Vil/ville i vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Fenja09

Mette 27 skriver:

Vi har begge ville vide det begge gange, tror bare vi er to mennesker der er mega nysgerrige, har nogle venner der ikke har ville vide det og jeg har været ved at gå ud af mit gode skin til de har født. Har en veninde nu der har termin lige efter mig i starten af maj og jeg kan næsten ikke vente med at hun føder.. Vi ved vi får en pige denne gang har en dreng på næsten 4 og vi kender datoen for PKS her i April, så denne gang ved vi også at tingene ikke lige skal være blå, og det gør familien også, det er også en ting jeg vægter højt...

Jeg har det lidt lige som dig, når mine veninder har været gravide og ikke har ville vide kønnet, så er jeg SÅ spændt og kan næsten ikke vente på at se hvad det bliver - har det på fuldstændig samme måde mht dåb - synes virkelig at det er spændende at vente og se hvad barnet skal hedde - mange vælger jo at fortælle det inden dåben, men synes det er helt unikt når man ikke ved det på forhånd

Meen igen, jeg er super nysgerrig og det er også noget helt andet når det ligger i maven på én, så kan 9 mdr være rigtig lang tid at vente i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Fenja09

saxi skriver:

Eller det kan være at det kommer af sig selv til scanningen..

Her 2.gang kunne vi absolut ikke undgå at se det var en lille gut der gemte sig derinde..  Da han ligefrem lagde og hev i tappen

Haha ja så har han jo afsløret sig selv  

Vi skal til MD - scanning her i starten af April og lægen på hospitalet sagde til NF at hvis vi ville vide kønnet skulle vi bare sige det...har hørt, at det ikke er alle der vil det ( på hospitalerne), så det er også om man skal bestille tid til evt. kønsscanning

Anmeld

16. marts 2011

Levi&LilysMor

Helt seriøst så synes jeg det er træls hele tiden at sige den, og dem som mener det er at pakke en julegave op før tid, det synes jeg lyder underligt for det er da ikke en julegave, hvem er dog kommet på den ide

Jeg er desuden meget nysgerrig og kan bare ikke holde mig fra det, ved ikke hvorfor han lige præcist vil faktisk men, ja det er jo også praktisk og så er det også rart at der kommer en farve på tøjet  

Anmeld

16. marts 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Fenja09 skriver:

Se, det kan jeg godt lide - at folk og en selv går rundt og tror at det er et bestemt køn og så finder man ud af at det er det modsatte - må være så mærkeligt og alligevel helt fantastisk

Det var helt fantastisk  Og vildt mærkeligt, da vi var fuldstændig indstillet på at det skulle være en dreng. Ingen af os ved hvorfor vi var så sikre på at det blev en dreng, men det var vi ! Men hun tog fusen på os - BIG time

Anmeld

16. marts 2011

Fenja09

Tuttelut89 skriver:

Helt seriøst så synes jeg det er træls hele tiden at sige den, og dem som mener det er at pakke en julegave op før tid, det synes jeg lyder underligt for det er da ikke en julegave, hvem er dog kommet på den ide

Jeg er desuden meget nysgerrig og kan bare ikke holde mig fra det, ved ikke hvorfor han lige præcist vil faktisk men, ja det er jo også praktisk og så er det også rart at der kommer en farve på tøjet  

Ja giver dig fuldstændig ret i, at det vil være rigtig rart at få et "hun eller han" i sætningerne i stedet for den/det - det bliver lidt mere personligt og mennskeligt når man kan sige han eller hun  - i hvert fald når man omtaler den

Har aldrig hørt det med julegaven - tænker faktisk slet ikke på jul - nu skal vi have forår og sommer hehe

Og ja FARVER - det tænker jeg meget på - glæder mig sådan til at skulle købe ting i farver og ikke kun hvid, creme og evt gul...har dog fået et sæt i hvidt og limegrøn - mener godt lige at det kan gå an til begge køn

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

vi valgte ved asta at få afvide hvad hun blev, og vi skal også vide hvad den vi venter os nu bliver når den tid kommer for lige nu er jeg ikke langt nok henne til at de kan fortælle det jo

Anmeld

16. marts 2011

Fenja09

MKBP skriver:

Det var helt fantastisk  Og vildt mærkeligt, da vi var fuldstændig indstillet på at det skulle være en dreng. Ingen af os ved hvorfor vi var så sikre på at det blev en dreng, men det var vi ! Men hun tog fusen på os - BIG time

Skønt!! Især når man ikke bliver skuffet over at det ikke er det køn man forventede, men det lyder da helt fantastisk - og når jeg læser det du skriver, så får jeg også lyst til at vente og så se hvad det bliver

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

Vi vil begge gerne vide det... 

Anmeld

16. marts 2011

Levi&LilysMor

(Fenja09)

Hehe det forstår jeg nemlig heller ikke  Men jeg har hørt det ofte, men så er det godt med delte meninger og ingen forkerte

Men der går skam længe til vi får det at vide endnu ...

Er kun 11+6 idag og på mandag hedder det NF til mig, men har nu overbevist mig selv om at den har det godt

Anmeld

16. marts 2011

Nadia&Daniel

Min mand (plus hans familie) ville ikke vide det. Jeg har altid ønsket at vide det, men da jeg vidste at vist jeg vidste det, ville jeg ikke kunne holde min mund, valgt jeg at følge hans ønske og ikke vide det.

DETTE VAR ET AF DET BEDSTE VALG  for det var så spændende at få det af vide når jeg havde født.

Dog skete det ikke helt som vi regnede med, det endte nemlig med at jeg skulle have planlagt kejsersnit.

Så vist vi havde kendt kønnet, havde vi både kendt dato (babyens fødselsdag), klokken (imellem kl. 11-13) og kønnet..

Nu da vi ikke kendte kønnet, var der stadig en overraskel ved det  - så da vi ringede til familien, vidste de kun at babyen var kommet ud, men ikke kønnet.

Vi har valgt at vi heller ikke vil vide kønnet på nummer 2 (som gerne skulle komme inden 3-4 år)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.