Inspiration til pålæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.927 visninger
46 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

henh01

Hejsa

Søger inspiration til madpakkens indhold. Min datter får efterhånden det samme med hver dag; leverposteg, kødpølse, kyllingepålæg, russisk salt og eller hamburryg.

Mangler lidt afveksling

Hvad får Jeres børn med på madpakken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

MissGeoh

Fiskefrikadelle eller Kalkun mortadella fra lidl. 

Anmeld

20. marts 2011

henh01

MissGeoh skriver:

Fiskefrikadelle eller Kalkun mortadella fra lidl. 

Hvad er det der kalkun halløj?

Fiskefrikadelle kan hun godt lide, og det får hun egentlig også med ind i mellem, synes bare det er en mad der er lidt svær at styre. Og der lugter

Anmeld

20. marts 2011

twinny

Nu er det ikk mine børn, men jeg laver en god tunsalat... Ellers kan man få nogle dejlige forskellige kalkun pølser i fakta med masser af krydderier eller bacon, o.s.v. eller En god hvidløgspegepølse...

Anmeld

20. marts 2011

Dinna88

Hejsa

Søger inspiration til madpakkens indhold. Min datter får efterhånden det samme med hver dag; leverposteg, kødpølse, kyllingepålæg, russisk salt og eller hamburryg.

Mangler lidt afveksling

Hvad får Jeres børn med på madpakken?

Jeg har ikke børn, men har jo min egen madpakke Hvad med resterne fra aftensmaden?

Her tager jeg ofte wok med nudler med. Jeg har aldrig rugbrød med, men derimod boller. Jeg spiser ikke kødpålæg, men der er mange forskellige pateer og postejer. Nøddepostej, bønnepostej, løgpostej, tomatpostej. Derudover smager kogte kartofter med ristede løg himmelsk på rugbrød. Og så er der også frikadeller - her er det dog kartoffel-, rødbede-, grøntsags- og bønnedeller m.m. 

Ellers er der jo også pastasalat, rigtig nemt: pasta, gulerødder, rød peper, majs og dressing - smager SÅ godt! Hvis man ikke er til dressing kan man bruge pesto

Anmeld

20. marts 2011

MissGeoh

henh01 skriver:

Hvad er det der kalkun halløj?

Fiskefrikadelle kan hun godt lide, og det får hun egentlig også med ind i mellem, synes bare det er en mad der er lidt svær at styre. Og der lugter

Jamen det er sådan en pølse.. Det er lige klappet sammen engang i pakken, men det smager SUPER godt.. Mit nye yndlings pålæg..

Åh ja det er nok rigtig nok.. :/

Anmeld

20. marts 2011

henh01

Baby-støv skriver:

Nu er det ikk mine børn, men jeg laver en god tunsalat... Ellers kan man få nogle dejlige forskellige kalkun pølser i fakta med masser af krydderier eller bacon, o.s.v. eller En god hvidløgspegepølse...

Kunne være jeg skulle prøve at præsenterer hende for hj. lavet tunsalat. -Hvor længe ville det kunne klare sig i køleskabet i en lukket bøtte?

Anmeld

20. marts 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke børn, men har jo min egen madpakke Hvad med resterne fra aftensmaden?

Her tager jeg ofte wok med nudler med. Jeg har aldrig rugbrød med, men derimod boller. Jeg spiser ikke kødpålæg, men der er mange forskellige pateer og postejer. Nøddepostej, bønnepostej, løgpostej, tomatpostej. Derudover smager kogte kartofter med ristede løg himmelsk på rugbrød. Og så er der også frikadeller - her er det dog kartoffel-, rødbede-, grøntsags- og bønnedeller m.m. 

Ellers er der jo også pastasalat, rigtig nemt: pasta, gulerødder, rød peper, majs og dressing - smager SÅ godt! Hvis man ikke er til dressing kan man bruge pesto

Det er bare ultra sjældent vi laver deller Vi har ingen emhætte og jeg synes her stinker af frikadeller i flere år efter Spiser vi ved mine forældre er det ofte menuen da det jo smager godt og så får hun også det med, men jeg kan ikke rigtig bygge vores madplan og indkøb op på hvornår vi skal have det og færdiglavet deller er jeg for sart til

Anmeld

20. marts 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Tomatposteg, hmmm.. det lyder ret lækkert, hvor kan sådan noget købes?

Anmeld

20. marts 2011

twinny

henh01 skriver:

Kunne være jeg skulle prøve at præsenterer hende for hj. lavet tunsalat. -Hvor længe ville det kunne klare sig i køleskabet i en lukket bøtte?

2-3 dages tid... Det er lækkert, man kan putte alt i også det bliver forskelligt..... Ellers laver vi en pølse salat og kartoffelsalat.. det kan også holde sige 2-4 dage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.