For kort livmoderhals!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Vi har valgt at købe en trillinge kombivogn i tyskland og 3 enkelt barnevogne til haven. Man kan godt få en trillinge barnevogne, men den er så bred at du er nød til at gå ude på vejen med den.

Ja der er konstant liv det ene eller andet sted i maven, skøn følelse. Men ved ikke hvor meget anderledes det er end hos jer andre, for har jo ikke prøvet andet...

Hehe. Det må altså være spøjst Jeg kan sagtens have pauser på flere timer, hvor hun så pludselig spjætter rundt i en halv times tid, for så igen at tage en lille lur. Og smart med kombivognen, for kan da egentlig godt forestille mig hvor stor en almindelig trillinge barnevogn må være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Rebecca55

tine1985 skriver:

Hehe. Det må altså være spøjst Jeg kan sagtens have pauser på flere timer, hvor hun så pludselig spjætter rundt i en halv times tid, for så igen at tage en lille lur. Og smart med kombivognen, for kan da egentlig godt forestille mig hvor stor en almindelig trillinge barnevogn må være!

Jeg er heldig hvis jeg har en halvtimes ro i maven... Havde også svært ved at sove for dem i starten, da de rigtig gik i gang. Men har vænnet mig til det nu og synes det er helt mærkeligt når ikke jeg mærker dem nu. Min mave er også helt deform når de rigtig holder fest der inde alle 3 på en gang... He he

Anmeld

18. marts 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Jeg er heldig hvis jeg har en halvtimes ro i maven... Havde også svært ved at sove for dem i starten, da de rigtig gik i gang. Men har vænnet mig til det nu og synes det er helt mærkeligt når ikke jeg mærker dem nu. Min mave er også helt deform når de rigtig holder fest der inde alle 3 på en gang... He he

Hehe. Det lyder hyggeligt!! Jeg ønsker dig alt held og lykke med dem og krydser alt hvad jeg kan for at det kun kommer til at gå frem af med plukveerne fra nu af

Anmeld

18. marts 2011

tine1985

Hej igen!

Beklager meget, men jeg har altså lige et tillægsspørsmål eller 2, som jeg håber en af jer kan svare på. Det er måske nogle lidt dumme spørgsmål, men jeg vil hellere være på den sikre side og spørge 

Jeg har været rigtig glad for at tage nogle lange varme karbad når det gør ondt i maven eller ryggen. Men kom til at tænke på om det kan have nogen indflydelse på plukveerne?

Og så ville jeg også lige høre om kaffe kan gøre noget ved plukveerne (måske det stresser kroppen)?

Igen beklager jeg, hvis jeg spørger dumt, men håber i alligevel vil svare 

TARK 

Anmeld

18. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
tine1985 skriver:

Tusind tak for dit svar! Og hold da op, 11 og 15 uger. Hvor er det dejligt at se at det trods alt er gået godt med begge dine drenge! Men havde vandafgangen så noget at gøre med din korte livmoderhals?Jeg har ringet og snakket med min læge her til morgen, da jeg virkelig ik fik noget information i går overhovedet, og hun sagde at jeg skulle forberede mig på at være sengeliggende de næste mange uger. Så det er hvad jeg vil gøre. Selvom jeg synes det er en svær en at vende sig til. Men sådan er livet jo altså bare en gang i mellem. Ved du om der så er større risiko for at det samme vil ske næste gang jeg bliver gravid? Eller var det måske bare et uheldigt tilfælde at det skete begge gange for dig?

Fik vandafgang, da jeg danner sår eller polypper på livmoderhalsen, hvor der så kommer bakterier... Men her i den sidste graviditet havde jeg også for en kort livmoderhals... ved at jeg har fået vandafgang, så er chancen større for at det sker igen... og denne gang fødte jeg endnu tidligere end før... og hvis jeg vil have en tredje, så skal jeg ind på riget og have hjælp... så binder man livmoderhalsen for oven, så der ikke kan komme bakterier op... 

Ved ikke om du vil have den samme risiko ved næste graviditet... tror bare, at det er mig, som har meget svært ved at holde på dem... jeg har jo andre problemer end en for kort livmoderhals... og mange med det går hele graviditeten ud og endda over tiden, hvis man husker at slappe af....

Anmeld

18. marts 2011

Rebecca55

tine1985 skriver:

Hehe. Det lyder hyggeligt!! Jeg ønsker dig alt held og lykke med dem og krydser alt hvad jeg kan for at det kun kommer til at gå frem af med plukveerne fra nu af

Jo tak og held og lykke til dig også....

Anmeld

18. marts 2011

tine1985

Mathias Villads skriver:

Fik vandafgang, da jeg danner sår eller polypper på livmoderhalsen, hvor der så kommer bakterier... Men her i den sidste graviditet havde jeg også for en kort livmoderhals... ved at jeg har fået vandafgang, så er chancen større for at det sker igen... og denne gang fødte jeg endnu tidligere end før... og hvis jeg vil have en tredje, så skal jeg ind på riget og have hjælp... så binder man livmoderhalsen for oven, så der ikke kan komme bakterier op... 

Ved ikke om du vil have den samme risiko ved næste graviditet... tror bare, at det er mig, som har meget svært ved at holde på dem... jeg har jo andre problemer end en for kort livmoderhals... og mange med det går hele graviditeten ud og endda over tiden, hvis man husker at slappe af....

Du har da godt nok også været uheldig! Men det vigtigste er vel at du har 2 sunde drenge den dag i dag

Anmeld

19. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
tine1985 skriver:

Du har da godt nok også været uheldig! Men det vigtigste er vel at du har 2 sunde drenge den dag i dag

Ja, for pokker... De er guld værd... men desværre er der en del med i bagagen, når man føder så tidligt...

En som fødte ligeså tidlig som mig, mistede deres i forgårs, men de havde så et helt andet forløb, så derfor sætter man endnu mere pris på, hvor godt det er gået mig, så endda 2 gange...

Anmeld

19. marts 2011

tine1985

Mathias Villads skriver:

Ja, for pokker... De er guld værd... men desværre er der en del med i bagagen, når man føder så tidligt...

En som fødte ligeså tidlig som mig, mistede deres i forgårs, men de havde så et helt andet forløb, så derfor sætter man endnu mere pris på, hvor godt det er gået mig, så endda 2 gange...

Puha hvor frygteligt!! Kan slet ikke forestille mig hvor hård en kamp det må være Og kan virkelig godt forstå at det må få dig til at sætte ekstra meget pris på det du har. Må indrømme at jeg også har været meget nervøs de sidste par dage når jeg er stødt på nogle af de sørgelige historier Lige nu synes jeg godt nok der er lang tid til den næste scanning d. 4.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.