Ørering et bestemt sed, din erfarring og viden om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Hvis bare du renser det som du skal og ikke piller i det, skulle det hele fint med tiden

At en piercer er medlem af Dansk Piercinglaug er ingen garanti for, at h*n ikke rammer nerver (løber der i det hele taget ansigtsnerver derude? Jeg ved, at risikoen er der ved stav i øjenbrynet, fordi der løber mange nerver i det område, men har aldrig hørt om, at de skulle løbe helt derude.).

Men det øger chancerne for, at h*n er en kompetent piercer, der ved, hvad h*n laver. Hvor i landet bor du?

Er fra vestsjælland kalundbrog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

JAA det er bare SÅ SMUKT ! Ville gerne have en sten i venstre øre <3 <3 Men når man så høre det der, så tvivler man selvf! Men måske det vare var en dordom som der var dengang. hmm-

Men ved du om det er en piercing eller ørering? Skydes den i eller stikker de (som med piercinger, evt navle ring) en spids stang med hul i igennem ??

jeg har set den blive piercet i, imens jeg selv fik lavet en tattoo på stolen ved siden af Hun var helt vildt bange, hende der skulle ha' den, men hende pierceren var pisse dygtig og snakkede bare hele tiden, så hun lagde ikke mærke til noget som helst, før det var overstået

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

Altså jeg har fået min skudt i... det er snart 10 år siden, og jeg har ikke mærket noget som helst til det...

synes du det gjorde ondt på den måde ? Kan dårligt se for mig hvordan en pistol eller en kanye kom komme til der ?

Anmeld

19. marts 2011

oerbaek

Anonym skriver:

synes du det gjorde ondt på den måde ? Kan dårligt se for mig hvordan en pistol eller en kanye kom komme til der ?

Nej jeg syns ikke det gjorde ondt overhovedet, selvfølgelig mærker man et lille prik, og jeg blev da forskrækket over lyden af pistolen men det var da det

Anmeld

19. marts 2011

.....

Anonym skriver:

Ja går nu igen med tanken om, om man skulle få sig en ørering der i ved, ikke på selve øreflippen eller oppe i toppen af øret, men den der ""dut"" man har på ører, den som er i forlængelse md kinden, EJJ ved virkelig ikke hvad det hedder Men man har normalt kun ørering der, i det ENE øre, har aldrig set folk med et i hver.

NEJ, er nød til at vedhæfte billede før jeg kan forklare det haha;D

Når, men da jeg var 15 ville jeg gerne have en, og var ellers taget ned for at få en, men folk sagde man kunne blive lam i hovedet, eller halvdelen af hovedet ved at få sådan en ørering der, PASSER DET? For nu her 5 år efter har jeg igen fået lysten, og nu vil jeg altså vide om der er noget om det? Nogen som ved det ?Eller nogen som HAR sådan en ring der og har erfarring med det?? HJÆÆLP

PS. Gør det naller ?

(Har flere huller i ørene, en madonna og ring i navlen + født 2 dejlige børn uden nogen smertelindring, og JA alligevel spørger jeg )

Jeg har lige fået taget min ud af øret. Havde den i et år, og det gik op og ned med betændelse  Synes den var rigtig pæn og var rigtig glad for den, men til sidst gad jeg ikke at der hele tiden kom betændelse i. Synes heller ikke at det genere som sådan at have små høretelefoner i, man skal bare vænne sig til det, dog kan det godt provokere øret lidt, så det bliver små irriteret om piercingen.

Jeg synes det gjorde ondt at få den lavet, fik den piercet i, som jeg har hørt er det mest sikre at gøre, i stedet for at få den skudt i, da det vidst kan give flere problemer . At man bliver lam i den ene side, er vidst bare en myte tror jeg. Har aldrig hørt om tilfældet

Alt i alt synes jeg at du skulle få den , man bliver virkelig glad for den, og den er super flot. Hvis det ikke er noget alligevel, kan man altid tage den ud på et tidspunkt!

Anmeld

19. marts 2011

Ina33

Anonym skriver:

Ja går nu igen med tanken om, om man skulle få sig en ørering der i ved, ikke på selve øreflippen eller oppe i toppen af øret, men den der ""dut"" man har på ører, den som er i forlængelse md kinden, EJJ ved virkelig ikke hvad det hedder Men man har normalt kun ørering der, i det ENE øre, har aldrig set folk med et i hver.

NEJ, er nød til at vedhæfte billede før jeg kan forklare det haha;D

Når, men da jeg var 15 ville jeg gerne have en, og var ellers taget ned for at få en, men folk sagde man kunne blive lam i hovedet, eller halvdelen af hovedet ved at få sådan en ørering der, PASSER DET? For nu her 5 år efter har jeg igen fået lysten, og nu vil jeg altså vide om der er noget om det? Nogen som ved det ?Eller nogen som HAR sådan en ring der og har erfarring med det?? HJÆÆLP

PS. Gør det naller ?

(Har flere huller i ørene, en madonna og ring i navlen + født 2 dejlige børn uden nogen smertelindring, og JA alligevel spørger jeg )

Jeg har haft en, jeg fik den piercet i. Ja det gjorde ondt, men ikke mere ondt end at blive piercet i navlen.

Min voksede ud af øret, altså den flyttede sig længere og længere ud af, og til sidst måtte jeg tage den ud. Jeg synes ofte jeg hører folk have problemer med dem, men jeg synes de er flotte.

Jeg har aldrig hørt at man kan blive lam af det, mon ikke det er en skrøne???

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

Jeg har hul der... det gjorde slet ikke ondt og jeg har aldrig haft bøvl med det

Anmeld

19. marts 2011

tazz

Jeg fik en, der blev skudt ind ligesom almindelige øreringe. Det gjorde naller,men gik hurtigt over. Desværre fik jeg aldrig købt de rigtige stikkere så jeg droppede det hurtigt.

Synes at det er sindssygt flot med sten, er til gengæld ikke så meget til creoler

Anmeld

19. marts 2011

Laura.

Anonym skriver:

Puuh ha, havde godt nok håbet de var en almindelig pistol ;P

uhh, ved ikke om jeg tør nu! Og slet ikke n hvor jeg os høre der er noget om det med lammelsen! Men m lige høre. HVIS man bliver lammet, sker det så med det samme man er piercet ? OG er det HELT sikkert at det går væk igen senest nogle måneder efter ? Og hvor slemme kan de lammelser være?

Hvad er ca pris på en sådan piercing ?

Uhh ryster næsmest i bukserne nu :/

Uuuh.. der må jeg desværre melde pas.. Vi fik ikke noget atvide om selve lammelsen hvis man var så uheldig at blive det.. så ved ikke om der er nogen garanti for at det forsvinder eller hvor hurtigt det kommer efter piercingen.. han sagde bare at det kunne være ved i flere mdr. :/

Jeg har dog aldrig hørt nogen blive lammet efter at de har fået den lavet, men kan godt forstå at du bliver lidt usikker over det..

Anmeld

19. marts 2011

PsychedeliC

Jeg havde en uheldig veninde som fik betændelse og det bfrdte sig og blev vist ret slemt. Men det kan ske ved alle piercinger. Jeg har hørt den du snakker om skulle gøre nas men igen det gør alle piercinger men det går jo hurtigt. Da jeg blev piercet i brystet troede jeg det vilde gøre helt vildt ondt men da jeg så fik den lavet synes jeg ikke det var slemt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.