Inspiration til pålæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

henh01

Dinna88 skriver:

http://jensdrejer.wordpress.com/2011/02/25/kartoffelfrikadeller-med-grov-guacamole/

Her er et "komplet måltid" som jeg har lavet et par gange (Tip: skær tingene i helt små stykker!) 

De smager suuuper godt

Lyder super lækkert. ELSKER advokado.. Tusind tak.. den ryger lige på madplanen for uge 13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
henh01 skriver:

Jeg eeeeelsker rosin madder, men har desværre en meget kræsen tøs der ikke kan fordrage rosiner (troede ellers alle børn kunne lide det haha)

Bliver banan ikke brunt?

Du kan skære den på tværs og lade skrallen sidde. Så kan hun pille den af selv. Eller bare smør på og bananen ved siden af?

Anmeld

20. marts 2011

Siljesmor

henh01 skriver:

Bliver bananen ikke helt brun så?

Min datter har ofte fået de små makral gruffere med og selv smurt dem på brødet, men efter hun er startet i skole skal det være nemt og hurtigt for de har kun 10 min at spise i  og hvis først hun skal smøre osv så løber tiden.

Nej, lad skrællen blive på så piller hun den selv af i skolen  

Anmeld

20. marts 2011

Siljesmor

sommerbarn<3 skriver:

Du kan skære den på tværs og lade skrallen sidde. Så kan hun pille den af selv. Eller bare smør på og bananen ved siden af?

Præcis

Anmeld

20. marts 2011

Tip!

Får at få lidt andet med en rugbrød (det kan jo godt være lidt kedeligt i længden) kan være pølsehorn, pizza snegle,  pirogger, pasta salat med kylling og bacon.

skifte pølsen ud i et pølsehorn, med et stykke stegt kyllingebryst aka kyllinge horn...

Gulerod og agurke stænger, små buketter blomkål eller broccoli, cherry tomater, figenstænger, rosiner, ærter og majs i små bøtter der lige er til at hapse..

Det var lige det jeg kunne komme på..

Knus

Anmeld

20. marts 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Lyder super lækkert. ELSKER advokado.. Tusind tak.. den ryger lige på madplanen for uge 13

Godt jeg kunne hjælpe
Jeg puttede dog ekstra meget salsa i, så det smager af lidt mere, uden at det blev stærkt! Og for at blive ordentligt mæt laver jeg ovnbagte kartofler til (kogt med skræl 10 minutter, i ovnen med salt på til de er færdige)  

Anmeld

20. marts 2011

henh01

Flow skriver:

Får at få lidt andet med en rugbrød (det kan jo godt være lidt kedeligt i længden) kan være pølsehorn, pizza snegle,  pirogger, pasta salat med kylling og bacon.

skifte pølsen ud i et pølsehorn, med et stykke stegt kyllingebryst aka kyllinge horn...

Gulerod og agurke stænger, små buketter blomkål eller broccoli, cherry tomater, figenstænger, rosiner, ærter og majs i små bøtter der lige er til at hapse..

Det var lige det jeg kunne komme på..

Knus

Men det kræver jeg har overskuddet til at bage.. griner... Det kunne være super lækkert at få pølsehorn og sådan noget med, men jeg orker bare ikke bage

Af grønt får hun altid meget med

Anmeld

20. marts 2011

henh01

sommerbarn<3 skriver:

Det kunne sagtens være et hit

Anmeld

20. marts 2011

henh01

Siljesmor skriver:

Nej, lad skrællen blive på så piller hun den selv af i skolen  

Anmeld

20. marts 2011

Tip!

henh01 skriver:

Men det kræver jeg har overskuddet til at bage.. griner... Det kunne være super lækkert at få pølsehorn og sådan noget med, men jeg orker bare ikke bage

Af grønt får hun altid meget med

Det er en skam du ikke har overskud til at bage  

vi bager MEGET... Boller, brød, pølsehorn, pizzasnegle, kyllingehorn osv.... bager i store mængder hver gang og smider det i fryseren, så det lige er til at tage op til hvis vi lige en dag får lyst til noget, eller tager på en spontan tur i skoven, svømmehal osv... så er det rart lige at have noget med til bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.