Vil/ville i vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Moar2011

vi var begge enige om at vi gerne ville vide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Sillebob

Ved begge graviditeter har vi valgt IKKE at vide koennet hvilket bare faldte os mest naturligt. Synes det er saa hyggeligt at gaa og taenke over hvem som mon findes derinde

Anmeld

17. marts 2011

Josesmor

Fenja09 skriver:

Efter utallige samtaler herhjemme er vi ikke helt blevet enige om at vide kønnet på bebsen. Kæresten hælder mest til IKKE at vide det og jeg er ret splittet. Først ville jeg heller ikke vide det, så ville jeg gerne og nu er jeg i tvivl igen

Dog, er vi enige om, at vil den ene ikke vide det, så bliver der ingen kønsscanning.

Derfor vil jeg gerne høre fra jer herinde, hvorfor i har valgt som i har? Min fornemmelse er, at de fleste vælger at få kønnet af vide og synes også at det har mange fordele, f.eks er det nok mest praktisk, men ved heller ikke om jeg kan styre min nysgerrighed

Og vil/ville i begge vide det eller er det kun den ene af jer?

Tænkte at jeg i samme åndedræt lige kunne lave en afstemning, så dem som ikke vil uddybe nærmere, måske vil sætte et kryds - også dem som HAR fået børn - tag jer ikke af nutid/datid i svar mulighederne  

Ps. er lidt usikker på om man kan spørge som jeg har gjort, men nu prøver vi

/Fenja

Vi valgte at vi gerne ville vide det.. Men det er kun fordi vi begge var nysgerrige De fleste ting har vi købe neutralt, købte kun en lille smugle pigetøj.

Vi fik kun kønnet at vide 1 gang og jeg kunne ikke lade vær med at tænke på om der nu også kom en pige ud!! Det var vidst også en af de første ting jeg sagde efter fødslen Man ved jo aldrig om de kunne have overset en tap

Anmeld

17. marts 2011

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ja vi har også en 4-5 uger til at finde ud af, hvad vi vil - det er lidt svært synes jeg

Synes jeg også! Men håber, at jeg kan overbevise ham om, at vi skal vente

Anmeld

17. marts 2011

Sof

Til atstarte med sagde jeg faktisk nej, men da det bliver er mandens "første" i hvertfald den første hvor han også er en del af graviditeten, så fik han lov at vælge og han ville gerne. Nu efter vi mistede spunken, så er vi begge enige om at vi gerne vil have en kønsscanning næste gang 

Anmeld

17. marts 2011

SussieThyssen

Fenja09 skriver:

Efter utallige samtaler herhjemme er vi ikke helt blevet enige om at vide kønnet på bebsen. Kæresten hælder mest til IKKE at vide det og jeg er ret splittet. Først ville jeg heller ikke vide det, så ville jeg gerne og nu er jeg i tvivl igen

Dog, er vi enige om, at vil den ene ikke vide det, så bliver der ingen kønsscanning.

Derfor vil jeg gerne høre fra jer herinde, hvorfor i har valgt som i har? Min fornemmelse er, at de fleste vælger at få kønnet af vide og synes også at det har mange fordele, f.eks er det nok mest praktisk, men ved heller ikke om jeg kan styre min nysgerrighed

Og vil/ville i begge vide det eller er det kun den ene af jer?

Tænkte at jeg i samme åndedræt lige kunne lave en afstemning, så dem som ikke vil uddybe nærmere, måske vil sætte et kryds - også dem som HAR fået børn - tag jer ikke af nutid/datid i svar mulighederne  

Ps. er lidt usikker på om man kan spørge som jeg har gjort, men nu prøver vi

/Fenja

Jeg har valgt "andet".

Med mine har vi indtil den sidste aldrig villet vide det.
Dengang jeg fik børn, fik man kun tilbudt fostervandsprøve, og kun hvis man var i risikogruppen eller over 35 år.
Men jeg tilhørte så risikogruppen, så jeg har fået taget fostervandsprøve med mine, men ville kun vide kønnet med den sidste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. marts 2011

170811

Fenja09 skriver:

" Konger laver prinser" hehe

Men ja, jeg vil ikke vide det, hvis kæresten ikke vil - for er næsten 100 % sikker på, at jeg på et eller andet tidspunkt vil afsløre det helt ubevidst. F.eks ved at sige " H*N sparkede lige" eller "Nej, vi skal da købe det i blå" hehe

Så her er det også enten eller - spurgte lige kæresten igen idag om han er nået frem til, hvad han gerne vil - men han er stadig 50/50 med det...så indtil videre er vi lige langt

Ja det er også det jeg tænker, at man lige pludselig ville komme til at sige HAN eller HUN. Lige nu hedder den bare DEN herhjemme :p Lyder ærlig talt lidt åndssvagt, glæder mig til at få et køn på.

Anmeld

17. marts 2011

nathja

vi valgte ikke at vide det ved vores 2 unger og det vil vi holde fast ved næste gang også, synes det er sjovere på den måde.. synes at der er gået for meget sport i at få for meget at vide så det sjove går lidt af på den måde..

synes selv at det gør det hele lidt mere spændende, og får man det at vide shopper man efter kønnet også er det jo alligevel de samme farver der går igen og det bliver sgu for kedeligt..

Anmeld

17. marts 2011

Fenja09

Katte87 skriver:

Synes jeg også! Men håber, at jeg kan overbevise ham om, at vi skal vente

Jeg håber bare at vi bliver enige, hvor vi begge er tilfredse med det vi kommer frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.