Inspiration til pålæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

henh01

Baby-støv skriver:

2-3 dages tid... Det er lækkert, man kan putte alt i også det bliver forskelligt..... Ellers laver vi en pølse salat og kartoffelsalat.. det kan også holde sige 2-4 dage....

Hvad kommer I i pølsesalat?

Vi laver ofte tunsalat herhjemme når vi spiser frokost sammen med lidt karse og forskellige grøntsager. MUMS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Det er bare ultra sjældent vi laver deller Vi har ingen emhætte og jeg synes her stinker af frikadeller i flere år efter Spiser vi ved mine forældre er det ofte menuen da det jo smager godt og så får hun også det med, men jeg kan ikke rigtig bygge vores madplan og indkøb op på hvornår vi skal have det og færdiglavet deller er jeg for sart til

Ah, det kan jeg godt se! Men! Bønnefrikadeller f.eks. er slet ikke så kraftige i duften som kødfrikadeller (men du skal ikke begive dig ud i rødbededellerne, de kan være kraftige i duften!) Men kartoffelfrikadeller er også meget milde i duften  

Men jeg kom også med andre forslag jo

Anmeld

20. marts 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Tomatposteg, hmmm.. det lyder ret lækkert, hvor kan sådan noget købes?

Bobbob.... Ehm.. Helseforretninger og de økologiske forretninger Og alle de der små, mystiske forretninger man kan finde rundt omkring i byerne

Anmeld

20. marts 2011

twinny

henh01 skriver:

Hvad kommer I i pølsesalat?

Vi laver ofte tunsalat herhjemme når vi spiser frokost sammen med lidt karse og forskellige grøntsager. MUMS!

pølse , tomat, agurk, mayo lidt vand, salt og peber... nogle gange dild i og kartoffel..... Det kommer an på hva vi har herhjemme....

Anmeld

20. marts 2011

Siljesmor

Banan-mad, smøreost, alm. ostemad, frikadelle (rest fra aftensmad) æggesalat, makrel (putter smør på et stykke brød, og putter makrel i en lille plastbeholder, og så putter hun det selv på brødet over i børnehaven) Ja, det var ihvertfald noget af det vi også bruger i madpakken

Anmeld

20. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
henh01 skriver:

Hejsa

Søger inspiration til madpakkens indhold. Min datter får efterhånden det samme med hver dag; leverposteg, kødpølse, kyllingepålæg, russisk salt og eller hamburryg.

Mangler lidt afveksling

Hvad får Jeres børn med på madpakken?

Rosin eller banan på rugbrød.

Anmeld

20. marts 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Ah, det kan jeg godt se! Men! Bønnefrikadeller f.eks. er slet ikke så kraftige i duften som kødfrikadeller (men du skal ikke begive dig ud i rødbededellerne, de kan være kraftige i duften!) Men kartoffelfrikadeller er også meget milde i duften  

Men jeg kom også med andre forslag jo

hvordan laver du kartoffel deller?

Ja og tusind tak for forslag

Anmeld

20. marts 2011

henh01

Siljesmor skriver:

Banan-mad, smøreost, alm. ostemad, frikadelle (rest fra aftensmad) æggesalat, makrel (putter smør på et stykke brød, og putter makrel i en lille plastbeholder, og så putter hun det selv på brødet over i børnehaven) Ja, det var ihvertfald noget af det vi også bruger i madpakken

Bliver bananen ikke helt brun så?

Min datter har ofte fået de små makral gruffere med og selv smurt dem på brødet, men efter hun er startet i skole skal det være nemt og hurtigt for de har kun 10 min at spise i  og hvis først hun skal smøre osv så løber tiden.

Anmeld

20. marts 2011

henh01

sommerbarn<3 skriver:

Rosin eller banan på rugbrød.

Jeg eeeeelsker rosin madder, men har desværre en meget kræsen tøs der ikke kan fordrage rosiner (troede ellers alle børn kunne lide det haha)

Bliver banan ikke brunt?

Anmeld

20. marts 2011

Dinna88

henh01 skriver:

hvordan laver du kartoffel deller?

Ja og tusind tak for forslag

http://jensdrejer.wordpress.com/2011/02/25/kartoffelfrikadeller-med-grov-guacamole/

Her er et "komplet måltid" som jeg har lavet et par gange (Tip: skær tingene i helt små stykker!) 

De smager suuuper godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.