. marts 2011

slettet_7530

Selve handlingen er ok, men Laura der har hovedrollen håber jeg bliver bedre med tiden for jeg synes hun spiller ekstremt dårligt

Anmeld

20. marts 2011

Isabeau

luppe-laban skriver:

Det forstår jeg virkelig ikke? Jeg havde ikke set det sidste søndag, men fik genudsendelsen med i går, og så det så idag, men jeg kan virkelig ikke se det uhyggelige??

Har jeg set  for mange gysere, kriminalserier? Er jeg nu imun?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.