Vil/ville i vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Fenja09

Kruse90 skriver:

Vi vil begge to vide det
Vi syntes begge at det vil være rart at sige han/hun, og ikke den.
Vi vil begge gerne kunne lave værelset færdig inden, så der er lidt farver og ikke bare neutralt.

Jeg ved godt at det kan snyde.
Min kusine fik afvide hun skulle have en pige mere, men næææh nej ud kom Elias
hehe SNYDT

Men ja vi vil begge vide.

Kan man ikke også kun vide sig helt sikker ved en 3D scanning?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

TbCp

Vi ville gerne begge vide det... det var ren og skær nysgerrighed

Det havde ikke noget at gøre med at det var praktisk, da man jo aldrig skal stole 100% på at de kan se det ved scanninger.

Så NYSGERRIGHED var det her

Anmeld

17. marts 2011

Fenja09

170811 skriver:

Både min kæreste og jeg vil så gerne vide kønnet! Jeg er ved at dø af spænding, for skal til MD skanning på tirsdag, og vil også få kønnet afvide der. Forhåbentligt. Jeg kan slet ikke vente. Og heldigvis er vi enige. Min kæreste er dog helt sikker på det er en dreng, for han kan åbentbart kun lave fodbold talent drenge??  Haha så nu må vi se

Da min mor og far skulle have mig, ville min far ikke vide kønnet, så min mor fik det afvide til scanning og skulle holde det hemmeligt i 4-5 mdr.. Det må også være svært. Hvis min kæreste ikke ønskede at vide kønnet, ville jeg vælge heller ikke at få det afvide, for tror ellers jeg ville have svært ved at holde mund.

" Konger laver prinser" hehe

Men ja, jeg vil ikke vide det, hvis kæresten ikke vil - for er næsten 100 % sikker på, at jeg på et eller andet tidspunkt vil afsløre det helt ubevidst. F.eks ved at sige " H*N sparkede lige" eller "Nej, vi skal da købe det i blå" hehe

Så her er det også enten eller - spurgte lige kæresten igen idag om han er nået frem til, hvad han gerne vil - men han er stadig 50/50 med det...så indtil videre er vi lige langt

Anmeld

17. marts 2011

Fenja09

Katte87 skriver:

Jeg vil ikke vide det Men det vil kæresten gerne!

Så vi har lige godt og vel 4-5 uger til at blive enige! hehe

Ja vi har også en 4-5 uger til at finde ud af, hvad vi vil - det er lidt svært synes jeg

Anmeld

17. marts 2011

Kruse90

Fenja09 skriver:

Kan man ikke også kun vide sig helt sikker ved en 3D scanning?  

joo det kan man nok
Men altså man plejer at sige har de set en tissemand Så er den der næsten 100%.
Men omvendt hvis man får afvide at det bliver en pige, kan det snyde, men ellers plejer de at virke ret sikre at hvad jeg ved

Anmeld

17. marts 2011

Fenja09

Tuttelut89 skriver:

(Fenja09)

Hehe det forstår jeg nemlig heller ikke  Men jeg har hørt det ofte, men så er det godt med delte meninger og ingen forkerte

Men der går skam længe til vi får det at vide endnu ...

Er kun 11+6 idag og på mandag hedder det NF til mig, men har nu overbevist mig selv om at den har det godt

Vi har ca 4-5 uger til vi skal til MD-scanning, så der skal vi være enige, medmindre at bebsen selv viser os kønnet hehe

for, at alt er som det skal være til jeres NF- scanning - positive tanker er noget af det vigtigste

Anmeld

17. marts 2011

celkt

jeg elsker IKKE at vide det... - for mig er det nærmest et af de sidste 'mirakler' der er tilbage, at man først for det at vide, når bebsen ligger på ens mave...

Og heldigvis har mine mænd været enige...

Anmeld

17. marts 2011

Fenja09

Nadia&Daniel skriver:

Mange sagde jeg havde en drengemave, jeg selv havde følelsen af en pige

Og det blev en PIGE - så maven afsløger (stave) ikke altid baby's køn  

Nej det tror jeg altså også er gammel ammestue-snak, tror mere på, at det kommer an på hvordan kvinden er bygget, spiser ect. 

Anmeld

17. marts 2011

Dorthe1986

Her var det sådan at min kæreste fra start gerne ville vide kønnet, hvor jeg var lidt i tvivl. Men da vi nærmede os MD-skanningen, tog min nysgerrighed over og vi fandt ud af at det var en dejlig dreng, der ligger i min mave  Og jeg fortryder ikke et eneste sekund at vi fik det at vide!

Nu har vi et værelse klar til ham og en masse tøj Så nu må vi håbe at det virkelig er en dreng, der kommer ud ellers bliver det da lidt komisk

Men tror ikke man fortryder det man nu engang vælger, om det så er at få kønnet at vide eller ej. Det er også forskelligt fra person til person, om man knytter sig bedre ved at få kønnet at vide eller ej. Personligt er jeg glad for at kunne sige ham og han og ikke mindst kalde ham for det navn, vi har belsuttet han skal have

Anmeld

17. marts 2011

Fenja09

Kruse90 skriver:

joo det kan man nok
Men altså man plejer at sige har de set en tissemand Så er den der næsten 100%.
Men omvendt hvis man får afvide at det bliver en pige, kan det snyde, men ellers plejer de at virke ret sikre at hvad jeg ved

Jeg har overvejet lidt, at hvis vi beslutter os for at vide kønnet, så spørger vi lige til MD-scanningen om de kan se noget og så tager vi en privat scanning senere i graviditeten og så må vi se om den siger det samme

Vi har valgt 3D scanning fra, uanset om vi vil vide kønnet eller ej

Man hører jo ofte om, at bebsen afsløre sig selv til en scanning ( hvis det er en dreng) , men omvendt så kan der jo være dækket for det hele og så må man jo en tur til scanning igen, hvis man meget gerne vil vide det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.