Ørering et bestemt sed, din erfarring og viden om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Puuh ha, havde godt nok håbet de var en almindelig pistol ;P

uhh, ved ikke om jeg tør nu! Og slet ikke n hvor jeg os høre der er noget om det med lammelsen! Men m lige høre. HVIS man bliver lammet, sker det så med det samme man er piercet ? OG er det HELT sikkert at det går væk igen senest nogle måneder efter ? Og hvor slemme kan de lammelser være?

Hvad er ca pris på en sådan piercing ?

Uhh ryster næsmest i bukserne nu :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hov, du snakkede om at få pieret så man får smilehuller? Tror ikk lige jeg ved hvrdan det ser ud ;D Du har ikk et billede vel ?

Puh puh puh, jeg ved ikke hvad det hedder, men jeg kan da heltsikkert finde et billed frem Det bliver ikke et af mig, da jeg ikke har fået lavet det, men kun leger med tanken 2 sekunder, finder lige lidt frem

Anmeld

19. marts 2011

JustMe

Macaab skriver:

Ifølge min veninde, lyder det som at knase en mundfuld corn flakes når hullet laves, men ellers gjorde de ikke ondt.. Det er jo bare brusk.

Og her er jeg blevet rigtig lun på at få lavet skin divers, i den tattoo jeg har gået og tegnet på i flere år...

Brusk kan netop gøre endnu mere nas og være langt tid om at hele pga den nedsatte blodtilstrømning   Men uhhh...skin divers  Dem har jeg også overvejet...eller body anchors. Jeg er bare bange for at udstøde dem, og derved måske få nogle grimme ar

TS: Det er en traguspiercing, og hvis du bare vælger en kompetent piercer (tjek, at h*n er medlem af Dansk Piercinglaug), skulle der ikke være nogen ko på isen. Jeg skal selv ned og have lavet én, når jeg har født

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Det hedder Tragus..

hihi Oki sjov navn Men så ved man det Tak

Anmeld

19. marts 2011

132319

Ifølge min veninde, lyder det som at knase en mundfuld corn flakes når hullet laves, men ellers gjorde de ikke ondt.. Det er jo bare brusk.

Og her er jeg blevet rigtig lun på at få lavet skin divers, i den tattoo jeg har gået og tegnet på i flere år...

Enig i lyden MEN bestemt ikke enig i at det ikke gjorde ondt 

Jeg har haft piercing i tungen, næsen, brystet og hagen og INGEN af disse piercinger slår smerten det var at få lavet en tragus 

Anmeld

19. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

hihi Oki sjov navn Men så ved man det Tak

Det var så lidt..

Det ser SUPER flot ud med en lille sten i..

Men få det lavet ved en piercer, det er mere sterilt end hos en guldsmed.

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Brusk kan netop gøre endnu mere nas og være langt tid om at hele pga den nedsatte blodtilstrømning   Men uhhh...skin divers  Dem har jeg også overvejet...eller body anchors. Jeg er bare bange for at udstøde dem, og derved måske få nogle grimme ar

TS: Det er en traguspiercing, og hvis du bare vælger en kompetent piercer (tjek, at h*n er medlem af Dansk Piercinglaug), skulle der ikke være nogen ko på isen. Jeg skal selv ned og have lavet én, når jeg har født

Øv at det er længere om at hele, men det er jo forståeligt nok, må bare håbe der ikke kommer infiktion og så rense ordenligt!

Altså mener du hvis man finder en som er medlem så kan de ikke ramme forkert og resikere lammelse eller var det i en anden forbindelse du mente man burde finde en som var medlem ? : )

Anmeld

19. marts 2011

Darling<3

Anonym skriver:

uhh, ved ikke om jeg tør nu! Og slet ikke n hvor jeg os høre der er noget om det med lammelsen! Men m lige høre. HVIS man bliver lammet, sker det så med det samme man er piercet ? OG er det HELT sikkert at det går væk igen senest nogle måneder efter ? Og hvor slemme kan de lammelser være?

Så fandt jeg lidt, men det var skisme svært

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2011

oerbaek

Anonym skriver:

Altså jeg har fået min skudt i... det er snart 10 år siden, og jeg har ikke mærket noget som helst til det...

Anmeld

19. marts 2011

JustMe

Anonym skriver:

Øv at det er længere om at hele, men det er jo forståeligt nok, må bare håbe der ikke kommer infiktion og så rense ordenligt!

Altså mener du hvis man finder en som er medlem så kan de ikke ramme forkert og resikere lammelse eller var det i en anden forbindelse du mente man burde finde en som var medlem ? : )

Hvis bare du renser det som du skal og ikke piller i det, skulle det hele fint med tiden

At en piercer er medlem af Dansk Piercinglaug er ingen garanti for, at h*n ikke rammer nerver (løber der i det hele taget ansigtsnerver derude? Jeg ved, at risikoen er der ved stav i øjenbrynet, fordi der løber mange nerver i det område, men har aldrig hørt om, at de skulle løbe helt derude.).

Men det øger chancerne for, at h*n er en kompetent piercer, der ved, hvad h*n laver. Hvor i landet bor du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.