Make-up, shampoo, cremer, osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.813 visninger
49 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Madam Blå

Hej piger.

Min kæreste og jeg har diskuteret hvorvidt jeg skal lægge alle produkter fra mig, der er parfumerede og med parabener. Det skal lige siges, at jeg gerne vil skifte dem ud - men vil ikke gå på kompromis med kvaliteten..

Hvad gjorde/gør i?

Og hvor finder jeg noget, som man på en su kan betale for?

Håber i har mange erfaringer med det, da det går mig lidt på, at jeg smører mig med alle de ting, der bare ikke er gode for spiren..

Knus Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Madam Blå

Hov - ved ikke om det var den rigtige kategori.. Men nu prøver jeg

Anmeld

17. marts 2011

MaliksMor

Hej piger.

Min kæreste og jeg har diskuteret hvorvidt jeg skal lægge alle produkter fra mig, der er parfumerede og med parabener. Det skal lige siges, at jeg gerne vil skifte dem ud - men vil ikke gå på kompromis med kvaliteten..

Hvad gjorde/gør i?

Håber i har mange erfaringer med det, da det går mig lidt på, at jeg smører mig med alle de ting, der bare ikke er gode for spiren..

Knus Kristina

Nok ikke det svar du ønsker.

Men, jeg skiftede ikke make up, shampo osv - fordi jeg var gravid

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg har intet lagt på hylden, jeg vil sku have lov at leve selvom jeg er gravid.... Hårlak står jeg dog og sprøjter på udenfor hvis jeg en sjælden gang i mellem bruger det, for jeg syntes ikke det er nødvendig jeg står og indånder det...

Men ellers bruger jeg de samme produkter som altid...

Anmeld

17. marts 2011

CarinaSB

Jeg syntes at der var en der havde lavet en tråd med hun havde købt nogle natur eller noget i den stil .. Og det var hvis os en super god kvalitet .. 

Anmeld

17. marts 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Hej piger.

Hvad gjorde/gør i?

Knus Kristina

Jeg ved godt folk siger, at de vil leve som før og blablabla, men jeg synes VIRKELIG du skal tænke over det, fordi dine produkter kan være skyld i at dit barn udvikler allergi. Det er ikke for sjov sundhedsstyrelsen på det kraftigste fraråder den slags produkter! Neutrals cremer synes jeg faktisk er overraskende meget bedre end de dyre, og angående shampoo ved jeg min frisør havde en rigtig god svanemærket én, som må bruges til gravide. Mener ikke den var urimelige dyr. De havde også samme mærke i balsam.

Synes du skal skifte det ud, selvom så mange har travlt med at sige det er ligemeget. Det er ikke ligemeget  

Anmeld

17. marts 2011

FamilienSørensen

Kristinav skriver:

Hej piger.

Hvad gjorde/gør i?

Knus Kristina

Jeg har valgt at lægge alle de produkter væk og bruger ikke andet end Body lotion fra Levevis. Og det har faktisk gavnet min hud rigtig meget, så det er jeg glad for.

Dog havde jeg lidt mascara og lidt til kinderne på da jeg fejrede min kærestes fødselsdag samt jul og nytår.

Du kan købe produkter fra Nilens Jord, de er uden parabener og parfume.

Anmeld

17. marts 2011

TineA

Jeg skiftede makeuppen ud med Nilens Jord, Dior og Clinique. Det er vist ikke alle Dior produkter der er parfumefri, forhør dig ad i Matas eksempelvis. Shampoo, balsam og bodylotion er Derma eller Neutral og begge kan købes i de fleste forretninger til en overkommelig pris, de har meget tit tilbud i Føtex Håber, at du kunne bruge mit svar.

Anmeld

17. marts 2011

UngMor83

CamillaRH skriver:

Nok ikke det svar du ønsker.

Men, jeg skiftede ikke make up, shampo osv - fordi jeg var gravid

Enig!!! Jeg undlod dog at farve mit hår mens jeg var gravid!!! Men ellers gjorde jeg ik noget.

Anmeld

17. marts 2011

Lunae

Kristinav skriver:

Hej piger.

Hvad gjorde/gør i?

Knus Kristina

Jeg brugte bare Matas shampoo - ved ik om det er specielt bedre end andet! Og så droppede jeg parfume totalt og brugte kun makeup en sjælden gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.