Sallisørøver skriver:
Ja.. desværre er Noah altid hårdt ramt af sygdom...
når folk hører det får jeg altid kommentaren "jamen hvorfor er han altid syg??" "Mit barn er aldrig syg, så det må jo betyde vi er gode forældre" "børn er altså ikke syge hele tiden normalt" osv osv...
udover det er ENORMT udmattende for mig og Noah han er ret syg går det ud over min skolegang.. har fået SU fraværs brev ind af døren... nu har han MØB og på pincilin.. ikke nok med det så har jeg fundet knopper på ham.. HÅBER ikke det er skolkopper som ellers er i BH lige nu...
kan snart ikke hænge sammen mere.. og bliver virkelig ked over folk mener man er en fejl som mor hvis børn der er syge tit..
hvad mener i??? tænker i om forældre der er forældre til et ofte sygt barn at de fejler???
Noah får varrieret kost og sine vitaminer.. går i en idræts BH..
Forældre til et syg barn er ikke dårlige forældre, de er ikke selv herre over de virus - bakterier mm som deres barn får.
Så nej... I er ikke dårlige forældre, slet ikke.
Alle har ikke samme imunforsvar, nogle skal bare gå forbi en der nyser og de er smidtet - hvor andre forbliver raske.
Måske der er jer der har snuppet frederic's sygedage?
Kender til sygdom fra min svigerinde, hvis børn gik i samme vs og hold da op... De havde snart flere sygedage end raske, uden at de havde imundefekt mm. De tiltrak sig blot alt og ofte smidted de også forældre. Nu er den store så startet i bh, så nu slæber begge børn forskellige ting med hjem, som de smidter hinanden med.
Frederic er som sådan ikke syg, men bliver fulgt på børne amb hver 2. mdr og har gjort det siden han var 1 år - grundet andet problem. Men har selv bekymringer, når man kan se at kurverne ikke retter sig og ingen ikke rigtig ved hvorfor.
Vi har ikke haft 1 sygedag endnu med frederic, på trods af at han har gået i dp i 22 mdr. Aldrig blevet ringet hjem, ej heller brugt barnet 1. sygedag.
Men er bange for at det kommer når han starter i bh her til aug. Pyh...