Anonym skriver:
Ja går nu igen med tanken om, om man skulle få sig en ørering der i ved, ikke på selve øreflippen eller oppe i toppen af øret, men den der ""dut"" man har på ører, den som er i forlængelse md kinden, EJJ ved virkelig ikke hvad det hedder
Men man har normalt kun ørering der, i det ENE øre, har aldrig set folk med et i hver.
NEJ, er nød til at vedhæfte billede før jeg kan forklare det haha;D
Når, men da jeg var 15 ville jeg gerne have en, og var ellers taget ned for at få en, men folk sagde man kunne blive lam i hovedet, eller halvdelen af hovedet ved at få sådan en ørering der, PASSER DET? For nu her 5 år efter har jeg igen fået lysten, og nu vil jeg altså vide om der er noget om det? Nogen som ved det ?Eller nogen som HAR sådan en ring der og har erfarring med det?? HJÆÆLP 
PS. Gør det naller ? 
(Har flere huller i ørene, en madonna og ring i navlen + født 2 dejlige børn uden nogen smertelindring, og JA alligevel spørger jeg ) 

Jeg har lige fået taget min ud af øret. Havde den i et år, og det gik op og ned med betændelse
Synes den var rigtig pæn og var rigtig glad for den, men til sidst gad jeg ikke at der hele tiden kom betændelse i. Synes heller ikke at det genere som sådan at have små høretelefoner i, man skal bare vænne sig til det, dog kan det godt provokere øret lidt, så det bliver små irriteret om piercingen.
Jeg synes det gjorde ondt at få den lavet, fik den piercet i, som jeg har hørt er det mest sikre at gøre, i stedet for at få den skudt i, da det vidst kan give flere problemer
. At man bliver lam i den ene side, er vidst bare en myte tror jeg. Har aldrig hørt om tilfældet 
Alt i alt synes jeg at du skulle få den
, man bliver virkelig glad for den, og den er super flot. Hvis det ikke er noget alligevel, kan man altid tage den ud på et tidspunkt!