Meget sygt barn = dårlig mor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Kamulla

Baagøe skriver:

Træls. Men håb på, at han så bliver rask som voksen. Jeg er selv alene med Laura på 17 mdr. og hun ligger lige nu med 40 i feber, så jeg er nødt til at blive hjemme med hende imorgen

øv da.. ja det kan jeg da håbe trods jeg stadig fanger en snue hvis der er en der nyser 600m væk fra mig...  

men man KAN håbe... der må han gerne ligne sin far en smule på det punkt istedet for at tage sygdomshistorien fra sin mor.. 

og god bedring med din lille mus...  de skiftende temperature her er bare lige til en omgang influenza da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Pige2009

Sallisørøver skriver:

øv da.. ja det kan jeg da håbe trods jeg stadig fanger en snue hvis der er en der nyser 600m væk fra mig...  

men man KAN håbe... der må han gerne ligne sin far en smule på det punkt istedet for at tage sygdomshistorien fra sin mor.. 

og god bedring med din lille mus...  de skiftende temperature her er bare lige til en omgang influenza da

Ja, det må vi håbe. Tak og i lige måde Glem så også alt om dem, der mener du er en dårlig mor!

Anmeld

15. marts 2011

N&J

Det var da noget af en rationalisering 

Nikita var syg konstant det første år, og jeg følte mig sku som en dårlig mor indimellem, jeg syntes personligt ikke det har noget med hvordan ens forældreevner er, men jeg syntes da ikke det var fedt at have et sygt barn konstant, især når man står alene, oveni studier og eksamener.. men det gik, og i mit tilfælde fandt jeg ud af (nu hvor vi er flyttet) at det sansynligvis var lejligheden, det var den skyldige...

Jeg kender godt til hvordan det er at stå med håret i postkassen, så jeg håber da at din SU vejleder forstår at det jo ikke er med vilje at du ikke har været der.. 

Anmeld

15. marts 2011

Kamulla

N&J skriver:

Det var da noget af en rationalisering 

Nikita var syg konstant det første år, og jeg følte mig sku som en dårlig mor indimellem, jeg syntes personligt ikke det har noget med hvordan ens forældreevner er, men jeg syntes da ikke det var fedt at have et sygt barn konstant, især når man står alene, oveni studier og eksamener.. men det gik, og i mit tilfælde fandt jeg ud af (nu hvor vi er flyttet) at det sansynligvis var lejligheden, det var den skyldige...

Jeg kender godt til hvordan det er at stå med håret i postkassen, så jeg håber da at din SU vejleder forstår at det jo ikke er med vilje at du ikke har været der.. 

ellers må jeg slæbe min syge søn med i skole jo.. synd for ham og for mine medkursister..

men tror bestemt vores lejlighed også bær noget af skylden.. her er SÅÅÅÅ utæt og har kæmpet i over 1år nu... føler mig til grin over at have tilbragt min 2. vinter sådan her... her er pisse utæt.. du kan høre vinden suse i alle sprækker og kanter i lejligheden... det regner ind i lukningen ved vinduet osv... 

Anmeld

16. marts 2011

N&J

Sallisørøver skriver:

ellers må jeg slæbe min syge søn med i skole jo.. synd for ham og for mine medkursister..

men tror bestemt vores lejlighed også bær noget af skylden.. her er SÅÅÅÅ utæt og har kæmpet i over 1år nu... føler mig til grin over at have tilbragt min 2. vinter sådan her... her er pisse utæt.. du kan høre vinden suse i alle sprækker og kanter i lejligheden... det regner ind i lukningen ved vinduet osv... 

Altså jeg var overbevist om at det var lejligheden og hun er nærmest aldrig syg ift hvordan det var før.. det er bare ikke fedt at det skal være så stort et problem.. 

men  for at det snart bliver bedre.. 

Anmeld

16. marts 2011

Mama2980

Jeg kender så godt den følelse af at være en dårlig mor grundet barnets sygdomsforløb. Dina har været rigtig rigtig tit syg - specielt det første år. Og jeg følte mig mig så utilstrækkelig. Hun var indlagt 7 gange med dårlig mave = slem dehydrering, og blev ved med at spørge mig selv hvad jeg dog gjorde galt.. Det viste sig dog at hun havde umodent tarmsystem og nedsat immunforsvar..

Måske er der en grund til at han er så tit syg? Prøv og snak med din læge om det. For det er jo ikke normalt at være SÅ tit syg, og bestemt ikke holdbart for hverken dig eller ham. Men selvfølgelig er det ikke dig der gør noget forkert Sender dig et kæmpe kram !

Anmeld

16. marts 2011

qp

Sallisørøver skriver:

Ja.. desværre er Noah altid hårdt ramt af sygdom...

når folk hører det får jeg altid kommentaren "jamen hvorfor er han altid syg??" "Mit barn er aldrig syg, så det må jo betyde vi er gode forældre" "børn er altså ikke syge hele tiden normalt" osv osv... 

udover det er ENORMT udmattende for mig og Noah han er ret syg går det ud over min skolegang.. har fået SU fraværs brev ind af døren...  nu har han MØB og på pincilin.. ikke nok med det så har jeg fundet knopper på ham.. HÅBER ikke det er skolkopper som ellers er i BH lige nu...  kan snart ikke hænge sammen mere.. og bliver virkelig ked over folk mener man er en fejl som mor hvis børn der er syge tit..

hvad mener i??? tænker i om forældre der er forældre til et ofte sygt barn at de fejler???

Noah får varrieret kost og sine vitaminer.. går i en idræts BH.. 

At er barn er meget sygt skal man da aldrig vende mod sig selv som forælder Hans sygdom kan jo ikke være forårsaget af dig medmindre du fodrer ham junk food, slik og andre usunde sager 24/7

Anmeld

16. marts 2011

qp

N&J skriver:

Altså jeg var overbevist om at det var lejligheden og hun er nærmest aldrig syg ift hvordan det var før.. det er bare ikke fedt at det skal være så stort et problem.. 

men  for at det snart bliver bedre.. 

Altid der er noget godt trods alt andet i NV

Anmeld

16. marts 2011

Chamomile

Sikke nogle grimme kommentare du har fået, det er bestemt ikke fortjent. Han er "bare" en af de uheldige, som ofte er ramt- så unormalt er det ikke. Jeg kan anbefale echinaforce, det begyndte mine forældre at give mig som lille, da jeg ofte var syg- men det gjorde at mit immunforsvar blev forstærket. Vi bruger det også selv herhjemme, ligeså snart vi kan mærke Celina (eller os selv) begynder at få noget influenza, forkølelse osv. begynder vi på de dråber, og det hjælper utrolig godt! Sender dig et stort kram, det må være utrolig hårdt ofte at skulle se ham syg, men også fordi at det påvirker dit overskud/skolegang.

Anmeld

16. marts 2011

Kamulla

Mama2980 skriver:

Jeg kender så godt den følelse af at være en dårlig mor grundet barnets sygdomsforløb. Dina har været rigtig rigtig tit syg - specielt det første år. Og jeg følte mig mig så utilstrækkelig. Hun var indlagt 7 gange med dårlig mave = slem dehydrering, og blev ved med at spørge mig selv hvad jeg dog gjorde galt.. Det viste sig dog at hun havde umodent tarmsystem og nedsat immunforsvar..

Måske er der en grund til at han er så tit syg? Prøv og snak med din læge om det. For det er jo ikke normalt at være SÅ tit syg, og bestemt ikke holdbart for hverken dig eller ham. Men selvfølgelig er det ikke dig der gør noget forkert Sender dig et kæmpe kram !

har jo været til alverdens læger der bare mener han er uheldig.. det deres ord..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.