Ørering et bestemt sed, din erfarring og viden om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Tænkte lige på noget, jer som har fået lavet en, og synes det gjorde naller, havde i brugt trylle crem/ bedøvelse ?

Eller helt uden noget ?

For håber da at hvis man bedøver sig at det ikke gør ondt :p  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

JustMe

Anonym skriver:

synes du det gjorde ondt på den måde ? Kan dårligt se for mig hvordan en pistol eller en kanye kom komme til der ?

Jeg ville anbefale dig at holde dig langt væk fra at få den skudt i. Piercere skyder ikke i, da hygiejnen ikke er lige så god i "skydepistolen" som ved det piercingudstyr, de benytter, som har været i autoklave og er blevet decinficeret og vacuumpakket bagefter

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Jeg ville anbefale dig at holde dig langt væk fra at få den skudt i. Piercere skyder ikke i, da hygiejnen ikke er lige så god i "skydepistolen" som ved det piercingudstyr, de benytter, som har været i autoklave og er blevet decinficeret og vacuumpakket bagefter

Tak for din viden omkring det Kan sagtens se det for mig, det var os hvad pierceren forklarede : )

Anmeld

20. marts 2011

JustMe

Anonym skriver:

Oki tak for alle jeres svar piger! Giver stof til eftertanke

Har snakket med min mors "veninde" som er piercer og er medlem af et eller andet, og har egen forretning.

Hun må ikke skyde når hun er prof piercer, da sådan maskiner ikke kan vre stirile. Så hun piercer som hun skal.

Så skal jeg have det bliver det hos hende, piercet i med en plade bag på. Og for 450 får man en lang stav i og et ekstra smykke som man skal putte i når den er helet.

Hun siger det kan tage op til 2 mdr. Og man skal ikke ligge på den side den er i npr man sover, så kan kuglen vokse ind i huden, men det er kun indtil den er helet mht lammelse kan det ske, men hun har aldrig hørt om nogen det er sket for, da man kender til riskioen piercer man heller ikke for langt inde, hellere længere ude, fordi det er inde mod kinden nerven er. Og med trylle crem skulle man intet kunne mærke.

Skulle bare sende en besked når jeg ville have den lavet. Ja nu må jeg så bare lige overveje det lidt, hmm Er ikke glad for den risiko med lammelse, trods for at hun ikke har hørt om nogen det er sket ved eller nogen her i tråden kender nogen.

Test lige Emla-cremen en dag, inden du skal derned, så du ikke får en ubehagelig overraskelse. Det er nemlig ikke alle, den creme virker på...jeg prøvede den selv, da jeg skulle tatoveres på en ryghvirvel, som er øm efter en skade....og jeg mærkede ingen forskel overhovedet ifht. uden creme

Anmeld

20. marts 2011

JustMe

Anonym skriver:

Tak for din viden omkring det Kan sagtens se det for mig, det var os hvad pierceren forklarede : )

Det var skam så lidt. Det er rart og vigtigt at vide

Jeg synes i øvrigt også, at piercing med hul nål gør mindre ondt, end med pistol (fik skudt huller i ørerne for 10 år siden)...derudover er piercere som regel meget mere omhyggelige med, at piercinghullet bliver placeret helt korrekt  De har også en meget bedre chance for at se, hvad de laver, end én med en "skydepistol"

Anmeld

20. marts 2011

mor_sabina

Jeg fik min skudt i i Italien, det gjorde overhovedet ikke ondt. Og det er rigtig meget pænere end mange af mine veninder, desuden kan jeg have en ganske lille og fin sten i, hvilket de ikke kan. (jeg har brugt næseringe fra Glitter)

Men der er vist noget med at man ikke skyder dem i herhejmme?

Anmeld

20. marts 2011

UngMor83

Anonym skriver:

Ja går nu igen med tanken om, om man skulle få sig en ørering der i ved, ikke på selve øreflippen eller oppe i toppen af øret, men den der ""dut"" man har på ører, den som er i forlængelse md kinden, EJJ ved virkelig ikke hvad det hedder Men man har normalt kun ørering der, i det ENE øre, har aldrig set folk med et i hver.

NEJ, er nød til at vedhæfte billede før jeg kan forklare det haha;D

Når, men da jeg var 15 ville jeg gerne have en, og var ellers taget ned for at få en, men folk sagde man kunne blive lam i hovedet, eller halvdelen af hovedet ved at få sådan en ørering der, PASSER DET? For nu her 5 år efter har jeg igen fået lysten, og nu vil jeg altså vide om der er noget om det? Nogen som ved det ?Eller nogen som HAR sådan en ring der og har erfarring med det?? HJÆÆLP

PS. Gør det naller ?

(Har flere huller i ørene, en madonna og ring i navlen + født 2 dejlige børn uden nogen smertelindring, og JA alligevel spørger jeg )

Har haft der, og det gør ik ondt sys jeg ik. Tog den ud, for ville ha en tatovering der i stedet, men droppede det igen fordi jeg alligevel ik turde... Typisk mig!

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

Synes også bare det er SÅ flot med en piercing der

Jeg fik det lavet i det ene øre (tror det er 4 år siden), men 14 dage efter tror jeg, der groede den ud af øret på mig, min krop frastødte den åbenbart, så nu har jeg sådan et grimt hak i det ene øre

Fik det så lavet i det andet øre, for VILLE bare have det, men der faldte piercingen ud en aften et par dage efter jeg havde fået det lavet, og det var helt umuligt at få den i igen, så 2 forsøg, men ingen piercinger der til mig

Har både i navlen og 2 i hver øreflip - og har også haft i tungen uden nogen problemer overhovedet - men der måtte jeg åbenbart ikke få en

Og nej, det gjorde ikke ret ondt, spændte lidt ned i kæben den ene af gangene, men ikke noget der gjorde niller-naller

Anmeld

20. marts 2011

UngMor83

mor_sabina skriver:

Jeg fik min skudt i i Italien, det gjorde overhovedet ikke ondt. Og det er rigtig meget pænere end mange af mine veninder, desuden kan jeg have en ganske lille og fin sten i, hvilket de ikke kan. (jeg har brugt næseringe fra Glitter)

Men der er vist noget med at man ikke skyder dem i herhejmme?

Nogle gør vist.

Jeg fik min lavet ved en piercer. Altså med kanyle og det kostede 400kr...

Anmeld

20. marts 2011

mor_sabina

UngMor83 skriver:

Nogle gør vist.

Jeg fik min lavet ved en piercer. Altså med kanyle og det kostede 400kr...

Man kan vel overtale en eller anden. Men hullet bliver jo naturligt nok større med kanyle, end hvis den bliver skudt i. Jeg har ingen problemer haft, men alle dem jeg kender har haft betændelse, og alldrig kunnet få så lille en sten i, som jeg tænker er det ts mener

Men det er sikkert også forskelligt hvad folk har af erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.