For kort livmoderhals!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

tine1985

morethanperfect skriver:

Nåå ... Øhh det ved jeg jeg faktisk ikke .. Men jeg havde ikke sex før uge 37 igen .. . Det laaaang tid , men vi lod vær for en sikkerheds skyld .. Han skulle jo helst bli derinde til uge 40

Må også indrømme at jeg ikke er helt tryg ved tanken. Men tror nu kæresten blir lidt ked af det hvis jeg siger til ham at der er lukket for det varme vand de næste 13 uger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

morethanperfect

tine1985 skriver:

Må også indrømme at jeg ikke er helt tryg ved tanken. Men tror nu kæresten blir lidt ked af det hvis jeg siger til ham at der er lukket for det varme vand de næste 13 uger  

Jep .. Det blev min kæreste og ked af over .. .. Men det er bedre end og føde for tidlig ..

Anmeld

17. marts 2011

tine1985

Hej Tina... Min livmoderhals var også blevet kort, jeg fik her af vide det ikke havde nogle betydning, indefor 2 uger efter havde jeg født(fødte 1 måned før tid) Og jeg havde igennem længere tid haft MANGE plukveer selvom jeg krydrerede røv i sofaen...... Ikke for at skræmme dig, men synes du skal tage det alvorligt.

Men altså jeg har den mest perfekte lille pige og hun klarede det hele SÅ godt, så alt er gået fint.

Ved egenlitv ikke om du kan bruge mit svar til noget

Puha, er godt nok ik blevet mindre urolig af at oprette denne tråd 

Men det er nu godt nok at få et billede af, hvor alvorligt det kan være, så jeg ikke får et chok om 2 uger til scanningen. 

Men er kun i 24. uge, så det er jo aaalt for tidligt at føde. Men så må jeg jo bare ligge på langs til termin, hvis det er det der skal til

Du skal i hvertfald have tak for dit svar!! Også selvom det ik var det jeg håbede på 

Anmeld

17. marts 2011

tine1985

morethanperfect skriver:

Jep .. Det blev min kæreste og ked af over .. .. Men det er bedre end og føde for tidlig ..

Præcis! Men du skal i hvertfald have tusind tak for alle dine svar 

Anmeld

17. marts 2011

morethanperfect

tine1985 skriver:

Præcis! Men du skal i hvertfald have tusind tak for alle dine svar 

Det var da så lidt Og så pas på dig selv <3

Anmeld

17. marts 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Grunden til jeg ligger her, er fordi jeg har været for aktiv og forstod nok ikke helt hvad det kunne ende med. Men jeg fortryder meget jeg ikke har slappet mere af. Flov bliver man også for har jo gentagne gange fået af vide, jeg skal slappe af og min kæreste har skeldt mig ud dagligt. Vil ikke skræmme dig, men du vil helt sikkert fortryde hvis ike du lytter til din krop.

Tror lidt det er det samme her. Tog 12 timer i skolen her i tirsdags, og skød det hen med at jeg jo sad meget ned. Men har nok brugt min krop en del mere end jeg lige regnede med. Tror bestemt også at det er det, blandet med lidt stres, som har været skyld i denne her situation 

Men nu gir vi bare os selv et ordenligt spark i r...., og så passer vi ordenligt på os selv og vores guldklumper!

Anmeld

17. marts 2011

tine1985

morethanperfect skriver:

Det var da så lidt Og så pas på dig selv <3

Skal jeg i hverfald nok 

Anmeld

17. marts 2011

tinasmor

Jeg havde en veninde som også meget tidligt havde en for kort jm hals. Hun blev sygemeldt og tog det rigtig stille og roligt. Hun endte ikke med at skulle være helt sengeliggende eller indlagt og hun gik tiden ud. Men hun arb. dog ikke (var studerende)

til dig

Anmeld

17. marts 2011

tine1985

tinasmor skriver:

Jeg havde en veninde som også meget tidligt havde en for kort jm hals. Hun blev sygemeldt og tog det rigtig stille og roligt. Hun endte ikke med at skulle være helt sengeliggende eller indlagt og hun gik tiden ud. Men hun arb. dog ikke (var studerende)

til dig

Skøønt at høre!! Jeg er nemlig også studerende Har fået at vide at min fritidsjob er no-go, men jeg må godt, ind til næste scanning, gå i skole, hvis jeg tar det ekstremt meget med ro, og virkelig lytter til min krop. Så håber jeg bare at de ved næste scanning, siger at jeg kan forsætte. Og hvis ikke er det vel heller ik jordens undergang. Skal bare lige vende mig til tanken.

Men tusind tak for dit svar! Det var rigtig rart med en positiv historie!!!

Anmeld

18. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

tine1985 skriver:

Puha, er godt nok ik blevet mindre urolig af at oprette denne tråd 

Men det er nu godt nok at få et billede af, hvor alvorligt det kan være, så jeg ikke får et chok om 2 uger til scanningen. 

Men er kun i 24. uge, så det er jo aaalt for tidligt at føde. Men så må jeg jo bare ligge på langs til termin, hvis det er det der skal til

Du skal i hvertfald have tak for dit svar!! Også selvom det ik var det jeg håbede på 

Undskyld det var ikke for at gøre dig mere nervøs

men ville bare skrive det da jeg fik af vide det ikke betød noget, ¨det samme med plukveerne, det kunne min krop sagtens holde til. Og jeg farede ikke rundt, jeg var studrerende hele vejen igennem min graviditet :-)

Det samme med slimproppen fik jeg af vide den regnede de ikke for noget, men under 24 timer senere havde jeg født

Men det kan være svært og tankevækkende at oprette et spørgsmål herinde, fordi man nogle gange kan få svar man ikke ønsker, men også fordi det er individuel så det som er sket for mig ikke sker for dig

Hvis jeg var dig ville jeg SLAPPE AF DAGLIGT og IKKE stresse.... Prøve i hvert fald... Prøv at nyd det hele i stedet for at være bekymret :-) Også glæd dig over det tager dig seriøst, det synes jeg er rigtig fedt at høre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.