Joan ( Smallie ) skriver:
I skoven kan du jo lige så godt træde i en lort fra en ræv, eller pindsvin. Og helt ærlig så tror jeg sku de dyr er ligeglade med om der er en sti der hvor de mener de skal af med noget.
Folk ved jo godt hvis de træder uden for en sti ja så er det man kan komme ud for.
Jeg ved ikke hvad for noget skov du er vant til men de skove jeg kommer i er der ikke vildt mange mennesker og de er tæt bevokset og jeg har overhovedet ikke lyst til at gå derind. Og hvad andet er så er ejg da slet ikke sikker på jeg vil opdage det for han går løs. Kan godt være vi har forskellig opfattelse af hvad en skov er men sådan ser de skove ud jeg kommer i.
Hvis jeg kom i en hundeskov med min hund jeg så ville jeg nok samle op efter ham eller et sted jeg viste der kom mange folk.
Nå ja, men nu er det jo ikke muligt for os at bede dyrene om at samle op efter sig selv, vel?
Det kan ikke sammenlignes.
Altså, nej, det tænker du fordi du ikke samler op disse steder. Jeg gør, hvilket jeg mener man bør gøre af respekt, og derfor regner jeg ikke med at jeg træder ind i en zone af lorte all over the place.
Hm. Nu er det vel sådan at din hund faktisk ikke må rende løs, er det ikke? Ret mig, hvis jeg tager fejl
Hm, en skov er en skov. Det er vel et større areal der primært består af træer. Om de står tæt eller ej, det ved jeg sgu ikke lige 
Okay
Anmeld