Jer med hund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Nettemor

Mor til prinsessen :-) skriver:

Har ikke sat et hak, da det er både ja og nej. Jeg samler ikke op hvor det er inde i hække og i krat (med mindre det er privat grund osv.) Jeg samler ikke op i skoven (med mindre det er på stien) osv...

Kort og godt jeg samler op hvis den ligger hvor folk kan træde på den, eller det er på privat grund. Ellers ikke.

har svaret nej af præcis samme grund. hvis vi går på stier og cykelsti osv bliver det self samlet op. men da vi er så heldige at ha en skov nærmest i baghaven så er det sjældent vi går på stierne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

twinboys

Har ikke selv hund men havde jeg så samlede jeg dem klart op, det er for klamt at lade det ligge...

Majbritt

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

nettemor skriver:

har svaret nej af præcis samme grund. hvis vi går på stier og cykelsti osv bliver det self samlet op. men da vi er så heldige at ha en skov nærmest i baghaven så er det sjældent vi går på stierne..

Stakkels de børn og forældre der leger gemme der som så jogger rundt i hundeprutter...

Anmeld

20. marts 2011

Faith

ALTID!!!! Altså me mindre hundene har været inde i et tjørnekrat og lægge en gave, eller hvis de drøner ud over en mark og jeg simpelthen ikke ser at de bommelummer.... Men ellers gør jeg det altid. Det er sku for klamt andet. Tror alle har prøvet at jogge i en hundelort... Det er simpelthen så klamt

Anmeld

20. marts 2011

Kloster

Jakob'sMor skriver:

samler I hundens lort op når I er ude og gå tur?

Har lige været ude med barnevogen og syntes virkelig det er så klamt at der ligger hundelorte på fortorvet! Forstår ikke hvorfor det er så svært at samle op.

Hvis nej, begrund gerne.

Jeg har ikke stemt, for vores hunde har ikke afføring i byen.

Det gør de i vores have ell når vi er ude at gå på grusveje ell marker. Jeg/vi vil ikke have, de har aff inde i byen netop pga det du skriver. Det er jo klamt at det ligger rundt omkring i byen.

Anmeld

20. marts 2011

misspippi

Har stemt blankt da jeg ligesom flere har skrevet, samler hundelortene op, hvor de kan genere folk, på fortove osv. og hvis det er på private grunde.

Når man også har børn, vil man jo gerne at de kan rende rundt ,uden at lugte af hundelorte fordi de har jokket i en.

Anmeld

20. marts 2011

Senia

Ja det gør jeg. Og samler faktisk også andres op, hvis de ligger ved siden af. Syntes det er enormt ulækkert at have liggende rundt omkring, folk træder i det og værst er det når det er regnvejr, så bliver de helt smattet

Så ja, det gør jeg, har man hund må man også samle op efter den!

Anmeld

20. marts 2011

MajseMaja

Vi samler ALTID op. Syntes det er så klamt når der ligger hundelort rundt omkring, og dem der ikke gør det skaber et dårligt ry for os andre hundeejere desværre. Syntes det er møgirriterende når folk ikke samler op, og specielt når der ligger en hunde eller kattelort i indkørslen, FØJ!

Anmeld

20. marts 2011

Joan ( Smallie )

twinboys skriver:

Stakkels de børn og forældre der leger gemme der som så jogger rundt i hundeprutter...

Skal ræven så løbe rundt med en pose på halen også, så forældre og børn ikke træder i det?

Jeg har da heller aldrig set en rytter samle en hestepære op ude i skoven selv om det er på en sti. Ja har da også tit set der ligger hestepære inde i byen.

Og Ja når vi går inde i byen samler vi også op efter vores hund. Og hjemme i haven gør vi også ALTID. Men løber han ud over marker og sådan noget, ja så gør jeg altså ikke.

Joan

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Joan ( Smallie ) skriver:

Skal ræven så løbe rundt med en pose på halen også, så forældre og børn ikke træder i det?

Jeg har da heller aldrig set en rytter samle en hestepære op ude i skoven selv om det er på en sti. Ja har da også tit set der ligger hestepære inde i byen.

Og Ja når vi går inde i byen samler vi også op efter vores hund. Og hjemme i haven gør vi også ALTID. Men løber han ud over marker og sådan noget, ja så gør jeg altså ikke.

Joan

Hader også hestepærer i skoven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.