Den soM dræber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

lollandpigen

Jeg sagde fra allerede i sidste uge.... Synes den er for virkelig og meget uhyggelig...

Kæresten fik dog lige slået over igår og vi fik set et glip meget hurtigt, det var nok for mig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

lucas<3

wamse skriver:

Så den sidst nye "Saw" med min søn i fredags, og den var vammel

Kæresten så den på computen og han havde bare skruet helt om så jeg kunne høre det i stuen.. Der kommer en ny næste år

Anmeld

21. marts 2011

lucas<3

lollandpigen skriver:

Jeg sagde fra allerede i sidste uge.... Synes den er for virkelig og meget uhyggelig...

Kæresten fik dog lige slået over igår og vi fik set et glip meget hurtigt, det var nok for mig.....

Syns os den er for virkelig..

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Herhjemme sidder vi også trofast og ser den, og sådan bliver det hver søndag.... Dog vil jeg i næste uge sidde med en pude for hovedet, for når der er børn med har det rigtig svært ved at kunne tåle det.....

Anmeld

21. marts 2011

Mortilelias<3

luppe-laban skriver:

Ja piger må indrømme jeg sad med en pude og kæresten ved siden a. Var sku glad for jeg ikk var alene.. Så piger hva syns i om serien indtil vider..(tror ikk jeg skal se det i næste uge )

jeg sad med en trøje foran hovdet  hehe jden er virkelig ulækker ! min kæreste sad bare skaaat kig nu hallo det jo ikk farligt hallo skaat , hehe

Anmeld

21. marts 2011

marloutti

Ranarupta skriver:

Synes, at den er god, men også lidt som "alle de andre"...

Men jeg bliver spændt og synes, at den er lidt uhyggelig - så den virker...

Dog synes jeg, at hovedpersonen spiller ekstremt dårligt.

lige mine ord....

Anmeld

21. marts 2011

lucas<3

MorTilElias<3 30/10/09! skriver:

jeg sad med en trøje foran hovdet  hehe jden er virkelig ulækker ! min kæreste sad bare skaaat kig nu hallo det jo ikk farligt hallo skaat , hehe

min kæreste var kørt da det startede så jeg sad og zappede- så kom han hjem så blev han sur over det og sagde jeg skulle blive på knalen.. hehe  sad med mine ben på bordet så jeg kunne gemme mig.. hehe

Anmeld

21. marts 2011

Mortilelias<3

luppe-laban skriver:

min kæreste var kørt da det startede så jeg sad og zappede- så kom han hjem så blev han sur over det og sagde jeg skulle blive på knalen.. hehe  sad med mine ben på bordet så jeg kunne gemme mig.. hehe

kan ikk ha sådan nogle film jeg lever mig rigtig meget ind i sådan nogle film ,,

Anmeld

21. marts 2011

lucas<3

MorTilElias<3 30/10/09! skriver:

kan ikk ha sådan nogle film jeg lever mig rigtig meget ind i sådan nogle film ,,

gør jeg dælme os..

er bange for og gå ud for døren om aften når jeg har set sådan noget.. :/

Anmeld

21. marts 2011

Diana...

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Herhjemme sidder vi også trofast og ser den, og sådan bliver det hver søndag.... Dog vil jeg i næste uge sidde med en pude for hovedet, for når der er børn med har det rigtig svært ved at kunne tåle det.....

Jeg sagde som noget at det første til min mand da jeg så det omhandlet børn at der skulle jeg ikke se den. Det kan jeg simpelthen ikke bare tanken om det gør mig helt dårlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.