quar20 skriver:
Musse du skal med mig ud til Jytte...!! Hende der kan en hulens masse..
Hun har åbenbart "fundet" nogle ting fra MIN barndom som gjorde at jeg huskede hvordan MIN MOR VAR overfor mig..!! - og det har gjort at jeg har HAD til hende idag..!!
Du må med mig derud..!!

Sådan et svar som det her får mig til at blive enormt skeptisk til at ville grave i sin fortid, og finde ting man ikke husker.
Jeg er ked af, hvis jeg støder dig, Quar20, det er ikke ment for at ramme dig, men jeg synes det er et godt eksempel på at man kan få gang i nogle voldsomme følelser, som ikke nødvendigvis gavner forholdet til ens nærmeste. Jeg er ikke psykolog, og ved ikke noget om fortrængte minder, men tænker at det i hvert fald er vanskeligt at dobbeltchecke oplysningerne. Jeg tror bare jeg ville føle mig endnu mere i vildrede efter at have fået serveret nogle minder, som man egentlig ikke har, og ville selv være nervøs for at ødelægge forhold til familiemedlemmer uden grund.
Du er så ung, og har forhåbentlig mange år med dine forældre og søskende foran dig. Jeg kan godt forstå, at du har lyst til at finde ud af, hvad der skete imellem jer, men det er ikke sikkert der findes noget objektivt svar på det. Du og dine søskende, du og dine forældre og dine forældre imellem kan jo have oplevet tingene på en helt anden måde end du har.
Anmeld