Den soM dræber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

wamse

Pia. skriver:

Blander mig lige M har to drenge, så vidt jeg husker - den ene er 18 år og den anden 15/16 år kan ikke huske det helt ... Knus Pia.

He he havde ikke set du havde svaret for mig, takker

Det er helt rigtigt, den ældste er 18 og den næste 15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

lucas<3

wamse skriver:

15, jeg er jo en gammel kone, og har store børn 

Når okay.. Var lige ved og tror han var mindre.. .

Anmeld

21. marts 2011

Kruse90

luppe-laban skriver:

Ja piger må indrømme jeg sad med en pude og kæresten ved siden a. Var sku glad for jeg ikk var alene.. Så piger hva syns i om serien indtil vider..(tror ikk jeg skal se det i næste uge )

Jeg syntes den var frygfteligt uhyggeligt

Tror heller ikke jeg skal se det næste gang, og tro mig jeg er også glad for at manden var hjemme

Det er så irriterende, for jeg sidder med baby, for ikke at se det Manden vil gerne se det denne gang her.
Men vil vidst i næste gang

MEN den fanger jo så meget at jeg ikke kan stoppe med at kigge på skærmen når man først er startet

Anmeld

21. marts 2011

wamse

luppe-laban skriver:

Når okay.. Var lige ved og tror han var mindre.. .

Helt ok

men jeg synes nu heller ikke den er nær så slem som nogle af i andre gør. Altså den er spændende, men synes ikke den er mere end det.

Men den skal absolut ses, og min søn synes også den er spændende, men han plejer jo at se film som "Saw", så er det her intet i forhold til

Anmeld

21. marts 2011

lucas<3

Kruse90 skriver:

Jeg syntes den var frygfteligt uhyggeligt

Tror heller ikke jeg skal se det næste gang, og tro mig jeg er også glad for at manden var hjemme

Det er så irriterende, for jeg sidder med baby, for ikke at se det Manden vil gerne se det denne gang her.
Men vil vidst i næste gang

MEN den fanger jo så meget at jeg ikke kan stoppe med at kigge på skærmen når man først er startet

Hihi..

Anmeld

21. marts 2011

Kruse90

luppe-laban skriver:

Hihi..

Det er jo en frygteligt serie som den kan fange

Anmeld

21. marts 2011

lucas<3

wamse skriver:

Helt ok

men jeg synes nu heller ikke den er nær så slem som nogle af i andre gør. Altså den er spændende, men synes ikke den er mere end det.

Men den skal absolut ses, og min søn synes også den er spændende, men han plejer jo at se film som "Saw", så er det her intet i forhold til

Fy for pyffer.. Dem skal jeg heller aldrig se..

Anmeld

21. marts 2011

lucas<3

Kruse90 skriver:

Det er jo en frygteligt serie som den kan fange

Ja. Den fanger godt nok en.. Fanme os en uhyggelig en. Heh

Anmeld

21. marts 2011

wamse

luppe-laban skriver:

Fy for pyffer.. Dem skal jeg heller aldrig se..

Så den sidst nye "Saw" med min søn i fredags, og den var vammel

Anmeld

21. marts 2011

Corn

jeg synes den var langtrukken igår.... Og så er jeg heller ikke super vild med hende hovedrollen

Og så har jeg vist set for mange Special Victims Unit og Criminal Minds til at finde Den Som Dræber uhyggelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.