Jer med hund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Corn

Sørme ja, jeg gider jo heller ikke selv jokke i andre hundes lort... Eller at mine unger skal træde i det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Zeus

Jeg har ikke hund, men vil bare lige sige, at her i byen er de begyndt på at samle den op, og smide posen ude i siden.... HVAD skal det lige gøre godt for  Så er det da bedre, at lade den være, hvis de alligevel ikke gider tage posen med hen til en skraldespand!

Anmeld

20. marts 2011

Jakob'sMor

Zeus skriver:

Jeg har ikke hund, men vil bare lige sige, at her i byen er de begyndt på at samle den op, og smide posen ude i siden.... HVAD skal det lige gøre godt for  Så er det da bedre, at lade den være, hvis de alligevel ikke gider tage posen med hen til en skraldespand!

haha, ja det er da mærkligt!

Anmeld

20. marts 2011

twinny

Ja, medmindre det er en hunde park eller en skov. Der samler jeg ikk op, hvis de fiser ind mellem træerne eller en busk... Men på stien JA.. alt andet er klamt.....

Anmeld

20. marts 2011

Mig med maven

Mor til prinsessen :-) skriver:

Har ikke sat et hak, da det er både ja og nej. Jeg samler ikke op hvor det er inde i hække og i krat (med mindre det er privat grund osv.) Jeg samler ikke op i skoven (med mindre det er på stien) osv...

Kort og godt jeg samler op hvis den ligger hvor folk kan træde på den, eller det er på privat grund. Ellers ikke.

Os  os!

Anmeld

20. marts 2011

Fam. Madsen

JA jeg gør når jeg går tur med dem inde i byen..

nu bor jeg ude på landet så når jeg går med mine hunde skider de på marken også gøre jeg ikke... men er jeg inde i byen eller andre steder hvor der går andre eller på vejen så samler jeg selvfølgelig op efter dem.

der er ikke noget være end og træde i en hundelort

Anmeld

20. marts 2011

Kløver

Jakob'sMor skriver:

samler I hundens lort op når I er ude og gå tur?

Har lige været ude med barnevogen og syntes virkelig det er så klamt at der ligger hundelorte på fortorvet! Forstår ikke hvorfor det er så svært at samle op.

Hvis nej, begrund gerne.

Jeg gør mm, det er er et sted hvor man ikke kan komme til dem, dvs hvis vi går på volden, og den render ind i et krat, eller lignende, hvor man ikke kan komme ind for at samle op. Synes det er så klamt at man kan træde i hundens efterladenskaber og lbiver endnu mere hys når folk samler op, i de fine plastikposer, og så bare stiller/smider posen bagefter, for det giver slet ingen mening

Anmeld

20. marts 2011

slettet_7530

Jeg har ikke hund, men ser jeg en hund skide og ejeren gør antræk til at fordufte gør jeg personen opmærksom på at hans/hendes hund tabte noget, ser jeg fra mit køkkenvindue at der sidder en hund og skider udenfor min hæk og ejeren efterfølgende går løber jeg ud og hiver fat i dem.
Jeg synes det er så  klamt, men det gør jeg nu også hvis jeg ser nogle smide affald på gaden

Anmeld

20. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Zeus skriver:

hehe ja det er altså dybt mærkeligt.,.... ser jeg også tit

Anmeld

20. marts 2011

Darling<3

Nej for pokker.. Men jeg har heller inegn hund Og nægter at samle op efter andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.