Jeg fik den lavet i forgårs 
Jeg blev udskrevet igår, og har faktisk haft det helt ok
Efter 2 skud smertestillende på opvågningen har jeg klaret mig med 2 panodil hver 6 time.
Du skal være indstillet på at ændre dit spisemønster meget drastisk...der er en grund til at man er blevet overvægtig og den/de grunde skal man have bugt med når man går ind til sådan noget her
Du skal tabe dig mellem 8 og 12 % før operation. Det er noget kirurgen fastsætter alt efter hvordan dit fedt sidder. Dette vægttab skal ske så hurtigt som muligt næsten, da det går ud på at fjerne fedt omkring leveren og maven 
Når du er op. vil du kun kunne spise 1-1,5 dl mad ad gangen og du må ikke drikke til maden.... for hvis du drikker til maden skyller du maden direkte ud i tarmen og opnår ikke mæthed men din krop suger stadig kalorierne til sig
Og det er fktisk en af de største årsager til at folk begynder at tage på igen 
Når du er blevet op. vil du få en sygemelding med fra hospitalet som lyder på 6 uger.... så er det individuelt om man vil bruge alle 6 uger, alt efter hvordan man har det
Men jeg vil sige at man nok som minimum skal tage de første 4 uger, så man kan lære at spise igen, før man beskæftiger sig med noget andet 
I de første par uger vil du næsten skulle spise/drikke hele dagen.
Jeg er f.eks. stået op her kl. 6.30 for at nå at få nogle af alle de dl. indenbords
Ifølge vores diæt skal vi op på at indtage 17 dl + 5 dl vand på en dag.... Igår nåede jeg 5 dl 

Nå, nu håber jeg ikke det blev alt for rodet....
Pøj pøj med din besluting. Er sikker på du nok skal træffe det rigtige valg for DIG 
Kæmpe
Rikke
Anmeld