Ørering et bestemt sed, din erfarring og viden om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.777 visninger
50 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja går nu igen med tanken om, om man skulle få sig en ørering der i ved, ikke på selve øreflippen eller oppe i toppen af øret, men den der ""dut"" man har på ører, den som er i forlængelse md kinden, EJJ ved virkelig ikke hvad det hedder Men man har normalt kun ørering der, i det ENE øre, har aldrig set folk med et i hver.

NEJ, er nød til at vedhæfte billede før jeg kan forklare det haha;D

Når, men da jeg var 15 ville jeg gerne have en, og var ellers taget ned for at få en, men folk sagde man kunne blive lam i hovedet, eller halvdelen af hovedet ved at få sådan en ørering der, PASSER DET? For nu her 5 år efter har jeg igen fået lysten, og nu vil jeg altså vide om der er noget om det? Nogen som ved det ?Eller nogen som HAR sådan en ring der og har erfarring med det?? HJÆÆLP

PS. Gør det naller ?

(Har flere huller i ørene, en madonna og ring i navlen + født 2 dejlige børn uden nogen smertelindring, og JA alligevel spørger jeg )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Ja går nu igen med tanken om, om man skulle få sig en ørering der i ved, ikke på selve øreflippen eller oppe i toppen af øret, men den der ""dut"" man har på ører, den som er i forlængelse md kinden, EJJ ved virkelig ikke hvad det hedder Men man har normalt kun ørering der, i det ENE øre, har aldrig set folk med et i hver.

NEJ, er nød til at vedhæfte billede før jeg kan forklare det haha;D

Når, men da jeg var 15 ville jeg gerne have en, og var ellers taget ned for at få en, men folk sagde man kunne blive lam i hovedet, eller halvdelen af hovedet ved at få sådan en ørering der, PASSER DET? For nu her 5 år efter har jeg igen fået lysten, og nu vil jeg altså vide om der er noget om det? Nogen som ved det ?Eller nogen som HAR sådan en ring der og har erfarring med det?? HJÆÆLP

PS. Gør det naller ?

(Har flere huller i ørene, en madonna og ring i navlen + født 2 dejlige børn uden nogen smertelindring, og JA alligevel spørger jeg )

Du mener, det lille stykke brusk

Jeg kender flere der har det, men kun i det ene øre. Det ser vildt flot ud, synes jeg. Jeg har ikke hørt noget, om at man kan blive lammet, af at få lavet sådan en piercing. Prøv at forhører dig nede ved en piercer, han/hun kan svare dig på det med sikkerhed

Men HVIS, jeg skulle have lavet noget, ville jeg gerne have piercet begge kinder, så man får smilehuller

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg kender flere der har det, men kun i det ene øre. Det ser vildt flot ud, synes jeg. Jeg har ikke hørt noget, om at man kan blive lammet, af at få lavet sådan en piercing. Prøv at forhører dig nede ved en piercer, han/hun kan svare dig på det med sikkerhed

Men HVIS, jeg skulle have lavet noget, ville jeg gerne have piercet begge kinder, så man får smilehuller

JAA det er bare SÅ SMUKT ! Ville gerne have en sten i venstre øre <3 <3 Men når man så høre det der, så tvivler man selvf! Men måske det vare var en dordom som der var dengang. hmm-

Men ved du om det er en piercing eller ørering? Skydes den i eller stikker de (som med piercinger, evt navle ring) en spids stang med hul i igennem ??

Anmeld

19. marts 2011

Corn

Ifølge min veninde, lyder det som at knase en mundfuld corn flakes når hullet laves, men ellers gjorde de ikke ondt.. Det er jo bare brusk.

Og her er jeg blevet rigtig lun på at få lavet skin divers, i den tattoo jeg har gået og tegnet på i flere år...

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Hov, du snakkede om at få pieret så man får smilehuller? Tror ikk lige jeg ved hvrdan det ser ud ;D Du har ikk et billede vel ?

Anmeld

19. marts 2011

oerbaek

Jeg har den lige der i det stykke brusk, ved heller ikke hvad det hedder... jeg har ikke hørt noget om at man kan blive lam af at få den der, og jeg har aldrig haft problemer med den, jeg har den kun i højre øre, tror ikke det er pænt hvis man får i begge øre...

Om det gør ondt, nej det syns jeg ikke...

Anmeld

19. marts 2011

Corn

Anonym skriver:

JAA det er bare SÅ SMUKT ! Ville gerne have en sten i venstre øre <3 <3 Men når man så høre det der, så tvivler man selvf! Men måske det vare var en dordom som der var dengang. hmm-

Men ved du om det er en piercing eller ørering? Skydes den i eller stikker de (som med piercinger, evt navle ring) en spids stang med hul i igennem ??

Man piercer den. Altså med en kanyle

Anmeld

19. marts 2011

Laura.

Hehe... jeg forstår udemærket godt hvad du mener.

Jeg synes også at denne piercing er super flot og kunne også godt selv tænke mig en..

Jeg arbejder selv i en guldsmed og havde et kursus om ørepiercings på et af skole opholdene. Da fik vi også atvide, at denne piercing Kan lamme dele af ansigtet, men at det ikke ville være permanent.. mener han sagde at det kunne vare flere mdr. hvis man var så uheldig.. men dem jeg kender som har fået denne lavet, har der ikke været nogle problemer med..

Anmeld

19. marts 2011

MissGeoh

Det hedder Tragus..

Anmeld

19. marts 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hmm, jeg TROR at du kan få gjort det på begge måder, men jeg ville da anbefale at den blev piercet i. Det er meget nemmere at rense, og så heler det bedre

Det er jo faktisk en piercing, men man kan sagtens få skiftet staven ud med en ring, hvis man er til det, men kan se du skrev at du gerne ville have en sten, i venstre øre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.