Dinna88 skriver:
Ser du det ske, så sig noget til dem
Jeg vil nu mene at man skal fjerne dem ligemeget hvor det sker. Nu er det for mig ikke lige så ulækkert med det fra en hest som fra en hund, men folk der ikke har med heste at gøre kan virkelig gå i svime over en hestepære, så jeg synes bestemt det er det samme som at samle op efter sin hund. Og det er møg respektløst ikke at gøre det, ligemeget om det er i en skov, på et fortov eller midt på vejen.
Nej jeg ser dem ikke gøre det og i bund og grund er jeg også ligeglad om der ligger hestepære på vejen.
Jeg syntes bestemt også det er mere ulækkert med hundelort men det er nok fordi man kan støde på sådan en midt på gågaden og det gør man jo ikke ret tit med en hestepære.
Jeg mener ikke det er nødvendig at samle efterladenskaber op i skoven, men mindre hunden eller hesten skider på en sti eller hvor folk går meget. og heller ikke på marker, rabaten og i krat. Men ligger vovsen en lort på et fortov så har de sku bare at få det samlet op.
Da vi boede inde i byen med hunden havde jeg da altid en pose med, selv om jeg også har en flov hund der helst skider så ingen kan se den. Man han kan jo få den lagt et uheldig sted alligvel.
Anmeld