Jer med hund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Dinna88

Joan ( Smallie ) skriver:

Skal ræven så løbe rundt med en pose på halen også, så forældre og børn ikke træder i det?

Jeg har da heller aldrig set en rytter samle en hestepære op ude i skoven selv om det er på en sti. Ja har da også tit set der ligger hestepære inde i byen.

Og Ja når vi går inde i byen samler vi også op efter vores hund. Og hjemme i haven gør vi også ALTID. Men løber han ud over marker og sådan noget, ja så gør jeg altså ikke.

Joan

Jeg synes det samme gælder med heste, som med hunde. SELVFØLGELIG fjerner man efterladenskaber! Da jeg red gik jeg tilbage efter hestepærerne, hvis uheldet var ude. (altså, når rideturen var slut!) Det gør man jo også inde i ridehallen, så hvorfor ikke udenfor? Når jeg starter ridningen op igen, vil jeg fortast gå tilbage efter dem! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

FrkT

Nej det gør vi ikke. Men det er KUN fordi vi altid går tur med dem i en skov, hvor de altså kun tisser og skider inde i kradtet, eller hvad man kalder det (der hvor vi ikke selv går).  Når vi en sjælden gang går med dem i en by samler vi selvfølgelig op  Synes det er vildt nasty at træde sådan en op i skoene, fy føj da! 

Anmeld

20. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

har heldigvis ikke det problem med hundelorte, for min hund er genert når den skal skide ..

så han skider kun inde i buske hvor der ikke er nogen der kan se ham  ( hvem sagde sart) .. ! men ellers ville jeg samle dem op hvis de lå hvor folk kunne træde i dem .

Anmeld

20. marts 2011

Tkcuf

Ja det gør jeg, også når kræet har dårlig mave  Og lort fra en rottweiler er ikke småting  adadad!

Men jeg har selv to børn, og jeg ved hvor pisseFuckingklamt og irriterende det er når den store jokker i en lort på parkeringspladsen eller i skoven!

Anmeld

20. marts 2011

Tkcuf

ønskebebsi skriver:

har heldigvis ikke det problem med hundelorte, for min hund er genert når den skal skide ..

så han skider kun inde i buske hvor der ikke er nogen der kan se ham  ( hvem sagde sart) .. ! men ellers ville jeg samle dem op hvis de lå hvor folk kunne træde i dem .

Sådan var vores gamle hund også.. Skide praktisk haha..

Anmeld

20. marts 2011

Tkcuf

Albertesmor skriver:

Jeg har ikke hund, men ser jeg en hund skide og ejeren gør antræk til at fordufte gør jeg personen opmærksom på at hans/hendes hund tabte noget, ser jeg fra mit køkkenvindue at der sidder en hund og skider udenfor min hæk og ejeren efterfølgende går løber jeg ud og hiver fat i dem.
Jeg synes det er så  klamt, men det gør jeg nu også hvis jeg ser nogle smide affald på gaden

Anmeld

20. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

Dusty skriver:

Sådan var vores gamle hund også.. Skide praktisk haha..

hehe ja helt vildt praktisk  ..  me gud hvor han bliver flov hvis nogen får set ham , og han er altså en pæn stor hund på 40 kilo som masser sig ind i en busk  

Anmeld

20. marts 2011

Joan ( Smallie )

Dinna88 skriver:

Jeg synes det samme gælder med heste, som med hunde. SELVFØLGELIG fjerner man efterladenskaber! Da jeg red gik jeg tilbage efter hestepærerne, hvis uheldet var ude. (altså, når rideturen var slut!) Det gør man jo også inde i ridehallen, så hvorfor ikke udenfor? Når jeg starter ridningen op igen, vil jeg fortast gå tilbage efter dem! 

Ja det er der ikke ret mange der gør da. Men ok det kan godt være det er fordi jeg bor lidt for langt ude på landet det er sådan.

Anmeld

20. marts 2011

Dinna88

Ja det er der ikke ret mange der gør da. Men ok det kan godt være det er fordi jeg bor lidt for langt ude på landet det er sådan.

Ser du det ske, så sig noget til dem  

Jeg vil nu mene at man skal fjerne dem ligemeget hvor det sker. Nu er det for mig ikke lige så ulækkert med det fra en hest som fra en hund, men folk der ikke har med heste at gøre kan virkelig gå i svime over en hestepære, så jeg synes bestemt det er det samme som at samle op efter sin hund. Og det er møg respektløst ikke at gøre det, ligemeget om det er i en skov, på et fortov eller midt på vejen.  

Anmeld

20. marts 2011

Joan ( Smallie )

Dinna88 skriver:

Ser du det ske, så sig noget til dem  

Jeg vil nu mene at man skal fjerne dem ligemeget hvor det sker. Nu er det for mig ikke lige så ulækkert med det fra en hest som fra en hund, men folk der ikke har med heste at gøre kan virkelig gå i svime over en hestepære, så jeg synes bestemt det er det samme som at samle op efter sin hund. Og det er møg respektløst ikke at gøre det, ligemeget om det er i en skov, på et fortov eller midt på vejen.  

Nej jeg ser dem ikke gøre det og i bund og grund er jeg også ligeglad om der ligger hestepære på vejen.

Jeg syntes bestemt også det er mere ulækkert med hundelort men det er nok fordi man kan støde på sådan en midt på gågaden og det gør man jo ikke ret tit med en hestepære.

Jeg mener ikke det er nødvendig at samle efterladenskaber op i skoven, men mindre hunden eller hesten skider på en sti eller hvor folk går meget. og heller ikke på marker, rabaten og i krat. Men ligger vovsen en lort på et fortov så har de sku bare at få det samlet op.

Da vi boede inde i byen med hunden havde jeg da altid en pose med, selv om jeg også har en flov hund der helst skider så ingen kan se den. Man han kan jo få den lagt et uheldig sted alligvel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.