Meget sygt barn = dårlig mor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Kamulla

Bas skriver:

Nemlig, i skole alderen vil han være resistens for bakterier, og dermed være mindre syg.
Kan du ikke snakke med dit udd. sted og fortælle din situation? Jeg er også studerende (på barsel nu) og der er der bare så mange der ikke kommer til undervisning, selvom der er mødepligt og dem sker der aldrig noget med.

har ventet 3uger på en tid hos SU vejlederen.. da det er et SU varselsbrev er det hende jeg skal snakke med.. skal der ned på torsdag... så må jeg gøre det der.. håber på hun er forstålig

og ja.. der er SÅ mange jeg går på hold med der er SÅDAN nogle der ikke tager skolen seriøst og ser det som nemme penge.. nogle lader deres tasker gå i skole mens de hygger med veninderne i kantinen... så de går ind bliver krydset af og smutter igen men lader tasken stå.. osv osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Carina1977

Ja.. desværre er Noah altid hårdt ramt af sygdom...

når folk hører det får jeg altid kommentaren "jamen hvorfor er han altid syg??" "Mit barn er aldrig syg, så det må jo betyde vi er gode forældre" "børn er altså ikke syge hele tiden normalt" osv osv... 

udover det er ENORMT udmattende for mig og Noah han er ret syg går det ud over min skolegang.. har fået SU fraværs brev ind af døren...  nu har han MØB og på pincilin.. ikke nok med det så har jeg fundet knopper på ham.. HÅBER ikke det er skolkopper som ellers er i BH lige nu...  kan snart ikke hænge sammen mere.. og bliver virkelig ked over folk mener man er en fejl som mor hvis børn der er syge tit..

hvad mener i??? tænker i om forældre der er forældre til et ofte sygt barn at de fejler???

Noah får varrieret kost og sine vitaminer.. går i en idræts BH..