Jer med hund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Samler I jeres hunds lort op?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.544 visninger
48 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2011

Jakob'sMor

samler I hundens lort op når I er ude og gå tur?

Har lige været ude med barnevogen og syntes virkelig det er så klamt at der ligger hundelorte på fortorvet! Forstår ikke hvorfor det er så svært at samle op.

Hvis nej, begrund gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Troldepussen

Har ikke selv hund, men når jeg passer mine forældres hund, eller bare går et tur med den så gør jeg, synes det er så klamt at den skal ligge der så andre mennesker kan jogge i dem

Anmeld

20. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Jakob'sMor skriver:

samler I hundens lort op når I er ude og gå tur?

Har lige været ude med barnevogen og syntes virkelig det er så klamt at der ligger hundelorte på fortorvet! Forstår ikke hvorfor det er så svært at samle op.

Hvis nej, begrund gerne.

Har ikke sat et hak, da det er både ja og nej. Jeg samler ikke op hvor det er inde i hække og i krat (med mindre det er privat grund osv.) Jeg samler ikke op i skoven (med mindre det er på stien) osv...

Kort og godt jeg samler op hvis den ligger hvor folk kan træde på den, eller det er på privat grund. Ellers ikke.

Anmeld

20. marts 2011

Diana...

JA det gør jeg/vi andet synes jeg bare ikke er i orden. Jeg bliver SÅ sur når jeg ude og gå med min søn som altså ikke gider sidde i klapvogn/barnevogn mere han vil ned og gå. Og det er en kamp hver gang fordi han vil røre ved alt også lorte. Desværre er der bare rigtig mange der IKKE samler dem om i den by hvor jeg bor i og jeg fatter det virkelig ikk. 

Anmeld

20. marts 2011

Tystys14

Har stemt ja, synes simpelthen ikke man kan tillade sig andet når man anskaffer sig et kæledyr.  Man bør vise andre at man er ansvarlig nok til at have sit kæledyr, og at man kan finde ud af at rydde op efter den/dem, andet er bare for klamt. HADER selv at jogge i en efterladenskab,  så jeg og kæresten samler op lige meget hvor vuffen ligger en gave.

Anmeld

20. marts 2011

Janni.

Vi samler op efter vores hunde, det er for ulækkert at træde i sådan en lort. Og når vi vil have andre skal samle op, så må vi jo "feje for egen dør" først 

Anmeld

20. marts 2011

Pia.

ja det gør jeg altid - selvom jeg selv har to hunde - er noget af det værste jeg ved HUNDELORTE - føj, hader det...

Anmeld

20. marts 2011

Mor til prinsessen :-) skriver:

Har ikke sat et hak, da det er både ja og nej. Jeg samler ikke op hvor det er inde i hække og i krat (med mindre det er privat grund osv.) Jeg samler ikke op i skoven (med mindre det er på stien) osv...

Kort og godt jeg samler op hvis den ligger hvor folk kan træde på den, eller det er på privat grund. Ellers ikke.

Præcis samme her!!

Stine og Lisa.

Anmeld

20. marts 2011

Mussi30

Mor til prinsessen :-) skriver:

Det er også det princip vi kører efter. Kan folk komme til at træde i det, samler vi det op. ALTID!

Men det er sgu skræmmende hvor mange, der er ligeglade. Vi er også begyndt at have poserne hængende synligt på snoren, fordi vi ellers får en million blikke og bemærkninger, når vi er ude og gå med hunden

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Troldepussen skriver:

Har ikke selv hund, men når jeg passer mine forældres hund, eller bare går et tur med den så gør jeg, synes det er så klamt at den skal ligge der så andre mennesker kan jogge i dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.