Oki tak for alle jeres svar piger! Giver stof til eftertanke 
Har snakket med min mors "veninde" som er piercer og er medlem af et eller andet, og har egen forretning.
Hun må ikke skyde når hun er prof piercer, da sådan maskiner ikke kan vre stirile. Så hun piercer som hun skal.
Så skal jeg have det bliver det hos hende, piercet i med en plade bag på. Og for 450 får man en lang stav i og et ekstra smykke som man skal putte i når den er helet.
Hun siger det kan tage op til 2 mdr. Og man skal ikke ligge på den side den er i npr man sover, så kan kuglen vokse ind i huden, men det er kun indtil den er helet
mht lammelse kan det ske, men hun har aldrig hørt om nogen det er sket for, da man kender til riskioen piercer man heller ikke for langt inde, hellere længere ude, fordi det er inde mod kinden nerven er. Og med trylle crem skulle man intet kunne mærke.
Skulle bare sende en besked når jeg ville have den lavet. Ja nu må jeg så bare lige overveje det lidt, hmm
Er ikke glad for den risiko med lammelse, trods for at hun ikke har hørt om nogen det er sket ved eller nogen her i tråden kender nogen.
Anmeld